|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En de banner met het slecht gephotoshopte blauwe oog. Ik ga me er steeds meer aan ergeren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Oi! Rustig aan Wim, deze bands zijn absoluut . Nou vooruit, "Pink" en die hippe ballads van Aerosmith zijn op het randje, maar voor de rest: quote: Bedoeld fout mag toch zeker? quote: Handen af van Megadave, verdorie. Die heeft een digge vedde plaat afgeleverd met "The system has failed". Touché, pussycat! |
|
quote: |
|
Manowar al genoemd? |
|
quote: Nu je er over begint... |
|
quote: Ok, ze hebben idd zeker wel goede nummers uitgebracht. Maar het uiterlijk van de heren is hoe dan ook FOUT! Dat geldt eigenlijk ook wel voor Van Halen, hehe. quote: Dat is egenlijk nóg erger. |
|
... Slipknot signature |
|
die poster van opeth het breekt mijn hartje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Wie? Bedoel je HUN? Dat is keigave band man! |
|
Rob Tyrant, de zanger van Labyrinth, het prototype van gayheid. "I find your lack of faith disturbing." |
|
manowar is zo fout dat ze full circle zijn gegaan en weer ok zijn, tenminste dat is mijn armzalige argument...... wacken + bier = geheugenverlies |
|
Die smoes gebruik ik volgende keer tegen de agent mijn aanhoudt wegens te hard rijden. "Maar mijnheer, ik reed zo hard dat ik weer 50 reed!" |
|
quote: Firefox installeren. AdBlock-extensie d'r bovenop. Rechts-klik op banner --> AdBlock. Boem. Weg. |
|
quote: ik ook van jou Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Nee, volgens mij ligt dat aan de gifcompressie, slordig is het wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zeg Iron maiden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik zeg Mental. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Serieus, Iron Maiden, en aldie vieze heavy metal bandjes zoals Helloween, Gamma Gay, Ever Gay,en al dat soort troep, vieze nichten met hun vieze leren broeken, bah, die outfits die dat soort bands dragen...ranzig. vaak zijn het net halve wijven. En dan dat lange haar...smerig. Fuck the world and fuck you |
|
niks fouts aan Maiden, Helloween, Gamma Ray, Edguy e.d. wat pas fout is: MARDUK |
|
Manowar en Kittie.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
heavy metal...het is ranzig en zal altijd ranzig blijven. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 21-09-2005 9:28] Fuck the world and fuck you |
|
quote: moah, ik ben er niet vies van. WEL weer heel erg fout; Een Hammerfall drummer met 4 bassdrums... Suck my piss |
|
oh ja, da's waar, Hammerfall is ook fout ja, bijna nog fouter dan Iron Maiden en Manowar bijelkaar. Fuck the world and fuck you |
|
Vrouwowar en Manowar...aambeide fout... oja en Bon jofel...Big mistake Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |