IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Satanisten, waarom heten ze zo? Vorige pagina | Volgende pagina
Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 14-04-2003 23:53 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:34 schreef Misanthrope het volgende:
*kuch* :
Op 14 april 2003 15:59 schreef Misanthrope het volgende:
Komende zondag om 9 uur op Discovery, een programma over bewijzen of Jezus wel of niet heeft bestaan.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 14-04-2003 23:55 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 14 april 2003 23:53 schreef Thanatos het volgende:





Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


hammer
Usericon van hammer
Posted 14-04-2003 23:56 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 14 april 2003 15:59 schreef Misanthrope het volgende:
Komende zondag om 9 uur op Discovery, een programma over bewijzen of Jezus wel of niet heeft bestaan.


moet dat nog bewezen worden dan?



Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 14-04-2003 23:57 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 14 april 2003 23:56 schreef hammer het volgende:
moet dat nog bewezen worden dan?




We moeten ff een poll maken: Wie is van de ZM'ers satanist??
lijstje:

Possessedpacman

[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 15-04-2003 0:03]


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


natassja
Usericon van natassja
Posted 15-04-2003 10:23 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 23:42 schreef Yeep het volgende:

Vooral Christen zijn daar goed in. Terwijl toch echt in de bijbel staat dat je niet zomaar over je medemens moet oordelen, tenzij je zelf perfect bent. En dat is niemand
http://www.bible.org/netbible/mat7.htm


niemand? vergeet mij niet


Darkfang
lifeless end is near...
Usericon van Darkfang
Posted 15-04-2003 12:34 by Darkfang Wijzig reactieProfiel van DarkfangQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 23:57 schreef Possessedpacman het volgende:


We moeten ff een poll maken: Wie is van de ZM'ers satanist??
lijstje:

Possessedpacman
Darkfang


The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle--


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 17-04-2003 2:51 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 10:23 schreef natassja het volgende:
niemand? vergeet mij niet


Dus jij vind jezelf perfect?
Leg eens uit, ik ben heel erg benieuwd.
*pakt chips en cola en gaat lekker onderuit gezakt zitten*


natassja
Usericon van natassja
Posted 17-04-2003 19:22 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

valt niks uit te leggen ben niet te omschrijven zo de beste enzo


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 17-04-2003 19:24 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 18:54 schreef Possessedpacman het volgende:
Dan zijt gij een satanist...


wat ben jij dom zeg, das wel erg kortzichtig tering.
heb je wel enig idee wat satanisme ongeveer inhoud zonder dat gezeik van LaVey?

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 17-04-2003 19:27]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-04-2003 19:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 19:24 schreef NecRomantica het volgende:
wat ben jij dom zeg, das wel erg kortzichtig tering.
Wie is er hier nou dom? Jij gelooft toch in jezelf, nou dan ben je satanist!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


natassja
Usericon van natassja
Posted 17-04-2003 19:27 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

omdat iemand vind dat als je in jezelf gelooft een satanist is, is dat ook zo? d8 het niet


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-04-2003 19:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wel, in feite is dat geloven in jezelf wel één van de grondslagen van het satanisme volgens La Vey...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-04-2003 19:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 19:27 schreef natassja het volgende:
omdat iemand vind dat als je in jezelf gelooft een satanist is, is dat ook zo? d8 het niet
Sarcasme...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-04-2003 19:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 19:28 schreef Asherah het volgende:
Wel, in feite is dat geloven in jezelf wel één van de grondslagen van het satanisme volgens La Vey...
Een van de andere grondslagen is geloven in Satan. Als je in jezelf gelooft, dan hoef je nog niet meteen in Satan te geloven en ben je dus ook niet meteen een satanist. Bah, wat een onzin allemaal!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


natassja
Usericon van natassja
Posted 17-04-2003 19:32 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 19:28 schreef Asherah het volgende:
Wel, in feite is dat geloven in jezelf wel één van de grondslagen van het satanisme volgens La Vey...


en la vey is belangrijk omdat? zijn mening is waarheid omdat?

flikker op met die gast


Darkfang
lifeless end is near...
Usericon van Darkfang
Posted 18-04-2003 12:32 by Darkfang Wijzig reactieProfiel van DarkfangQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 19:29 schreef Misanthrope het volgende:
Een van de andere grondslagen is geloven in Satan.

Wrong. Of in ieder geval, bijzonder ongenuanceerd. Je hoeft in ieder geval niet in de bijbelse Satan te geloven.


The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle--


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 18-04-2003 12:40 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Satan is evil!!!


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:24 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Satan is my master and so am I


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:25 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ppfff, ik geloof wel degelijk in mezelf maar dat maakt me toch echt geen satanist, zou ik zeggen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-04-2003 13:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht



No meat is sweater


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:28 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter



Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 13:32 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Mocht ik het nu helemaal fout hebben, verbeter me dan maar en bij deze alvast m'n excuses,

Maar als ik nadenk over dat wat ik weet van het satanisme, dan vind dat er een paar wel degelijke goede punten (geloven in jezelf, respect voor de natuur enz.) tussen zitten en jammer dat de meeste mensen er een nogal heel ander beeld van hebben: dat ze er allemaal de satan zoals die in de bijbel wordt beschreven er bij halen.

Ik hang dan wel geen religie/geloof/whatsoever aan, maar net zoals bij de meeste andere religies/geloven/whatsoevers vind ik er dus wel degelijk een aantal positieve punten tussen zitten.

Maar goed, kweet er weinig van af, zeg het maar als het beeld wat ik er van heb ook helemaal fout is.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-04-2003 13:36 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:32 schreef Chantalie het volgende:
Mocht ik het nu helemaal fout hebben, verbeter me dan maar en bij deze alvast m'n excuses,

Maar als ik nadenk over dat wat ik weet van het satanisme, dan vind dat er een paar wel degelijke goede punten (geloven in jezelf, respect voor de natuur enz.) tussen zitten en jammer dat de meeste mensen er een nogal heel ander beeld van hebben: dat ze er allemaal de satan zoals die in de bijbel wordt beschreven er bij halen.

Ik hang dan wel geen religie/geloof/whatsoever aan, maar net zoals bij de meeste andere religies/geloven/whatsoevers vind ik er dus wel degelijk een aantal positieve punten tussen zitten.

Maar goed, kweet er weinig van af, zeg het maar als het beeld wat ik er van heb ook helemaal fout is.



Bij satanisme is het ook het belangrijkste om maar zo druk mogelijk te zijn met jezelf om de simpele reden dat mensen dat nog wel op kunnen brengen en er op die manier geen ruimte meer is voor God.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-04-2003 13:36 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 18 april 2003 13:32 schreef Chantalie het volgende:
en jammer dat de meeste mensen er een nogal heel ander beeld van hebben: dat ze er allemaal de satan zoals die in de bijbel wordt beschreven er bij halen.



FOUT! wat boeit het jou nou of "andere mensen" er iets anders bij denken. Het gaat om jezelf en om niemand anders.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2003 13:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 13:36 schreef No Nonsense het volgende:
Bij satanisme is het ook het belangrijkste om maar zo druk mogelijk te zijn met jezelf om de simpele reden dat mensen dat nog wel op kunnen brengen en er op die manier geen ruimte meer is voor God.

Wat is god?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen