![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Curl Up And Die is weer bij elkaar! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nog zo'n band waar ik dringend muziek van moet horen. Meer mathcore, toch? ![]() |
|
Is dat geen screamo? ![]() |
|
Trololololo. ![]() |
|
Dit is mijn topic niet vriend. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
O. No dogs, no masters. ![]() |
|
Van wie is 'ie dan wel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
De grootste metalcorefan van het forum? No dogs, no masters. ![]() |
|
Oh, hallo. OT: ![]() |
|
Ben de laatste dagen helemaal into Chokehold. Heel erg harde metalcore-band uit de gouden jaren '90, vegan sXe metalcore die af en toe eens redelijk politieke statements durven maken. Voor de andere Chokehold-fans hier (Bokkie dus): op xStuck in the Pastx is een bootleg van de laatste show te vinden (in New Bedford, 1996), die naar het schijnt beter klinkt dan de full-lengths van de band. Dat is ook niet zo moeilijk... Straks ga ik het er eens door de mp3 knallen. ![]() |
|
Nieuwe For Today valt vies tegen. Breaker was geweldig, Immortal is een flauw aftreksel... ![]() |
|
Dat dacht ik dus echt ook toen ik hem voor het eerst hoorde, maar net als bij Breaker duurde het een keer of 5 luisteren voordat Immortal me beviel. Het is weer die dynamische metalcore met preachende vocalen en verlichtende, melodische gitaarriffjes en ademende breaks. Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik kan momenteel nog geen genoeg krijgen van Breaker, dus mijn aandacht gaat daar nog naartoe. Zo lang ze live maar hard blijven, ben ik tevreden ![]() Heb je hun oudere albums al gehoord, Pim? Hoe zijn die? ![]() |
|
Neen. Waarom weet ik eigenlijk niet. Breaker was opzichzelf verzadigend genoeg en nu ik Immortal heb, heb ik nog minder zin om die oudere albums op te pakken. Live spelen ze er ook niet echt veel van, dus heb niet echt de motivatie. Hun drummer is trouwens ermee opgehouden om zo discipleship aan tenemen, want dat had 'ie in een droom gezien. En dus was het een boodschap van god. Kapotmooi natuurlijk, maar het geeft wel aan dat deze gasten for real zijn met hun gristelijkheid. En dat vind ik écht wat toevoegen aan de muziek. Net zo veel als dat je bij Verse of Defeater die oprechte wanhoop hoort. En nee, ik stem geen SGP. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-09-2012 23:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Gepassioneerd zijn ze inderdaad wel, al hoef ik geen preek van vijf minuten lang te horen. Speel dan gewoon een extra nummer. Hoewel die zanger er zo breed uit ziet dat je hem zonder problemen gelijk gaat geven ![]() Al vind ik het best nog schattig, die overtuiging. Impending Doom is van hetzelfde laken een pak (al horen die in het deathcore-topic thuis). Een van die bandleden had in een interview eens aangegeven dat hij het zo vreemd vond dat iemand met een Deicide-shirt op een concert van zijn band stond te kijken. Hihi ![]() |
|
Had Deicide niet een aantal christelijke bandleden? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Haha, juist! Ralph Santolla, dacht ik. ![]() |
|
quote: Ken je dat, Pimmie? Heb ik hier al meerdere malen tevergeefs aan de man proberen te brengen ![]() ![]() |
|
Ken ik niet, waarschijnlijk omdat ik niet zo van The Black Dahlia Murder ben. Zal het een keer uitchecken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Doen! Alles rammelt, zoals het hoorde in de jaren '90. Een van de eerste bands die melodieuze death metal met hardcore mixte. ![]() |
|
Ik ben hier wel heel erg laat mee, maar OMG! http://lambgoat.com/bits/6329/On-Broken-Wings-debuts-two-new-songs ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 14-10-2012 0:06] ![]() |
|
quote: Old Man Gloom is zeer vet, ja! Maareh, geen metalcore (A) No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Straks een OBW op je FBC! ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |