|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Spammowar |
|
man o man signature |
|
Ratt Poison Mötley Crue |
|
De band formerly known as Metallica [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 07-01-2011 17:30] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Aerosmith, Bon Jovi, Europe, Kiss, WASP, Def Leppard, The Darkness. |
|
Dave 'anti-christ' Mustaine signature |
|
udo mvg wk10 |
|
PFFFF MANOWAR IS GAAF JOH! |
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
volgens mij is Manowar wel de meest genoemde band op dit forum doen ze toch iets goed - fout |
|
TE GEK! Disko Disko Partizani |
|
The New York Dolls en meer van dat leuks uit de jaren '70. Is geen metal, maar wel fout... Verder die video van Immortal "I find your lack of faith disturbing." |
|
Six Feet Under die heel Back in Black ging coveren. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Als je "Call of the Wintermoon" bedoelt geef ik je gelijk.. fakkels op klaarlichte dag ? Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
90 % van de Black groepen moet je overdag niet op een mainstage programmeren. Das fout! BTW , ook Cradle niet signature |
|
quote: Die ja. "I find your lack of faith disturbing." |
|
goddes of desire? |
|
sugababe pagina's "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
King Diamond op ik-weet-niet-meer-welk-festival een paar jaar terug, met een soort van poppenkast met in de hoofdrol een omgekeerd kruis dat een gewoon Jezus-kruis in de pan hakt. "I find your lack of faith disturbing." |
|
King Diamond heerscht altijd, ook al staat hij op z'n onderbroek Waterloo van Abba on stage op Dynamo te coveren! |
|
Sabbat (Japanse dan wel he!) edit: Speciaal voor altx, onze oh-zo-grote-kenner [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 20-09-2005 21:40] |
|
quote:Man dat heerscht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Da's zonder H, als ik me niet vergis. Dus je schrijft het FOUT. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De cover van de nieuwe After Forever cd. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |