|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was een geweldige middag en avond en het eten was heerlijk No regrets and no remorse... |
|
quote: Volledig gelijk in Amarantha Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dank u allen Altijd fijn als je kokerij gewaardeerd wordt; geen paarlen voor de zwijnen gegooid zoals in dit boerengat zo vaak gebeurt! We hebben er vandaag nog lekker van gegeten trouwens. Het ijs was ook weer cool, nou ja, wel cool maar niet koel... een huisgenoot vond het te heet en zweette de keuken uit... LOL, wat een dessert |
|
quote: Ja, toch wel niet de zalige Zweedse prachtige band Fintroll, coole gast, maar de bassist voelde zich zeker niet lekker gisteren , nogmaals bedankt en kijk effe bij N.P. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dwaallicht het was geweldig. Het eten was super, de sfeer fantastisch.... wat een nacht. Ik ben u alle zeer dankbaar, dit was echt 1 van de beste nachten die ik tot nu toe heb meegemaakt. bla...bla...bla... |
|
hey Greycloak, heb je de flippo's nog bewaard als aandenken? bla...bla...bla... |
|
Natuurlijk, verder viel er immers toch nix te halen voor me? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee idd. Maar ja hopen mag altijd hahahaha bla...bla...bla... |
|
ik heb gister het ijs gemaakt, en ik moet zeggen dat het aardig was gelukt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lekker! Nu kan je ook andere dingen proberen, bv. met sinaasappelsap, met wat andere/extra kruiden (geraspte gember of zo) en volgens mij moet een honingsiroop erover heen ook wel lekker zijn. Er bestaat ontzettend veel lekker ijs, zo zag ik laatst citroen-mascarpone ijs, wow!! Zoek op internet maar eens op 'lemon sorbet icecream' of zo en je vindt een HOOP. En voor het converteren van eenheden als cups en tablespoons enzo is er dit: http://www.convert-me.com/en/convert/volume |
|
Ik vind het erg leuk om te koken, en erg gek op ijs dus dat is de perfecte combi. Geweldig ik ga mij van de week eens flink uitleven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
waarblijven de andere foto's eigenlijk? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die kut albert heijn doet er een week (EEN WEEK JA) over om een wegwerpcamera te onwikkelen. Daar ga ik dus ook nooit meer naartoe, teringlijers. |
|
quote:Ik hoop dat je er wat beters van maakt dan die macaroni met kaas en groene ketchup die je toen voorschotelde. |
|
was dat niet lekker dan. Had je maar eerder moeten waarschuwen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het was wel lekker hoor. |
|
niet zeiken dan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bij de Hema kan je ze in een uur laten ontwikkelen . |
|
quote:Die van mij gaan nog even duren. Het rolletje is nog niet vol, maar dat ga ik dit weekend even regelen (Arjen is wel fotogeniek en maak ik gewoon wat foto's van de katten). Ik zal het rolletje dan maandag direct wel wegbrengen. No regrets and no remorse... |
|
quote:Oh jee. |
|
of je schiet de fotorolletje as zaterdag vol trouwens doe maar niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Doe maar WEL! |
|
kut wat heb ik nu weer gezegt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Kan ook niet want met het rolletje dat er nu in zit, krijg ik in donkere ruimtjes niets op de foto.. No regrets and no remorse... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |