|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk nummer!! |
|
Manowar |
|
Die banner hierboven. Wat een kutkop! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: juist! kan die niet weg zm? wordt er echt kriegel van Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Over een maandje.. |
|
woot, dank u Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Adblock Plus? Ik wist niet eens dat ZM banners had. Edit: Oh ja, wel eens een banner helemaal onderaan gezien, maar die is met twee klikken weg. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 24-09-2009 17:22] |
|
quote:+1 Brrrr. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hé, het is wel onzer mental in die banner, ff normaal doen. |
|
Nee. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zo. |
|
Dus... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Aaaaaaarrrggggghh. Günther. Daar had de heer Rajacker nog zo veel lol mee op Metalcamp. |
|
tralala, hoort ik daar Günther? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Hansi schopt kont [Dit bericht is gewijzigd door GRAFTAK op 24-09-2009 22:02] http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ik lees de hele tijd Ronduit fruit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, maar Rajackar is dus ook ronduit fout in de meeste gevallen... Vooral als het om muziek gaat. Boeiender |
|
Jij qua ideologie. |
|
quote: Absoluut! En genieten dattie daarvan doet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Blub! |
|
|
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |