|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm als het in wageningen, net zo'n zinnig gedoe is als in dit topic, ga ik daar 'n boel leuke foto's aan overhouden... P.S. Dwaallicht of Rajacker heb 1 van jullie een coputer met brander, da neem ik een leeg RW-tje en de kabel mee zodat ik af en toe wat foto's van de digi weg kan schrijven mocht dat nodig zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 02-02-2002 17:26] |
|
quote: Yep, ik heb een fikker. RajackAr ook, maar dat ding van hem is momenteel behoorlijk brak. Cool dat je een digitale camera meeneemt... wordt nog lachen, ook in de kroeg (als je dat wil tenminste, ik kan me voorstellen dat je hem liever bovenlaat, al kan het volgens mij best) |
|
Hee lekker vegetarisch eten. |
|
quote: Ik kan ze direct hosten op een de webserver die op mijn kamer staat te pruttelen |
|
Ha-ha! Live footage vanuit Wageningen! HEERS Oh ja nu bedenk ik me weer, wie doet er paint op?? |
|
quote: Ik neem ook wel een wegwerpfototoestel mee, zal ik er ineens leuke foto's bij hebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Beste mensen, de 24e februari is vrij spoedig. Van de volgende mensen heb ik een bevestiging gekregen dat ze daadwerkelijk langskomen: - Rajackar - Suzanne - Greycloak - beli mawr - Vargen666 - witch - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dargull - Amarantha Wie komen er nog meer? Er zijn nog 3 à 4 slaapplaatsen over, maar meer is niet echt een probleem. Voor de newbies onder ons: ik ga dus LEKKER en VEGETARISCH koken voor Zware Metalers, de 24e van februari, op mijn nederige studentenflatje, en IEDEREEN IS WELKOM!!! Om half tien gaan we met z'n allen naar beneden, alwaar ik en Rajackar zullen gaan tappen in de flatkroeg, waar het BIER (en het fris) goedkoop is (50 eurocent) en waar METAL ons zal vergezellen!!! JA!!! Dus eh, wie nog meer? Nou, nou? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-02-2002 2:06] |
|
Ik moet nog rijden dan, maar als je ook melk hebt blijf ik wel wat langer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daar wordt zeker en vast rekening mee gehouden. |
|
Halfvol, graag! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat WEET ik.... dat heb je me nl. gemaild ... |
|
*kick* |
|
hoelaat gaat van jullie de laatste trein richting de bewoonde wereld (lees: de randstad)? Ik moet op maandag weer werken namelijk.... |
|
volgens mij rond 0:30 of zo. kan ook wel iets eerder zijn. |
|
Als je om iets van kwart over elf, half twaalf de bus pakt kan het niet misgaan... |
|
quote: Ik weet dat ik wat laat ben, maar is er nog een plekje voor me? Zo ja dan ben ik graag van de partij bla...bla...bla... |
|
quote:Dan moet je Dwaallicht even mailen. |
|
dank je zal ik meteen ff doen bla...bla...bla... |
|
Er is NOG STEEDS plek. Deadline = vrijdag 22 februari |
|
dwaallicht... u heeft mail bla...bla...bla... |
|
quote: Hmmm weet je dat zeker? Ik heb nl. niets gehad... |
|
ik moet maandag werken en aangezien ik dat de laatste tijd te weinig heb gedaan, ik ik gigantisch rood staat...... |
|
quote: Nou ja, dan ga je maandag toch werken? Zondagavond ga je gewoon naar huis, en anders heb je gratis ontbijt |
|
kan opzich wel, maar dan wordt alles zo kort |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |