|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
God Forbid paar maal gehoord en doet me compleet niets ... Cataract op cd erg gaaf |
|
quote:Ik zag ze bij 2 totaal andere bands staan, dus ik denk dat dat ook een flinke rede is ... Speelde ze slecht of was het gewoon niet je ding/ |
|
quote: Het was niet alleen niet mijn ding, het klonk ook nog eens ongelooflijk slecht. Ik ben best bereid iets wat niet mijn ding is te luisteren, maar dit was echt walgelijk beroerd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Maar beroerd als in: vals, ongeïnspireerd ...? |
|
quote: Slecht geluid, slappe houding, veel gepats met weinig inhoud en die solo's.. de solo's! Godsgruwelijk vals en nul komma nul inspiratie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik heb Cataract eventjes gezien op No Mercy en het zag er zeer vet uit. Dus ik ben het niet met je eens. Met veel gepats bedoel je daarmee de straight edge praat tussen de nummers door ofzo? |
|
'Kvind Cataract eigelijk ook wel best strak en vet live. Muzikaal gezien wel wat veel clichés. |
|
Het is niet origineel en soms wat cliché maar wat ze doen, doen ze zeer goed. |
|
Jammer is alleen dat er zo veel bands zijn die dat doen ... eenheidsworst Oh Dikke Tip: Burning Skies! |
|
say, dat andere topic metalcore/hardcore/punk is dicht,moet er niet een ander geopend worden of gaan we hier gewoon verder met die shit ?? vroeg het me af. Fuck the world and fuck you |
|
nog een dikke tip Between The Buried And Me - Alaska |
|
quote:Knock yerself out .. |
|
zelf zit ik niet op zulke bands te wachten, alhoewel Lamb of God best aardig is. Het genre is echter zo populair dat we overspoelt worden met middelmatige zooi, er zal best wel wat tussen zitten dat wel tof is, maar de meeste bands zijn gewoon kopiën van elkaar, niet mijn pakkie an, maar misschien komt dat ook omdat ik absoluut geen hardcore fan ben, ik zal de bands die XnegativeX noemt misschien eens uitproberen. Fear My Thought(s?) ken ik wel, en dat vind ik echt niks aan, maargoed smaken verschillen dan ook weer PS: VivaHate, wat is er mis met shoppen bij de H&M? Repent! |
|
Ik luister nu op mijn naar The Killswitch stream. Een internet radio waar erg veel van deze muziek voorbij komt, gemeng met klassiekers van o.a. Obituary en Exodus enz. vaak zat hoor ik dingen voorbij komen die erg bruut en aggresief klinken. Doe met deze zender een hoop nieuwe bands op. |
|
quote: Klinkt vet Edje Service, kan je de link posten van de internet radio? Don't blush when I rip you open |
|
Dit zijn zeker tips om ff te checken: (Sommige zijn eerder al genoemd) - All That Remains - As I Lay Dying - Atreyu - Avenged Sevenfold (Waking The Fallen CD) - Bullet For My Valentine - Caliban - Deadsoil - Diecast - Duskfall, The - Funeral For A Friend - Haste The Day - Hatesphere - He Is Legend - Heaven Shall Burn - It Dies Today - Killswitch Engage - Lamb Of God - Manntis - Maroon - Return to Reason (NL) - Stampin' Ground - Still Remains - Stretch Arm Strong - Thrice - Trivium - Underoath - Unearth - Walls Of Jericho |
|
Stretch Arm Strong/Hatesphere?! |
|
http://www.live365.com/cgi-bin/directory.cgi?genre=metal de algemene link naar alle metal stations. http://www.live365.com/stations/kwo300zx De link van killswitch stream. de eerste keer dat ik t aanhad liep ik bangend door t magazijn Beter dan 538 die we op mijn eigen vesteging aan hebben staan. Wat een trieste zender is dat zeg. komende 2 weken luister ik naar metal |
|
Ok SAS en Hatesphere mis niet helemaal.. Excuses |
|
What about Lamb Of God?? Één van mijn ontdekkingen van afgelopen jaar |
|
ik zie hem in eens in de lijst staan. |
|
Thrice heeft ook niets met die onzin te maken... Het enige toffe aan Cataract is het feit dat ze ooit eens Unbroken coverden... Live was 't wel aardig, maar das volgens mij alweer drie jaar terug dat ik ze gezien heb... We don't take it, we just fake it... |
|
quote:Thanx! Ik ga het zeker checken! Don't blush when I rip you open |
|
Gaat het puur om new wave metalcore? Wat dat ook moge zijn... Vind het anders raar dat All Out War nog niet voorbij is gekomen. Een van de betere metalcore bands ooit. En het begon natuurlijk ooit allemaal bij Merauder.... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |