![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Will do zometeen. Ben nu naar Gordon Ramsay aan het kijken en wil ook nog even Arsonists Get All The Girls - Motherland horen (schijnt erg sterk te zijn!) en de nieuwe, en voor mij de eerste, Blut Aus Nord checken. quote: True that ![]() Is die Betrayer of Betrayal of hoe die band ook heette al uit? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Betrayal. Zekerrrr het checken waard ![]() ![]() |
|
Haha, Betrayal - Abandonment: b=(theghostinside)^3/4, lees ik hier ![]() Ik slinger hem in de download, The Peoples Fallacy vond ik leuk om naar te luisteren, duurde me zelfs iets te kort! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Met melodieuze deathinvloeden? ![]() |
|
Helaas wel. Als je die liever niet wilt kun je beter The People's Fallacy gaan checken. Is gewoon knalharde en lompe mosh (met heel af en toe wat melodie, maar die weegt niet door) die zelfs deathcorefans kunnen trekken. Dit is van de nieuwe: ![]() |
|
Dat nummer vind ik nog wel leuk. ![]() ![]() |
|
Motherland van Arsonists Get All The Girls is best wel geniaal ![]() Check het uit, het is misschien iets meer deathcore, maar het klinkt toegankelijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nieuwe nummer van Bury Your Dead is ook wel hard legitiem. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: In dat geval: gewoon checken die handel. Fokking catchy muziek ![]() ![]() |
|
Schop voor Prayer for Cleansing. Een vergeten pionier in het mixen van metalcore en melodieuze death metal, zoals The Black Dahlia Murder en talloze Duitse bands de jaren erna zouden doen. Nog een weetje: één van de gitaristen is Tommy Rogers. Inderdaad, zanger van Between the Buried and Me. Edit: en een andere gitarist is Paul Waggoner, van hetzelfde Between the Buried and Me. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-06-2011 23:35] ![]() |
|
quote: wat is dat met die Cover Up cd van die mannen? signature ![]() |
|
Cover Your Tracks? Dat is een regulier album (zonder covers) met steeds een film waarin Tom Cruise in speelt als tracktitel. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-06-2011 23:53] ![]() |
|
ja, ik dacht al, ik ken die nummers helemaal niet ![]() signature ![]() |
|
Herkenbaar ![]() Met Losin' It zijn ze overigens bijna legendarisch geworden (beetje overdreven, maar toch). Hoe een simpele track zo hard en briljant kan zijn. De versie op het eerste album (You Had Me at Hello, daar noemt de track Mosh & Roll) is nog net iets beter omdat het daar gang vocals zijn. ![]() |
|
owkey compleet offtopic wat vind je hiervan: nieuwe Skindred signature ![]() |
|
Hehe, Skindred. Fijne band. Heb die hun eerste plat gedraaid, doet me eraan denken dat ik die nog eens een keer moet opzetten...Idd wel helemaal off topic. ![]() NDT's WEBSITE: http://www.nottidelterrore.com ![]() |
|
Skindred! Ik verlies die band veel te vaak uit het oog. Ze hebben het ongeluk gehad dat ik ze twee jaar te laat leerde kennen, anders had ik het grijs gedraaid toen ik nog alle dagen een uur of drie nu-metal draaide. Maar als het goed is zie ik ze op Dour, ik verwacht veel meespringerij. ![]() |
|
quote: Klassieker! Hele vette teksten (lekker donker af en toe), catchy meezingers en deze zanger is weer terug! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ja, briljant! Ik vind Beauty and the Breakdown een tikje beter dan Cover Your Tracks. ![]() |
|
quote: nieuwe plaat is best goed signature ![]() |
|
quote: Is me toch iets te gegepolijst. Maar, House of Straw ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Onder andere ![]() En You Had Me At Hello beukt ook de pan uit. Mijn kin wordt nat ![]() ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Godver, check allemaal eens Xibalba (de metalcoreband uit de VS, niet de Mexicaanse black metalband). De band zegt zelf beïnvloed te zijn door Disembodied, Crowbar, Sepultura, Blood Has Been Shed en Morbid Angel. Dat resulteert in erg brute en donkere metalcore (dat vooral liefhebbers van de stroming uit de jaren '90 zal beïnvloeden). Is er iemand die wat meer info heeft over de release van dit jaar? Het zou naar het schijnt een compilatie zijn van hun debuut (?) van vorig jaar met enkele tracks op een verzamelaar? ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |