|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL |
|
quote: wat heeft die onzin met het topic te maken.als je niet serieus kan zijn geef dan geen antwoord op een topic welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Het is woord is volgens mij gekomen door een stotteraar. Hij riep Satan is, en het klonk als Satanist. Iets anders zou ik me niet kunnen indenken Wiegen Meister ! |
|
omdat ze satan aanbidden zoals ik je kan er moeilijk over gaan lullen maar het is toch echt zo!!!!! ja behalve anton lavey mietjes hoe durven ze zich satanist te noemen |
|
quote: grapjas..... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-01-2002 22:27] Suck my piss |
|
vuile christenen hier trouwens ik vind die anton lavey lui nog triester dan christenen omdat niet eens in een god geloven maar in zichzelf!!!!! dus anton mietjes |
|
Euhm ? Wat wil je nou ? |
|
vroeg ik me ook een beetje af |
|
oops [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 02-01-2002 22:47] |
|
quote: waar zie jij christenen hier? enneh ik geloof in mezelf, ik vind dat iedereeen die in een god of satan ofzo gelooft even achterlijk en feitontduikend eigelijk Je moeder. |
|
quote: Christenen zitten er hier bij mijn weten niet zoveel, lavey-lui geloof ik ook niet, dus wie zit je nou af te zeiken? ontopic er zijn lui die Satan/Iblis/of-hoe-je-em ook-wil-noemen als god aanbidden. Daarnaast heb je lui die het pad van Satan/Iblis/... willen volgen, om zelf een god te worden. Ik heb echter geen idee wat de correcte namen van beide stromingen zijn. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig? het enige wat we nu moeten doen is: en wat er gebeurt als we dood gaan, dat zie ik dan wel ik nu niet mijn hele leven zitten bidden om dan te merken dat er niets is dat nooit! |
|
tjeeezus, wat een smily's damn hee zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
leuk he die smilies... Je moeder. |
|
quote: hij ruikt aan je zonnetje dat je stiekem christelijk bent |
|
ow mijn god.... betrapt *biecht zonden op* Je moeder. |
|
ON TOPIC! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
jahoor mevroi....kwist dattie zou komen toen ik de naam suzanne zag naja, dan hou ik me wel weer stil, hehe zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik kan geeneen religie/stroming serieus nemen... dus ook geen satanisma of hoe je het ook wil noeme Je moeder. |
|
quote: ik kan eigelijk alle religies wel serieus nemen behalve de islam, daar zitten voor mij zulke belachelijke en rare elementen in dat geloof |
|
niet in het geloof maar in de leiders en hun uitleg ervan. net zoals christendom (met name RK) vroeger (middeleeuwen) en nu ook nog wel een beetje. het zijn die regels erbij die et em doen... Je moeder. |
|
die regels vormen juist het geloof anders waren christendom jodendom en islam dezelfde godsdienst |
|
quote: Als er niks is, dan kan je dat ook niet merken toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik denk persoonlijk dat satanisten pas satanisten zijn als ze echt de satan aanbidden.. En als je wel geloofd in een bovennatuurlijke kracht maar je er niet door lijd, dan behoor je gewoon tot een hele andere catagorie What we do in live, Echoes in eternity What we do in live, Echoes in eternity |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |