|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
het gaat gewoon nog gezellig worden, Ik verheug me nu al op het feestje in de kroeg |
|
Lijkt me inderdaad zeer leuk, maar je bent dus van plan om dit midden in de week te doen... Dat is dus de reden dat ik het nog niet zeker weet of ik kom. Binnenkort hoor je het wel. P.S. Als ik kom zal het ook wel vlees erbij worden! |
|
Dwaallicht stelde voor het op een zondag te doen. |
|
Zondag past perfect voor mij, ik heb toch vakantie en mijn examens zijn gedaan begin februari. Bedankt Vargen. Ik kan ook helpen bij het koken en ik kan misschien een kratje Belgisch bier meebrengen. Beli [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-12-2001 19:18] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
als het maar niet de 1e zondag van de maand is, want dan moet ik centjes verdienen. En alhoewel ik gaarne Veel Vet Vleesch eet, wil ik ook wel een hapje vegovoedsel erbij nemen, zegmaar als groente en vitamine zut |
|
quote: Tuurlijk BELGISCH bier... waar ligt Wageningen? Ver weg voor mij? |
|
zeg maar tussen arnhem en utrecht in. Naast ede |
|
In de Hoge Veluwe, een prachtig natuurgebied vind ik. Hoge Veluwe Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
tis ook mooi om op de veluwe te wonen hoor Je moeder. |
|
Kan ik wel geloven. Waar ik woon zie je enkel gebouwen, een bungalowpark en straten. Toen ik hier kwam wonen (tesamen met mijn ouders) had ik nog een beetje een mooi zicht maar ze zijn dit zicht nu kapot aan het maken door het bouwen van apartementen , ze verpesten de volledige natuur hier in Nieuwpoort. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik wist niet dat jij vlees kon bakken,maar je kan nog altijd groente snijden |
|
quote: Ik wist niet dat jij vlees kon bakken,maar je kan nog altijd groente snijden |
|
quote:Grrrr! Ik heb dus wel effe gister een half (...) Kerstdiner in elkaar gezet! Onder supervisie natuurlijk, maar toch... |
|
Op een zondag in februari... Dat moet op zich wel kunnen, moet alleen nog ff kijken welke zondag ik er niet kan zijn, maar in principe... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ben nog vrij nieuw op dit forum, maar indien ik welkom ben zal ik graag komen ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ik kom zeker. En wil je wel helpen met het koken hoor. Lijkt me leuk. He ruk....hoe kan deze post nou van Hagarth zijn? nou ja het zal wel aan mij liggen ff voor de duidelijkhied: deze post is dus van LADY ROSE Edit2: Maar ik kom ook hoor (Hagrath dus) [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 26-12-2001 19:37] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Lekker verwarrend Lady Rose. |
|
Volgens mij is ze ergens gefrustreerd door |
|
Goed he?? (deze post is van Hagrath dus ) edit: Jenje, probleem is verholpen [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 27-12-2001 2:39] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ik gefrusteerd? Hoe kom je dr bij? bla...bla...bla... |
|
OFF TOPIC: Hey cool er is nog iemand wakker, en wel Lady Rose herself. |
|
Dank u. Yes Lady Rose is back in the world of the living death and metal bla...bla...bla... |
|
Er komen nu: quote: Klop Da? Dit slaat nergens op. |
|
quote:Hee Dude, kom ik niet meer ofzo? - VARGEN - Bintmeister - Valorian - Suzanne - FireFox - Rajackar - Mörke - Witch - Amarantha - Lord Uraneck - HagratH - Lady Rose |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |