|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
is japhe nu gepwn3d? om ff in jullie jargon te blijven.... |
|
quote:Door zijn eigen alcohol gebruik misschien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik pwn aleen mezelf!!! Je moeder. |
|
quote: heet dat dan zo tegenwoordig? signature |
|
jep Je moeder. |
|
quote: na 20 keer is t niet meer grappig hoor, maar k geef je wel gelijk [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-10-2005 17:42] |
|
Manowar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
emo - alle vormen wacken + bier = geheugenverlies |
|
de gedachte van veel gothic mensen... |
|
quote: K-pax was anders wel een enorme emo film. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij bent boos, das ook emo. |
|
Manowar natuurlijk (OLD SCHOOL!!) |
|
Dream Evil.. goed fout. Een kleine snol zit zo vol. |
|
zeggen dat St. Anger het beste album van Metallica is, en het nog menen ook. Bruce Banner |
|
oh, heeft iemand J.B.O. al genoemd? Bruce Banner |
|
dark funeral |
|
quote:Nieuwe album heerscht anders behoorlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die Duitse WC-experience met die grote roze opblaasletters op het podium? Inderdaad onbegrijpelijk dat die Duitsers daar helemaal van uit hun bol gaan. |
|
niet alle Duitsers vinden dit gaaf. (gelukkig niet) domme n00bs Bruce Banner |
|
Het waren er anders wel veel. |
|
jeans vestjes met patches op signature |
|
quote: iedereen heeft een slechte kant, met spijt me wacken + bier = geheugenverlies |
|
alleen maar zwarte kleding hebben om erbij te horen.... |
|
Mambo Kurt was vrij fout op wacken.. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |