![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, die ken ik, denk ik. Volgens last.fm in ieder geval wel... ![]() Ik zal hem nog eens opzoeken. ![]() |
|
Volgens last.fm heb jij zowat iedere metalcoreband uit de jaren '90 beluisterd ![]() ![]() |
|
Hoe zie je dat ergens? ![]() |
|
Bij bandpages zie je rechts ergens een onderdeel 'Friends who listened most'. ![]() |
|
Ik zie het nu, is mij nooit opgevallen. Volgens mij had ik dezelfde download als die jij nu aan het luisteren bent. Friends that listen to Trial pepsi-pim456 52 Waar ben jij? ![]() ![]() |
|
Daar moet idd verandering in komen. Sorry, Bokkie. ![]() |
|
23 april staat Unbroken in Hasselt ![]() ![]() |
|
Ik zag het, ik ben focking jaloers ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Het is in Hasselt. Is dat zo ver van je deur? ![]() |
|
quote: Ja, zeker als ik ooit nog diezelfde avond thuis probeer te geraken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik zat een beetje te twijfelen tussen het hardcore/punk-topic en dit topic, maar een gaaf nummer is het! ![]() |
|
Klopt, vette band. ![]() |
|
![]() Ik heb een vloer, nou en? ![]() |
|
Gaaf nummer zeker, jammer van die cleans. Vocal delivery doet af en toe een klein beetje denken aan This Or The Apocalypse Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
godverdomme wat moet die schruwelstrot daar nu ![]() muzikaal de max! signature ![]() |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
kennen jullie niets in deze stijl? signature ![]() |
|
Purified in Blood - Last Leaves of a Poisoned Tree. Dit moet ik je ook echt aanraden, al heeft het niet veel met jouw post van doen: De perfecte mix tussen Zweedse death metal en metalcore. ![]() |
|
doet me wat aan die Carnal Forge dingen denken, maar dan beter ![]() signature ![]() |
|
Australian hardcore/metal band Confession (Mediaskare Records, Lifeforce Records) has undergone some seismic lineup changes in recent days, as frontman and band founder Michael Crafter has apparently preempted a coup by kicking out the band's other members. Crafter explains: "So today my band tried to part ways with me without me knowing. I have decided to part ways with all members of the band. Confession is my brain child. In the future me and Dan Brown will work together on songs for another record. This is just the beginning. STEP THE FUCK UP." ![]() ![]() ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Wat een held is het toch. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb een ontzettende hekel aan 1) lyricvideo's 2) 99,99% van de Amerikaanse metalcore 3) cleane poppunk-achtige zang 4) synthesizers The Word Alive heeft het allemaal en ik vind het nog gaaf ook. Zin in dit album, alleen jammer dat het nummer aan het einde nogal afzwakt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Deze goozahs zijn echt helemaal de weg kwijt. Desondanks is die nieuwe plaat best wel vet. Ik loop al een week met een review ervoor in mijn hoofd, maar dat komt na tentamens wel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |