|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
nee... WIJ! Dit slaat nergens op. |
|
ons Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, en de rest? (oftewel: ON TOPIC!!!!!11!!!1!!!1!1!) |
|
De naam is DWAALLICHT, dank u. |
|
Huu. Dus het gaat allemaal weer gesmeerd... (om de een of andere reden ben ik vandaag er niet toe in staat iets normaals te posten) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Gelukkig stellen we zowiezo niet te hoge verwachingen aan jou... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Wat zijn we weer eens grof tegen elkander vandaag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmm... ik heb veel gemist en snap er geen flikker meer van... anyway.. Ik kom nog steeds,, en eet alles wat Dwaallicht zelf ook naar binnen werkt. Veel meer relevants heb ik hier niet te melden denk ik..... |
|
OFF TOPIC: Morke, mijn gitaarstandaard staat nog bij jou thuis! , waarschijnlijk niet op je kamer maar in de gang. |
|
het zou zo eens kunnen zijn dat Uraneck en ik (evt ook LM) ook nog langskomen, maar dar moeten wij nog even stevig over contempleren |
|
quote: Hmm... Dwaallicht, misschien moet je het bier-argument nog een keer opvoeren.. dat zou wel eens mensen over de streep kunnen helpen... AArrghh... speciaal bier voor nog geen euro was het toch? |
|
quote: ff uit m'n hoofd: Koninck 0,75 euro Korenwolf 0,85 euro Elfde gebod 0,90 euro ga zo maar door... oh eh, glaasje pils 0,50 euro. Fris 0,50 euro. |
|
Heil pils! Enneh, we mochten ook CD's meebrengen zolang het maar Darkthrone was he? |
|
Yep; Isengard mag ook. |
|
En Storm? |
|
Die mag je op je discman draaien Hehe. Iedereen neemt mee waar-ie zin in heeft, maar zoals ik eerder zei, ik kan niet beloven dat Rhapsody CD's niet doorgeslikt zullen worden... |
|
Laatste vraag: Mag Jimi Hendrix ook? |
|
Jongen, je ziet maar, echt |
|
VINCENT!! Je hebt maar een stukje van je guitaarstadaard laten staan, het onderste stuk mist er nog aan.. Dit slaat nergens op. |
|
Ok, het is maar dat i kweet dat hij niet in tweeen gebroken zal worden. Alhoewel ik waarschijnlijk in tweeen gebroken ga worden als ik zo doorga. |
|
Hoe dan ook, het resterende steun-gedeelte is zojuist afgebroken.. Dit slaat nergens op. |
|
On topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
En dit is GEEN geintje Dit slaat nergens op. |
|
quote: HAR HAR HAR!! OFF TOPIC!!! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |