IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Satanisten, waarom heten ze zo? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2003 13:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat is god?


"dog" achterstevoren.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-04-2003 13:38 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat is god?


De bijbelse dacht ik zo.
De meeste religie's zijn op de mens zelf gericht.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:39 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:36 schreef Possessedpacman het volgende:
FOUT! wat boeit het jou nou of "andere mensen" er iets anders bij denken. Het gaat om jezelf en om niemand anders.


He, ik had toch ook gezegd: alvast m'n excuses als ik het helemaal fout heb!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:39 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:38 schreef No Nonsense het volgende:
De bijbelse dacht ik zo.
De meeste religie's zijn op de mens zelf gericht.

OA satanisme


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:40 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:39 schreef Chantalie het volgende:
He, ik had toch ook gezegd: alvast m'n excuses als ik het helemaal fout heb!


Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik voeg alleen wat toe aan je verhaal.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2003 13:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:38 schreef No Nonsense het volgende:
De bijbelse dacht ik zo.
De meeste religie's zijn op de mens zelf gericht.

De bijbelse god?! Aha, die tiran dus, die allerhande plagen op de mensen afstuurt, een wraakzuchtige god, die totale overgave vraagt en de valse belofte van hemels geluk doet?
De god van job? De god die zijn zoon laat kruisigen? De racistische god die een stuk land reserveert voor 'zijn volk'? De god die ons zomaar zonden oplegt, en geboden? De god die sprinkhanenplagen en rivieren van bloed op mensen afstuurt, de god die in alle gezinnen van een volk de oudste zoon weghaalt?

Ik vind het helemaal niet raar dat mensen daar geen ruimte voor hebben. Echt gaaf, die god!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:42 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:40 schreef Possessedpacman het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik voeg alleen wat toe aan je verhaal.


Oeps, dan vat ik je helemaal verkeerd op.
dan maar?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-04-2003 13:43 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Hee die wil ik ook wel hahah


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:43 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:42 schreef Chantalie het volgende:
Oeps, dan vat ik je helemaal verkeerd op.
dan maar?

Altijd


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Moonchild
Usericon van Moonchild
Posted 18-04-2003 13:46 by Moonchild Wijzig reactieProfiel van MoonchildQuote dit bericht

...."satanisten" zijn sukkels ...ze willen interessant doen ....als er echt een Satan zou bestaan en xe tegenover hem zouden komen te staan zouden ze in hun broek schijten van angst ....


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:47 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik ga trouwens vanavond oppassen voor mensen die iedere vrijdag bij de kerk zingen. (pas er al 3 jaar op, en zowel met de kindjes als met de ouders kan ik onwijs goed opschieten)
Maar zou jij je dat kunnen voorstellen, dat je dan voor hun zou oppassen? (en voor het geval je dat niks voor mannen vindt, beeld je dan maar ff in dat je een meissie bent)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2003 13:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:47 schreef Chantalie het volgende:
ik ga trouwens vanavond oppassen voor mensen die iedere vrijdag bij de kerk zingen. (pas er al 3 jaar op, en zowel met de kindjes als met de ouders kan ik onwijs goed opschieten)
Maar zou jij je dat kunnen voorstellen, dat je dan voor hun zou oppassen? (en voor het geval je dat niks voor mannen vindt, beeld je dan maar ff in dat je een meissie bent)

Pfff, waarom zou dat niet kunnen? Een buitengewoon goede gelegenheid voor SatanikKKk Terror Propaganda!!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:46 schreef Moonchild het volgende:
...."satanisten" zijn sukkels ...ze willen interessant doen ....als er echt een Satan zou bestaan en xe tegenover hem zouden komen te staan zouden ze in hun broek schijten van angst ....


Maar wat mij altijd een raadsel is geweest: geloven satanisten eigenlijk wel in satan???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Pfff, waarom zou dat niet kunnen? Een buitengewoon goede gelegenheid voor SatanikKKk Terror Propaganda!!


Kan ook prima, ik vroeg me alleen af of jij je dat zou kunnen voorstellen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:49 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:47 schreef Chantalie het volgende:
ik ga trouwens vanavond oppassen voor mensen die iedere vrijdag bij de kerk zingen. (pas er al 3 jaar op, en zowel met de kindjes als met de ouders kan ik onwijs goed opschieten)
Maar zou jij je dat kunnen voorstellen, dat je dan voor hun zou oppassen? (en voor het geval je dat niks voor mannen vindt, beeld je dan maar ff in dat je een meissie bent)


Als ik in een kerk zou moeten zijn zou ik eerst mijn ring, kettingen en litteken moeten verbergen...


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2003 13:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:48 schreef Chantalie het volgende:
Kan ook prima, ik vroeg me alleen af of jij je dat zou kunnen voorstellen.

Okay, en wat ga je met het antwoord doen als het 'nee' is? En wat ga je met het antwoord doen als het 'ja' is?

Oftewel, waarom wil je het eigenlijk weten?


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:50 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, en wat ga je met het antwoord doen als het 'nee' is? En wat ga je met het antwoord doen als het 'ja' is?

Oftewel, waarom wil je het eigenlijk weten?

Diepgaand


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:51 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:49 schreef Possessedpacman het volgende:
Als ik in een kerk zou moeten zijn zou ik eerst mijn ring, kettingen en litteken moeten verbergen...


Tja, ik bezoek die kerk dan ook nooit hoor.
Toevallig ga ik zondag naar de kerk, maar dan omdat er daar een drumfestival is, en een goede vriend van m'n vriend/kennis van mij treedt er dan op met z'n drumstel.
Lijkt me best leuk. (oeps, off-topic)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:51 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, en wat ga je met het antwoord doen als het 'nee' is? En wat ga je met het antwoord doen als het 'ja' is?

Oftewel, waarom wil je het eigenlijk weten?


Nieuwsgierigheid, eerlijk gezegd.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2003 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moslims, christenene, joden, satanisten, satanen .. 1 pot nat


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:52 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

en trouwens ook belangstelling voor de religie van een ander genoemd!

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 18-04-2003 13:53]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:53 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:52 schreef Jenje het volgende:
Moslims, christenene, joden, satanisten, satanen .. 1 pot nat



Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2003 13:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:53 schreef Possessedpacman het volgende:


Pff ..
je lijkt de pastoor wel joh


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2003 13:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:52 schreef Chantalie het volgende:
ook wel belangstelling voor de religie van een ander genoemd!

Oh, nou, ik ben een crypto-transcendente nihilist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2003 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cool, zit je in een clubje?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen