![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou ze live gaan zien, met Suffokate. Moest helaas werken ![]() Check TYLC snel pik, echt iets voor jou. Te vinden op de welbekende plogsbots ![]() The Beginning ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Taking your last chance nog niet gecheckt, binnenkort maar eens doen. Niet veel -core geluisterd de laatste tijd. Ik zit alleen maar te kutten met ladingen post-rock, indie, alt, elektronica en mathrock. Ik moet weer eens wat ballen kweken! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Pik xD, ik wilde daar ook heen gaan, maar plaats was te ver en niet op een gunstige datum. Hopelijk kan ik naar Groezrock om TGI nog ns fffftjes uit te checken ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Je snapt het spel van scenepoints nog niet helemaal vrees ik. Mijn ballen zijn trouwens net weer bruut ingetrapt door de eerste twee nummers die ik van Taking Your Last Chance hoorde. Dat wordt weer twee dagen een octaaf hoger praten... ![]() |
|
Hehe ![]() Asphyxiation is m'n favoriet, die eerste break ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Niks mis met flinke portie geweldig mooie en emotieve muziek :D Verder ook tot mijn verbazing naar emo/hardcore aan het luisteren. Circle takes the square onder anderen, maar ook la dispute, touche amore en more than life. Laatste drie bands zijn eigenlijk zeer emotieve hardcore. Ik denk dat jullie more than life nog wel zouden kunnen waarderen. Ik ga nu sonic youth proberen te stoppen voor wat TYLC, ik zit al op hun myspace. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Draai je bass open aub ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Dan exploderen mijn Sennheiser PMX 60'jes ![]() Maar klinkt inderdaad machtig sterk, ben nu aan het downloaden via TOTALDEATHCORE, hehe. Het neigt erg naar Carnifex (misschien wat Suicide Silence?), maar ik vind het zelfs beter. Heb Carnifex nooit echt goed gevonden, TYLC brengt het beter. Ben onder de indruk ![]() ![]() Heb vandaag trouwens geluisterd naar Taylor Swift, je hoort gewoon dat ze mooi is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-01-2011 23:24] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik ga ook even over van TTDTE naar TYLC. ![]() |
|
TYLC bezit die lekkere groove in het album wat ik ook voel bij de nieuwe suffokate, top! ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik voel m hier ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() |
|
Is er iemand die het gelekte album van times of grace al heeft gedownload? Op totaldeathcore was ie al erafgehaald ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() Laat ik stellen dat het album nogal offtopic is als we het over metalcore hebben. ![]() |
|
quote: Passssss mij die linkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan noemen we het new wave of metal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 09-01-2011 23:51] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
SHAKALAKABAIIIIIIIM, die shit is binnen. Hooggespannen verwachtingen, Strength in Numbers klinkt iig heerlijk ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Klinkt inderdaad goed. Morgen eens uitgebreid luisteren in de trein. ![]() |
|
Okay, mensen. Ik ga hier eerlijk zijn. Ik ben fucking flabbergasted door deze plaat. Die typische Adam D. riffjes en de meer dan fenomenale zang vormen een perfecte mix. Heerlijk korte breakdowns, de hard/zacht verhouding. Argh, het is allemaal zo heerlijk. Dit overtreft elk werk van killswitch engage en bijna alle bestaande amerikaanse metalcore platen. Jammer van de ietwat kazige lyrics en de niet zo exceptionele drums, maar het gitaarwerk en zangwerk maken het allemaal meer dan goed. Een pakkend en catchy album. Dit album kent voor de liefhebber van de amerikaanse metalcore geen enkel negatief aspect. Deze plaat is revolutionair. 93/100 na 4x luisteren. Geweldig dat jij het niks vind, Ben ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-01-2011 14:48] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Zeer sterk album inderdaad. Emotioneel beladen, goed in balans, sterke songs en uitstekende zang. Best wel verrassend voor mij, want met Killswitch Engage heb ik echt helemaal niks. Gelukkig klinkt het dan ook behoorlijk anders ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 11-01-2011 19:10] ![]() |
|
quote: Nounounou. Ik heb wel heeeeeel veel ''heydithebikaleenseerdergehoord''-momentjes qua gitaarriffjes van Adam en ook die soort computerstem in een nummer doet heel erg denken aan het computerstemmetje in ''in the arms of sorrow'' Toch een erg sterke plaat en ik draai hem met plezier ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik bedoel vooral dat het weinig te maken heeft met de "couplet met ruwe zang en Gothenburg-riffjes, gevolgd door saai, inwisselbaar refrein met cleane zang" hitformule, die Killswitch Engage lijkt te hanteren in de nummers die ik van ze ken. ![]() |
|
Waarom post ik altijd metalcore dingen in het hardcore topic? De grens is soms te dun. Anyway, ook maar Oh, Sleeper erbij gepleurt. Shai Hulud mist iets, wat ABR en underoath enzo wel brengen. Ik weet niet waarom, ik heb alleen hearts once nourished en that within blood gecheckt. Zal het ooit nog eens proberen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Die eerste track van Hearts Once Nourished is briljant. Vind het vooral indrukwekkend om te horen dat zo'n dingen in 1997 al gemaakt zijn. ![]() |
|
True, maar Slayer maakte Reign In Blood ook in iets van 1984 ![]() Oeh, Summerbreeze update. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |