Ares |
|
|
|
|
Posted 12-01-2002 12:21 by Ares |
|
|
quote: Op 11 januari 2002 16:59 schreef Dwaallicht het volgende:
ZONDAG 24 FEBRUARI
om 19:00 UUR
ETEN bij MIJ in WAGENINGEN
studentenflat HOEVESTEIN, afdeling 4B
vanaf 21:30 zal de avond voortgezet worden in de flatkroeg 'De Woeste Hoeve' alwaar (in ieder geval) ik voor jullie zal tappen en draaien
HOE?
Zorg dat je bij het (intercity)station Ede-Wageningen komt. Pak vandaar bus 83 OF 86 naar Wageningen, en vraag de buschauffeur of hij bij Hoevestein wil stoppen. Voor je neus staat een flat. Ga de flat naar binnen, pak de lift (of trap), ga naar de 4e verdiepingen, en bel aan bij MIJ en de keuken van niet A, niet C, maar B.
Met de auto? Ik zou niet weten hoe ik dat moet beschrijven, eigenlijk (rij zelf ook geen auto). Ik denk er nog even over na.
Evt. meegenomen DRANK wordt door uw gastheer (en de rest ) zeer gewaardeerd, maar er zal zeker een koelkast vol Grolsch zijn; beneden in de kroeg zal je wel voor je drank moeten betalen, maar de prijzen zijn om te lachen (een Koninck bv. kost 70 eurocent).
SLAPEN?? Altijd mogelijk, mits niet teveel, we verzinnen wel wat. Ik heb plaats voor één slaper op m'n kamer (meer kan ik er niet van maken) maar op de gang liggen is ook best OK.
ALLERGISCH/DINGEN NIET LUSTEN?? MAIL me even erover, dan kan ik daar hopelijk rekening mee houden. Oh ja, en er wordt VEGETARISCH gekookt, dus eventuele vlees-input, daar zal je eerder op de dag zelf voor moeten zorgen.
MEEHELPEN?? Altijd, kom dan eh, om een uur of drie langs (of zo). En geef het even van te voren door (via MAIL).
VRAGEN?? MAIL mij, alles via de MAIL graag, anders wordt het hier zo'n zootje.
WIE KOMEN ER?? Ik pleur nog maar een keer het lijstje neer.
KAN JE NIET?? AI, dat zou erg jammer zijn. Je kunt WEL.
- Bintmeister
- Beli Mawr
- Suzanne
- Rajackar
- Mörke
- FireFox
- Vargen666
- Valorian666
- Amarantha
- Lord Uraneck
- Greycloak
- Hagrath
- Lady Rose
- witch
Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom, L.M.
Ziehier Rajackar....
|