|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb 3 van die krengen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit topic. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
de naam van jouw website |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
- Black metalbands die 'Nietschze for Dummies' hebben gelezen terwijl ze dronken waren en daarop dan maatschappijkritiek gaan baseren. - Nog erger: Dan ondertussen nog wel profiteren van de uitgebreide Noorse sociale voorzieningen ("Zo hol ik het systeem uit.") - Die supertruttige trouwfoto van Samoth die op de Zyklon site stond. - Schlagermetal. - 'Satanisten' die in de kerk trouwen. - Kalende metalheads die vasthouden aan lang haar (het Kirk Hammett-effect). - Die groepstherapeut van Metallica. - En de overhemden die hij draagt. - Sharon Osbourne. - Kelly Osbourne. - Jack Osbourne. - Aliassen uit Lord of the Rings, in het elfs of saurons (nerds!) - Powerballads En natuurlijk Manowar. |
|
de naam van je website |
|
je moeder ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Edit: Wat de neuk is schlagermetal eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door slome op 16-10-2005 18:45] |
|
quote: Je druk maken om Metallica, lord of the rims, De hele osbourne inteelt en Samoth is natuurlijk ook fout en dat van manowar wisten we wel... dit is pas fout; [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-10-2005 18:49] Suck my piss |
|
Eddie heerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat valt onder 'powerballads'. |
|
quote:Relaxed, ruilen voor de 2 exemplaren die ik heb liggen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: true How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote:helaas, de doosjes zijn al in gebruik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lekker nummer, toch? [Dit bericht is gewijzigd door ScientistotInvisible op 16-10-2005 20:51] |
|
Ronduit fout: FOKKING REALPLAYER BESTANDEN! IDIOOT! quote:Dang. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Porseleinen clowntjes Rood leren banken Gouden sieraden Van die superlompe laarzen,met punten,vlammen,kettingen en weetikveelwatnogmeer. Auto's tunen Spinners Al die zakken met je kont liedjes wat tegenwoordig allemaal uitkomt |
|
quote: Onkel Tom Angelripper. En ik moet zeggen dat, dat bezopen nog best te pruimen is. editoir: Ik vind Black Metal nogal fout. [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 17-10-2005 11:19] heavy metal is the law |
|
blackmetal is echt gay ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik bedoel maar. Wie neemt er nu zo'n albumhoes: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/es/1/1d/Burzum-Aske.jpg Dat slaat toch als een tiet op een drumstel? heavy metal is the law |
|
Wel erg duister "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een huiselijke sfeer heavy metal is the law |
|
quote: Ziet jou huis er zo uit? :p "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Haha, absoluut niet, maar ik hou dan ook niet van Black Metal heavy metal is the law |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |