|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-09-2010 21:00] signature |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik was dit filmpje na 30 seconden al zat 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Deze dan? |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Black seeds of bunny! |
|
Haha gelukkig is het een nummer dat ze afkraakt :') Black seeds of bunny! |
|
Ik geloof je meteen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewoon allemaal Guido's. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bijna net zo on-topic als Manowar dus Black seeds of bunny! |
|
Dus eigenlijk is manowar zo ongeveer de eerste generatie Guido's? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik geloof niet dat ik hier antwoord op durf te geven :') Black seeds of bunny! |
|
Om Quorton te citeren: 'Me Viking, you spaghetti.' Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik ga behoorlijk fout op deze opmerking. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik bedoel maar.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Manowar-propaganda. Totally not-gay. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Thor, de belichaming van mannelijkheid Hier te zien in zijn "mooiste" videoclip: Beste scene uit de film Rock&Roll Nightmare, starring Thor en een hoop rubberen monsters: [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-02-2012 22:32] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Godverdomme, dat haatte ik in de jaren 80 al enorm. Wát een ellende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Manowar... Thor...ik mis alleen nog Kiss... "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Deze man hoort hier ook thuis... en nee, het is geen sketch. Heerlijk ook hoe hij Geert Wilders noemt, zie zelf: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
1+1=3 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |