|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en ik, ik kom ook hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 29-12-2001 2:24] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En WEER sta ik er niet bij... HALLO!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Duh Greycloak is niet gewenst? |
|
- VARGEN - Bintmeister - Valorian - Suzanne - FireFox - Rajackar - Mörke - Witch - Amarantha - Lord Uraneck - HagratH - Lady Rose - greycloak |
|
als suzanne gaat, gaat paul dan niet ook? |
|
quote:misschien wel, maar hoeft niet per se...we zitten niet aan elkaar gegroeid Ik denk dat hij het leuk vind jullie te ontmoeten, dus misschien gaat hij inderdaad wel mee I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Okee dan, eens even een (hopelijk compleet) lijstje: - Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom. OK, kut-en-peest als je je naam erbij wil zetten zou ik zeggen. Succes! Ik ga mij deze week beraden wat ik in 's jezusnaam ga maken, en ook precies wanneer, maar in ieder geval op een mooie zondag in februari. |
|
hehe wordt nog gezellig. waar wou je al die mensen kwijt? |
|
en wanneer dan? |
|
Ik was nog één iemand vergeten... - Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch (toch?) Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom. En Rajackar, hoe ik al die mensen kwijt kan? Daar moet ik nog even over nadenken, maar waarschijnlijk kunnen we wel iets beginnen met het stapelen van klapstoeltjes. Wanneer weet ik nog niet, ff de kroeg reserveren en dergelijk gedoe. |
|
quote: En U2 dan? |
|
quote: Dit is al de zoveelste keer dat U2 langs komt, leg uit! |
|
Asherah zou heelgraagkomen maarzieter geen beginnenaan... (Waar thehell ligt Wageningen???) |
|
nou ergens oostelijk van Rotterdam en bezuiden Deventer staat een studentenvereniging (of meerdere eigenlijk) en daar hebben ze toen een landbouwuniversiteit en een dorp bij gebouwd Tis bij Arnhem in de buurt als ik me niet vergis ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: bij het plusje |
|
[quote]Op 1 januari 2002 17:23 schreef Dwaallicht het volgende: Ik was nog één iemand vergeten... - Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch (toch?) Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom. Ja ik kom ook !!! |
|
- Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom. Dit slaat nergens op. |
|
efkes die toppic terug aanhalen, wanneer wordt die datum eens vastgelegd? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom, L.M. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Als die luie zakken van het kroegbestuur hier duidelijkheid geven over wanneer ik dat kreng open kan gooien, een avondje. Excusez-moi voor de onzekerheid! |
|
ZONDAG 24 FEBRUARI om 19:00 UUR ETEN bij MIJ in WAGENINGEN studentenflat HOEVESTEIN, afdeling 4B vanaf 21:30 zal de avond voortgezet worden in de flatkroeg 'De Woeste Hoeve' alwaar (in ieder geval) ik voor jullie zal tappen en draaien HOE? Zorg dat je bij het (intercity)station Ede-Wageningen komt. Pak vandaar bus 83 OF 86 naar Wageningen, en vraag de buschauffeur of hij bij Hoevestein wil stoppen. Voor je neus staat een flat. Ga de flat naar binnen, pak de lift (of trap), ga naar de 4e verdiepingen, en bel aan bij MIJ en de keuken van niet A, niet C, maar B. Met de auto? Ik zou niet weten hoe ik dat moet beschrijven, eigenlijk (rij zelf ook geen auto). Ik denk er nog even over na. Evt. meegenomen DRANK wordt door uw gastheer (en de rest ) zeer gewaardeerd, maar er zal zeker een koelkast vol Grolsch zijn; beneden in de kroeg zal je wel voor je drank moeten betalen, maar de prijzen zijn om te lachen (een Koninck bv. kost 70 eurocent). SLAPEN?? Altijd mogelijk, mits niet teveel, we verzinnen wel wat. Ik heb plaats voor één slaper op m'n kamer (meer kan ik er niet van maken) maar op de gang liggen is ook best OK. ALLERGISCH/DINGEN NIET LUSTEN?? MAIL me even erover, dan kan ik daar hopelijk rekening mee houden. Oh ja, en er wordt VEGETARISCH gekookt, dus eventuele vlees-input, daar zal je eerder op de dag zelf voor moeten zorgen. MEEHELPEN?? Altijd, kom dan eh, om een uur of drie langs (of zo). En geef het even van te voren door (via MAIL). VRAGEN?? MAIL mij, alles via de MAIL graag, anders wordt het hier zo'n zootje. WIE KOMEN ER?? Ik pleur nog maar een keer het lijstje neer. KAN JE NIET?? AI, dat zou erg jammer zijn. Je kunt WEL. - Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom, L.M. |
|
Goh, 'k heb eigenlijk wel zin om iedereen eens in levende lijve te zien.. Misschien da'k wel met Beli kan meerijden??? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
waar moet jij ook al weer vandaan komen? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
VanGent...veelteverwegdus,volgenshetkaartje... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |