|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
zeker, vooral bon jozef zelf met z'n superman tattoo.... Fuck the world and fuck you |
|
tja, gif animaties moeten aan bepaalde specificaties voldoen, o.a. aantal K's. Het probleem zou kunnen worden verholpen door dat te verhogen maar dan laadt het te langzaam, of dan willen sommige sites het niet eens plaatsen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-09-2005 11:53] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
the (g)Rasmus signature |
|
Of gewoon dat oog in zijn oorspronkelijke kleur laten. Of haar voor de foto blauwe kleurlenzen laten dragen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat heb je goed hypnos dat het fout is... Damn ik raak in de war.. BTW remember Europe met de final condom.Das fouter de fout fout Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dream Evil en Edguy zijn expres fout, en die liefdelijke zelfspot maakt het weer leuk! Als The Book of heavy Metal een serieus album was (qua context) was het anders wel heel erg geweest. Ende doch nu is het gaaf! waar ligt de grens tussen genialiteit en waanzin? |
|
Bill and Ted`s Bogus Yourney is fout....Maarrrrr wel grappig...STATION!!!!!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kitty is anders net mijn niveau Christelijke metal bands vind ik ook fout. Vooral als ze god bedanken voor zijn steun voor het album. |
|
Arnibes |
|
Alleen maar zwarte korrupspeent dragen bij een heeel serieus blekmedul concert |
|
quote: |
|
quote: ik niet, als dat hun waarheid is én ze maken goede muziek vind een verwijzing naar god niet storend. Doet nergens afbreuk aan, hun waarheid is mijn waarheid niet. |
|
quote: Yes way ! quote: Wees consequent: overtuigde Satantische bands zijn in dat geval gelijkwaardig fout. en verder: liever 2 christelijke bands dan 1 moslimband |
|
quote: In je minuscuul kleine geslachtelijk deeltje grindcore staan spelen voor 10 man, waaronder het voorprogramma die je al 5 keer zo gezien heeft. signature |
|
quote: urgh Je moeder. |
|
Argument? *edit* Eigelijk helemaal geen zin om deze discussie voor de 1000ste keer te houden [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-09-2005 14:41] |
|
na 100x stop ik daarmee Je moeder. |
|
quote: Dat zijn ze ook. Maar ik krijg anders meteen allemaal boze mensen over me heen |
|
quote: HAHAHAHA, goed bedacht! |
|
quote: Boeien angst is een slechte raadgever. |
|
quote: Angst is wel een goede raadgever. Als je eerst van plan bent om van een brug af te springen en je staat op het punt van springen, dan heplt anst je waarschijnlijk om toch maar terug te krabbelen. |
|
En dat is dan wellicht een van de weinige voorbeelden die daadwerkelijk ergens op slaan.. Angst is en blijft een slechte raadgever. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Das niet fout, dat is zelfs erg goed! Thanks voor de tip! |
|
Las laatst dat firefox lekker is dat IE ... alleen bij IE roept iedereen meteen"zie wel! en bij FF negeert men het |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |