|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Nifelheim alleen tijdens de momenten dat jij op de plee zit. |
|
Ach, als jij de hele avond op de plee zit kan ik er niet zitten he. |
|
Heh, Vinnie heeft gelijk. Dan zal ik voor wat... extra blusapparatuur zorgen bwa ha ha ha ha Ik heb gehoord dat SCORCHED RECTAL CAVITY de volgende dag in Wageningen speelt, trouwens. Maar goed, ON-TOPIC!!!!!!11!!1!!1!!1 Wil iedereen even de datum in z'n agenda schrijven en kijken of-ie wel/niet kan? En wie er blijven slapen, en waar? Ik vind het prettig om dat soort dingen van te voren te weten... |
|
Ok, ik kan WEL. Ook hoef ik niet te blijven slapen. |
|
ik kan altijd, en blijf uiteraard bij valorian "slapen" Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Now what's that supposed to mean? |
|
quote:Vertellen we je wel als je groot bent |
|
Dat doet zeer. |
|
quote: |
|
Daar kan vargen dus lang op wachten - Bintmeister - Beli Mawr - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch - Cadaveria Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom, Ares |
|
quote:Het is heel simpel, die lui moeten gewoon ook komen! Geen gezeik! |
|
- Bintmeister - Beli Mawr (blijft pitten) - Suzanne - Rajackar - Mörke - FireFox - Vargen666 - Valorian666 - Amarantha - Lord Uraneck - Greycloak - Hagrath - Lady Rose - witch - Cadaveria Vraagtekens: Paul, Asherah, Karnivoor, McDoom, Ares Gaarne bevestiging indienen bij Dwaallicht, VOOR 22 februari ivm sjops. Ook allergieën e.a. VOOR 22 februari indienen bij, wederom, Dwaallicht (dat ben ik). |
|
per mail? |
|
Voor mijn part per telefoon (411383 ). ERGENS. |
|
Mag het ook per postduif? |
|
dit topic moet nodig weer eens omhoog |
|
Ik kan helaas niet komen Ik moet de volgende dag gaan werken en kan geend ag vrij krijgen, want 'k moet m'n vakantiedagen een beetje sparen... Have fun, zou'k zo zeggen en drink een pintje op mij!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
zullen we doen hoor. jammer |
|
quote: Ik ben allergisch voor rauw vlees.. ik zal het op cd branden, dan kunnen we traden tegen rauwe metal.. |
|
quote:RAW CHRISTIAN MEAT! HARHARHAR!!! Maareh, Dwaalie, je vergeet je kengetal er bij te zetten. Kijk, wij mensen die wel eens in Wageningen komen weten wel wat het is maar de rest niet! Maar uiteraard heb je dat met opzet gedaan... |
|
0317 |
|
Dwaalie? DWAALIE??? Allejezus harker, het moet niet gekker worden We maken een nieuw lijstje! Met de mensen van wie ik een bevestiging hebben gehad dat ze ook daadwerkelijk op de 24e februari, om zeven uur, langskomen. - Rajackar - Vargen666 - Mörke - witch - Suzanne - beli mawr - ... Dus eh, rest, stuur me ff een mailtje of zo ter bevestiging. Oh ja en als nieuwe mensen OOK willen komen, de deadline om dat door te geven is nog lang niet... u bent allen welkom. |
|
quote: |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |