|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn hier nog mensen die van nirvana houden, ik namelijk wel |
|
ik ook zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
alleen sommige nummers zijn goed maarja ieder zijn eigen smaak gelukkig |
|
smells like teen spirit is wel cool (meer jeugd sentiment) en euh, nog een paar die ik me vast wel weet te herinnneren als ik nuchter ben Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nirvana... Wat heb ik daar een goeie herinneringen aan, zeg... Jammeer van de hype eromheen, maar die gasten heersten. Dave Grohl nog wel, Foo Fighters is humor. Mooi man, jezelf niet serieus nemen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik hield meer van echte Seattle bands als Metal Church, Queensryche & Jimi Hendrix. Ontopic: Nirvana...had wel z'n eigen kwaliteit maar begon mij toch te snel te zeurderig over te komen. Ze hebben wel wat aardige nummertjes gemaakt...en hardere muziek dan pop bij het grote publiek toegankelijker gemaakt. En die Grohl(s) had van mij mogen blijven drummen in ee punkband ofzo; da konnie een stukkie beter! Leukste aan Nirvana vond ik de MTV music awards, waar de bassist -hoelaag kan ik mijn bas hangen en apestijl akkoorden pakken- z'n bas in de lucht gooide...en op z'n kop kreeg!!!! Hilarisch moment!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-12-2001 1:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mutilator, u bent hierbij (on)heilig verklaard! |
|
Ik vind Queensrÿche ook goed en al die grunge bands ook .Pearl jam en soundgarden . alleen ik moet toegeven dat de hype zeer onterecht was rond die 'grunge' bands. Omdat Nirvana een soort Indy muziek maakte en soungarden meer metal .ook alice in chains had een heel ander geluid . Queensryche leek helemaal niet op die bands . maar desalnietemin een zeer goede band . |
|
Toen ik nog klein was, was het voor mij top. Tsjah, het was een entree naar echte muziek. Ik moet het waarderen, maar ik ken nu zoveel muziek dat ik er nu anders tegen aan kijk. Maar zonder Nirvana was ik nooit zo ver in de muziek gekomen zoals waar ik nu ben... dus: [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-12-2001 3:31] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Geef mij maar Nirvana,die gasten waren tenminste net zo sociaal onaangepast als ik : gewoon om 3 uur nog een turkenkroeg ingaan die net aan het sluiten is in EPE. Jezus, wat een kutdorp! Euh Karnivoor, binnenkort woon ik wel in Zwolle hoor! |
|
ik vind een van hun bese nummers, about a girl |
|
nirvana, o die gast die zelfmoord heeft gepleegd. eheh. Die gasten speelden altijd zo ongelovelijk slecht eheeheh.. Nee ik pas. dank u "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bintmeister en een van mn bandleden die zich graag Kurt Cocain noemt zijn Nirvana fan jee en ze hebben nog niet eens geopperd Nirvana te coveren Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Nirvana, sja... wel aardig. Vroeger vond ik het niets, maar weet het nu wel te waarderen. |
|
Nirvana heeft wel goeie muziek gemaakt,luister t nu niet meer zoveel maar kan t nog wel waarderen |
|
Vind hun teksten wel mooi,maar ze speelden serieus vals-en ze sloegen altijd de boel kapot op 't eind...waarom eigenlijk? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Beetje dom provoceren...nooit doen wat men verwacht dat je gaat doen...verder niet echt ergens voor staan....voila, Nirvana. Beetje kinderachtig allemaal... SCUM FUCK |
|
3x nixs Had een paar jaar geleden kaartjes voor nirvana concert todat ik kreeg te horen dat hij zelf moord had gepleegt de lul !!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nirvana? 'Het gaat wel'. Het is niet vreselijk irritante muziek, en ook niet zo verschrikkelijk dom zoals de meeste MTV-gecultiveerde 'harde' muziek dezer dagen. Echter, het is zo gebaseerd op grenzeloos zelfmedelijden en onzekerheid dat het voor mij alle artistieke waarde heeft verloren. De boodschap die uit de hoes van 'Nevermind' alleen al spreekt, zou mij doen afhaken. En dan heb ik OOK nog een keer de muziek gehoord. Kurt Cobain: intelligente jongen, jammer dat hij zijn talenten heeft verspild aan zichzelf ipv aan het maken van Kunst. |
|
Polly wants a cracker. the only pleasure is pain |
|
De heavy versie dan he |
|
quote: Ik ken die live versie ervan .werd best vaak gedraaid ,toen hij pas overleden was . ik denk dat het komt omdat een van de redenen waarom hij ongelukkig was, was ,omdat hij geen echte vrienden had . Hij had slecht contact met de andere bandleden en zijn vrouw vlak voor hij overleed . |
|
quote: Waarschijnlijk geinspireerd op The who: de eerste band die hun versterkers kapot schopten tijdens live optredens en daarmee - toevalligerwijs- de 'distortion sound' creeerden!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ik ben geen fan van hun muziek, maar die ontdekking.....) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Negative hiero is groot Nirvana-fan, LOL |
|
Heb zelf ook jaren naar Nirvana geluisterd! (heb hier zelf nog een aantal concertvideo's liggen onder het stof) Foo Fighters heeft me eigenlijk nooit kunnen boeien. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |