|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Een wok-achtige pan is sowieso al goed hoor Het wordt hogelijk gewaardeerd! |
|
ok ik neem hem wel mee bla...bla...bla... |
|
tot mijn grote spijt kan ik niet komen, maar ik wens jullie alle leute die je maar kan wensen. Proost As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ik zal me spullen eens gaan pakken.... Ik zie julie starks allemaal en Dwaalicht de wok komt mee bla...bla...bla... |
|
He dwaallicht ik heb ook nog wel pannen. Wat heb je nodig? |
|
Ik kom zo maar eens jullie kant op I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wanneer gaat Dwaallicht gaat koken deel II plaats vinden ??? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hele goede opmerking daar! dan kom ik ook ( helaas |
|
Dwaallicht koken deel II??? Als het in iemand anders z'n keuken is!!! Ik zeg maar een ding: CHAOS TOTALE CHAOS CHAOS maar wel leuk zometeen toetje! |
|
Chaos en anarchie! Wat wil je nog meer!? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik wil wel van de gasten weten of het smaakte...EERLIJK! |
|
voor iedereen die met zn slapende hoofd achter zn PC is gekropen: er is een topic voor U geopend. hoera. |
|
en als iedereen weg is mag dwaal lekker de opkuis doen As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
FOTO'S, FOTO'S FOTO'S!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En het topic is nu weer geclosed. hoezee |
|
quote:hehe, maar deze is nog steeds open, dus kom maar op met die foto's |
|
En geen gelul, d'r is vast wel een 1 uurs service dit zondag avond open is Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
YESS-AH!!! Ijs toetje met scherp!! Godslastering!! Blasfemie! Profaniteit! ONHEILIGHEID! HUUUUUUUUUUU!!!!!!!! Unholy Blakkmetaaahhaaaaal!! (Greycloak zegt: "de c is voor mietjes" Dit slaat nergens op. |
|
en het bier vloeide rijkelijk Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
grmbl ik wil foto's van dat toetje zoals Mörke het uitlegt zal het wel een soort vanilleijsje zijn met rode peper en een beetje zwavel ofzo. maar goed, die pics komen dus morgen? |
|
quote:Het was erg lekker en gezellig I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Ik wil alle smeuige details! + opnamen+ foto's |
|
Waar blijft dat verslag???? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ik kan verslag doen, maar voor de foto's moet je niet bij mij zijn. Ik ben ook het kortst van iedereen geweest, maar ok Als voorgerecht hadden we linzensoep, daarna verschillende soorten groenten met kruiden, sinaasappelrijst bananenshake en aardappelkruidenballetjes en als toetje citroenpeperijs, heel verassend en lekker Het was gewoon erg gezellig, leuk kennisgemaakt met iedereen en muziekjes gedraaid. En zo'n kroegje wil ik ook wel onder mijn huis Voor de rest: er komen vandaag ongetwijfeld foto's beschikbaar I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |