IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Dwaallicht Gaat Koken In Wageningen Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-02-2002 11:44 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

wok-achtige pan goed? Is alleen niet zo allejezus groot zoals je omschrijft ben ik bang

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 24-02-2002 11:46]


bla...bla...bla...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-02-2002 11:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Een wok-achtige pan is sowieso al goed hoor Het wordt hogelijk gewaardeerd!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-02-2002 11:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ok ik neem hem wel mee


bla...bla...bla...


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 24-02-2002 12:19 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

tot mijn grote spijt kan ik niet komen, maar ik wens jullie alle leute die je maar kan wensen. Proost


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-02-2002 13:58 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik zal me spullen eens gaan pakken.... Ik zie julie starks allemaal en Dwaalicht de wok komt mee


bla...bla...bla...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 24-02-2002 14:00 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

He dwaallicht ik heb ook nog wel pannen. Wat heb je nodig?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 24-02-2002 17:57 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik kom zo maar eens jullie kant op


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-02-2002 18:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Wanneer gaat Dwaallicht gaat koken deel II plaats vinden ???


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2002 18:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hele goede opmerking daar!
dan kom ik ook ( helaas


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-02-2002 20:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dwaallicht koken deel II??? Als het in iemand anders z'n keuken is!!!

Ik zeg maar een ding: CHAOS

TOTALE

CHAOS

CHAOS

maar wel leuk

zometeen toetje!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-02-2002 20:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Chaos en anarchie! Wat wil je nog meer!?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jade
Usericon van Jade
Posted 24-02-2002 20:50 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik wil wel van de gasten weten of het smaakte...EERLIJK!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2002 21:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

voor iedereen die met zn slapende hoofd achter zn PC is gekropen: er is een topic voor U geopend.
hoera.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 24-02-2002 21:34 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

en als iedereen weg is mag dwaal lekker de opkuis doen


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-02-2002 21:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

FOTO'S, FOTO'S FOTO'S!!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


SQT
Usericon van SQT
Posted 24-02-2002 21:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 24 februari 2002 21:24 schreef aerodis het volgende:
voor iedereen die met zn slapende hoofd achter zn PC is gekropen: er is een topic voor U geopend.
hoera.


En het topic is nu weer geclosed. hoezee


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-02-2002 21:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 24 februari 2002 21:51 schreef SQT het volgende:
En het topic is nu weer geclosed. hoezee
hehe, maar deze is nog steeds open, dus kom maar op met die foto's



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-02-2002 21:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En geen gelul, d'r is vast wel een 1 uurs service dit zondag avond open is


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-02-2002 21:57 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

YESS-AH!!!

Ijs toetje met scherp!!

Godslastering!!
Blasfemie!
Profaniteit!
ONHEILIGHEID!

HUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

Unholy Blakkmetaaahhaaaaal!!

(Greycloak zegt: "de c is voor mietjes"



Dit slaat nergens op.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-02-2002 21:59 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

en het bier vloeide rijkelijk


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2002 22:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

grmbl
ik wil foto's van dat toetje

zoals Mörke het uitlegt zal het wel een soort vanilleijsje zijn met rode peper en een beetje zwavel ofzo.

maar goed, die pics komen dus morgen?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-02-2002 8:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 20:50 schreef Jade het volgende:
Ik wil wel van de gasten weten of het smaakte...EERLIJK!
Het was erg lekker en gezellig


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jade
Usericon van Jade
Posted 25-02-2002 9:09 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 8:14 schreef suzanne het volgende:
Het was erg lekker en gezellig


Ik wil alle smeuige details! + opnamen+ foto's


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-02-2002 9:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Waar blijft dat verslag????


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-02-2002 9:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 9:31 schreef Sharteel het volgende:
Waar blijft dat verslag????
Ik kan verslag doen, maar voor de foto's moet je niet bij mij zijn. Ik ben ook het kortst van iedereen geweest, maar ok

Als voorgerecht hadden we linzensoep, daarna verschillende soorten groenten met kruiden, sinaasappelrijst bananenshake en aardappelkruidenballetjes en als toetje citroenpeperijs, heel verassend en lekker

Het was gewoon erg gezellig, leuk kennisgemaakt met iedereen en muziekjes gedraaid. En zo'n kroegje wil ik ook wel onder mijn huis

Voor de rest: er komen vandaag ongetwijfeld foto's beschikbaar


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen