|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "dog" achterstevoren. |
|
quote: He, ik had toch ook gezegd: alvast m'n excuses als ik het helemaal fout heb! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: OA satanisme Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik voeg alleen wat toe aan je verhaal. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: De bijbelse god?! Aha, die tiran dus, die allerhande plagen op de mensen afstuurt, een wraakzuchtige god, die totale overgave vraagt en de valse belofte van hemels geluk doet? De god van job? De god die zijn zoon laat kruisigen? De racistische god die een stuk land reserveert voor 'zijn volk'? De god die ons zomaar zonden oplegt, en geboden? De god die sprinkhanenplagen en rivieren van bloed op mensen afstuurt, de god die in alle gezinnen van een volk de oudste zoon weghaalt? Ik vind het helemaal niet raar dat mensen daar geen ruimte voor hebben. Echt gaaf, die god! |
|
quote: Oeps, dan vat ik je helemaal verkeerd op. dan maar? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hee die wil ik ook wel hahah |
|
quote: Altijd Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
...."satanisten" zijn sukkels ...ze willen interessant doen ....als er echt een Satan zou bestaan en xe tegenover hem zouden komen te staan zouden ze in hun broek schijten van angst .... |
|
ik ga trouwens vanavond oppassen voor mensen die iedere vrijdag bij de kerk zingen. (pas er al 3 jaar op, en zowel met de kindjes als met de ouders kan ik onwijs goed opschieten) Maar zou jij je dat kunnen voorstellen, dat je dan voor hun zou oppassen? (en voor het geval je dat niks voor mannen vindt, beeld je dan maar ff in dat je een meissie bent) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Pfff, waarom zou dat niet kunnen? Een buitengewoon goede gelegenheid voor SatanikKKk Terror Propaganda!! |
|
quote: Maar wat mij altijd een raadsel is geweest: geloven satanisten eigenlijk wel in satan??? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Kan ook prima, ik vroeg me alleen af of jij je dat zou kunnen voorstellen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Als ik in een kerk zou moeten zijn zou ik eerst mijn ring, kettingen en litteken moeten verbergen... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Okay, en wat ga je met het antwoord doen als het 'nee' is? En wat ga je met het antwoord doen als het 'ja' is? Oftewel, waarom wil je het eigenlijk weten? |
|
quote: Diepgaand Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Tja, ik bezoek die kerk dan ook nooit hoor. Toevallig ga ik zondag naar de kerk, maar dan omdat er daar een drumfestival is, en een goede vriend van m'n vriend/kennis van mij treedt er dan op met z'n drumstel. Lijkt me best leuk. (oeps, off-topic) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Nieuwsgierigheid, eerlijk gezegd. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Moslims, christenene, joden, satanisten, satanen .. 1 pot nat |
|
en trouwens ook belangstelling voor de religie van een ander genoemd! [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 18-04-2003 13:53] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Pff .. je lijkt de pastoor wel joh |
|
quote: Oh, nou, ik ben een crypto-transcendente nihilist. |
|
Cool, zit je in een clubje? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |