|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmz, ik begin een beetje spijt te krijgen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
AAARRRRGGHHH!!! Maar gelukkig zijn er van iedereen balachelijke foto's Volgens mij gaat de rest van ZM stuip lachen. |
|
quote: Hoho, arm sharteeltje kon er niet bij zijn, nu wil arm sharteeltje wel lachen met de foto's... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hey mannetje, spreek alleen ff voor jezelf, okee? (En DarGull dan, de rest van het forum schijnt wel de gave te bezitten van "hoe ga ik NIET zo lullig mogelijk op de foto) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
je bent helemaal niet aardig meer |
|
En als ik dreig DarGull over te halen bepaalde foto's van jou juist WEL te plaatsen, ben ik dan weer aardig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik weet niet waar je het over hebt |
|
"de ideale schoonzoon" (lintje eromheen...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
on topic plz |
|
Ja fijn Ik was we superbrak vandaag zeg. Vanmiddag nog een paar uur bijgeslapen. Dit was echt het beste feest sinds tijden |
|
No shit! ik ben trouwens ERG blij dat ik die Mysticum CD heb overgebrand!!! Damn |
|
Dwaallicht, jongen, als je het koken niet ziet zitten met die geweldige troep, denk ik dat een heleboel verloren zieltjes hier op het forum het toch een prachtidee vinden als iets dergelijks nog een keer kan voorkomen. Echt een retestrak feest! Dan eten we wel pizza beneden aan de bar... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Neuh, het was goed, en ik zie zoiets best zitten, maar wel in een grotere keuken, met een huiskamer ernaast |
|
Als we daar een loacatie voor kunnen vinden zou er tof zijn. |
|
Mijn oude huis, dat nu bewoond wordt door witch heeft een behoorlijke keuken met bar (zonder tap). Idee? Ik vondt ut trouwens lekker VET COOOL!!!! Hagha!! jammer van dat we zo vroeg weg moeste. Unholy DESS-AH! (of haal ik hier iets door mekaar) Dit slaat nergens op. |
|
En dan gaat Witch koken? Maar ik zie het al wel zitten. Datum? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien is die bar zonder tap wat eh, weinig tap. Maar goed, locatie is natuurlijk ok, aangezien het hier maar een paar honder meter vandaan is. |
|
Witch regelt vast wel Grolsch, zo heb ik het idee... Want als er geen Grolsch meer is, oeh donder oeh donder! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:oeh donder wat een koppijn zullen wij dan hebben. |
|
Tof om te zien dat jullie ook allemaal nog leven, ben zojuist begonnen met uploaden. HET WAS TOF!!! |
|
Kheb wat gemist hoor ik zo (maar dat was ook meer omdat ik nog niet zo heel lang op dit forum zit), maar op het volgende feest zal ik vast wel aanwezig zijn (mits het uitvoerbaar is voor mij). (tot zover deze boeiende mededeling) 11.45: restate my assumptions |
|
Hallo, ik ben nu +- een half uurtje thuis, jullie heersen, Dawaallicht, bedankt voor de avond, het was gezellig ² Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hey hey onze Kelt is weer in het land der levenden! Hoe was de Engelse cursus? |
|
Hey Beli, erg tof dat je er was! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |