|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 echt suf |
|
quote: Mooie tijden waren dat. Iig, bier met nicotine. Hoe verzinnen ze het. |
|
quote: Opah! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bwahahaha, die is goet foud, zo zonder r! |
|
gothicjurken met buiken erover... signature |
|
quote: Grapjas. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat was het eerste wat ík dacht. |
|
quote: Lolbroek. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jas, broek.. En nu een fout kledingstuk. |
|
Leren string! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klopt! [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 13-10-2005 22:38] heavy metal is the law |
|
bier zonder alcohol! |
|
quote: Ik pik nog evenm de discussie van de eerste pagina op. Ik schreeuw keihard mee: "MANOWAR" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Manowar ruled! Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Ghehehehe Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik vind het meeste spul van Manowar zelfs wel gaaf. Jammer van die nichtenoutfits.. heavy metal is the law |
|
Manowar, Hammerfal Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Snaack,Chelman Lekker fout Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: gasoorlog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
Mierenlokdoosjes Marlboro Menthol Gave muziek draaien over een klote versterker. Van die cd doosjes met een inlay die je om cunt slaan, zodat er nog een cd bij kan. Mensen met een band shirt aan die mij groeten, en die ik niet ken. Mensen die wiet roken en daarna gaan neuken Mensen die zeuren over een genre. Mannen die Davidoff sigaretten roken Emo bwoys die blackmetal ondekt hebben Kunst poten die praten over schilderijen en/of muziek, alsof het een vrouw is die ze nooit zullen krijgen. Mensen die mij quoten en niet snappen wat ik bedoel. Suck my piss |
|
Hey Emo boys hey.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
Devin Townsend Band - Accelerated Evolution -09- Slow Me Down.mp3 het is een soort pop metal, maar ik vind het wel een leuk nummer om te luisteren . n00b |
|
Gaahl |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |