|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Juist ja. Van de volgende mensen heb ik al een bevestiging gehad voor het etentje bij mij, op 24 februari: - Rajackar - Suzanne - Greycloak - beli mawr - Vargen666 - witch - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dargull! Dus, nogmaals: half zeven, studentenflat Hoevestein, afdeling vier bee. Vegetarisch eten, ben je allergisch, lust je bepaalde dingen niet, geef het even door (per EMAIL). [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-01-2002 14:47] |
|
- Rajackar - Suzanne - Greycloak - beli mawr - Vargen666 - witch - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - DarGull (dan moet finntrol maar wachten tot WOA) p.s. dwaallantaarn u heeft mail! |
|
quote: jij ook... |
|
quote: OFFTOPIC: Ben je profetisch, zeer optimistisch of gewoon beter op de hoogte dan ik? Ik heb namelijk nog nergens iets gehoord van Fintroll op wacken.. (hoewel het wel een WOA band bij uitstek is. . |
|
quote: offtopic: een beetje van alles, maar ook het feit dat fintroll de enige band was die al vast stond voor DOA, doet mij vermoeden dat ze om op een groot festival te kunnen staan de wijk naar duitsland wel zullen nemen. |
|
damn de 24 is best klote gekozen, dan staat We, the Gods namlijk hier in de Baroeg. |
|
quote: Er staat elk weekend wel een band ergens in Nederland op te treden,,... |
|
..... |
|
ik kom al eerder D L. 15.00 Dit slaat nergens op. |
|
Tof, tof, tof, dat Dargull ook afkomt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Neemt er iemand foto's? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: sleep den digi-cam wel mee |
|
quote: Je moet maar gewoon komen |
|
quote: Wrijf het er nog maar eens in ja... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ha! komt sharteel niet? je gaat wat missen joh! (Mij namelijk) Dit slaat nergens op. |
|
En mij, maar dat durfde ze niet zo goed te zeggen. Geeft niet hoor meid. Samen lossen we je communicatie probleempjes wel op. (Met een plens jenever.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Of een plens GROLSCH!! (als ze komt dan) of halfvolle melk Zeg, hebben andere mensen nou al daadwerkelijk bevestigd dat ze de 24e komen? Ik heb al een stuk of 10 'confirmed guests'... da's te wei-nig.... |
|
quote: Wanneer ik tegen dan een lief heb neem ik haar ook wel mee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Okay, als ik het maar van te voren weet he |
|
Het mogen er nog wel wat meer worden ja!!! |
|
quote: dat is zeer goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Waar blijven de onderdanen des True®-heids nu? Komop Blekkies! Dit slaat nergens op. |
|
dat wordt verdwalen vrees ik... Je moeder. |
|
IK! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |