|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Euh... Ow. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 13-08-2012 21:46] ... hoe de hazen lopen ... |
|
. [Dit bericht is niet gewijzigd door faalhaas op 13-08-2012 21:49] |
|
. [Dit bericht is niet gewijzigd door faalhaas op 13-08-2012 21:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
, [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-08-2012 22:01] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
. [Dit bericht is toch maar gewijzigd door Sonic Titan op 13-08-2012 22:09] [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 13-08-2012 22:08] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jullie lijken mij wel! |
|
quote: |
|
quote: Kunnen mensen nou niet eens gewoon kappen met het verneuken van nummers van Blondie? Of ze worden ronduit kut gecovered*, of gebruikt voor reclame voor allerhande troep. * Door Eefje de V.**, of erger nog, Georgina V. ** voor uitermate fail commentaar --> http://www.youtube.com/watch?v=dmsWy2Q-FNs Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
de enige coverversie van dit nummer die ik wel gaaf vind is die van Cadaveria... Zal hem ook meteen even het daarvoor bestemde topic plempen, voordat Assie weer gaat modden Black seeds of bunny! |
|
|
|
Suck on that! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik win. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
... en wij verliezen. Just wow. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
|
|
signature |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
signature |
|
signature |
|
... maar hij liever wel een worst dan een saté signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-01-2014 19:57] signature |
|
signature |
|
Ik probeerde nog heel hard er iets goeds in te vinden zodat ik dwars kon liggen om je n beetje te sarren, maar t is niet gelukt. wat n doffe ellende. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Mwoa best goed. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |