|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vond het wat is gay en wat is ok topic eigenlijk veel leuker. And my marlboro light |
|
Helaas doet de website waar ik de videoclips vanaf heb gehaald het niet meer, maar iedereen met een of ander fileshare-programma moet maar eens zoeken naar videoclips van Missing Persons (vooral "Right Now" is geweldig). De muziek vind ik persoonlijk geniaal (de basis van de band wordt ook gevormd door enkele ex-leden van de Frank Zappa Band, t.w. Terry Bozzio en Warren Cuccurullo), maar de looks zijn wel zo ongelofelijk begin-jaren-80 dat ze hier wel thuishoren... |
|
Wat ik de laatste tijd echt super super fout vind: Vrouwen en meisjes die hun botten of laarzen OVER hun broek dragen. BAH, ik vraag iedere keer of ze gaan vissen of zo. Wat lelijk is dat toch! debiel ook, wie doet dat nu. Als je een moto hebt, ja ok, of op de boerenbuiten woont... maar gewoon in tstad!!!! BAH, omdat een of ander leeghoofdig geval op MTV of zo dat doet moet ieder karakterloos trendy meeloopwijf dat weer nadoen. Wie kan nu eerlijk zeggen dat dat mooi is?! signature |
|
Crazy Frog meets Knight Rider http://www.youtube.com/watch?v=KY7d8bNNkDs [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 25-04-2007 12:29] |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja, of die snowboots van wat maanden terug. |
|
Die schoenen met die doode hamsters die aan de zijkant mee bungelen zo lelijk.. Het is de lichtinval ;') |
|
Dat was inderdaad wel een gigantische misser, 'Uggs' heten die dingen geloof ik, sneue rotzooi. Van die 'balletmuiltjes' vind ik ook walgelijk, of jongens op slippertjes / sandaaltjes. |
|
quote: Sommige balletschoentjes zijn wel gaaf. ik heb ze met tijgerprint Maar die schoentjes met die glittertjes enzo kunnen echt niet. Het is de lichtinval ;') |
|
Broeken met/zonder afritspijpen, ik vind ze niet kunnen. En jongens/mannen met van die kleine sokjes, iew. En mezelf natuurlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Broeken in het algemeen, dus, maak ik hier uit op... Bruce Banner |
|
quote: Verkeerd gemaakt. Ik doel op broeken met afritspijpen. Of de versie dat ze eraf zijn. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ok dan, hehe. Bruce Banner |
|
(Metal)gasten die hun t-shirt IN hun broek stoppen. Echt geen gezicht [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-04-2007 18:57] |
|
quote: Bij die van mij zie je niet eens dat het afritspijpen zijn als ze er gewoon aan zitten Zenial |
|
Dan zit er toch een reepke stof over de rits? Dus dan weet je dat daar een rits onder zit. En dan weet ik het al. Ja, dus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
De Rits is ook een Horecagelegenheid hier in den stad. Suck my piss |
|
quote:Robin, kom er maar in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die rits zie je niet Zenial |
|
Nee, omdat er een horizontaal streepje stof over zit. Maar ík weet dan dat er een rits onder zit. Ík wel, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: [Filosoof-mode]Je hoeft iets niet te zien om te weten dat het er zit.[/filosoof-mode] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: +1!!! ongehoord!!! en dat van die shirts IN de broek.... geen zicht!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Een shirt mag hooguit in de broek wanneer men daarover een kogelriem draagt. Jeempie, die regel is al zooo oud. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Neen, je hebt pas geen zicht als je het shirt over je hoofd voor je gezicht doet, zoals jij het beschrijft is het geen gezicht, niet dat je gezicht te zien is trouwens als het shirt voor je gezicht hangt, maar dat klopt taaltechnisch niet... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |