|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vond die songs nooit leuk. Sorry. Bruce Banner |
|
Nirvana is echt té nice. Vooral From the Muddy banks of the Whiskah is echt zo'n vet album . "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." |
|
Nirvana... Och, geweldig!! |
|
Ik ben ooit, als klein aastVGL'tje mijn metal carrière met Nirvana begonnen. Ik had toen op vakantie in Amerika Nevermind gekocht en ik heb er eerst 2 weken naar moeten staren voor ik terug was en hem voor het eerst kon luisteren |
|
pixies >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nirvana (twee gelijkaardige bands dus het vergelijk mag) |
|
Bleach van Nirvana wordt opnieuw uitgegeven Debuutplaat Bleach van het legendarische grungetrio Nirvana wordt opnieuw uitgegeven. Dat meldt de website van muziektijdschrift NME. De plaat viert dit jaar zijn 20-jarig bestaan. Ter ere daarvan wordt een dubbel-cd uitgegeven met daarop een geremasterde versie van het album en een nooit eerder uitgegeven opname van een liveconcert uit 1990. Ander extraatje is een 16 pagina's tellend boekje met niet eerder uitgegeven foto's van de band. Het dubbelalbum zal ook verkrijgbaar zijn op wit vinyl, net als het originele album destijds. De jubileumeditie van Bleach moet op 3 november in de winkel liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://freedownloads.last.fm/download/168599178/Heart-Shaped%2BBox.mp3 een schitterende neofolk/martial industrial cover van Nirvana signature |
|
http://freedownloads.last.fm/download/168615460/Pennyroyal%2BTea.mp3 zalige black metal cover van Penny Royal Tee signature |
|
ik ben zo fockin oud signature |
|
:') |
|
quote: Benno L., kom er maar in. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
In Utero beste album? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
S.O.D. - The ballad of Kurt Cobain A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: doe mij maar Bleach of die unplugged |
|
Ze hebben ooit op graspop gespeeld toen het nog geen metal meeting was. |
|
quote:En Bleach. Maar zo goed als Melvins of Wipers wordt het nooit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dave Grohl wilde Nirvana verlaten Laatste update: 25 september 2011 23:58 info. AMSTERDAM - Drummer Dave Grohl wilde in december 1993 Nirvana verlaten, nadat hij erachter kwam dat Kurt Cobain zijn speelstijl niet waardeerde. Foto: Wenn Grohl had er even genoeg van toen hij Cobain erover hoorde praten op een vliegtuigvlucht van Seattle naar Los Angeles. Deze onthulling doet de Foo Fighters-frontman in zijn komende autobiografie This Is A Call: The Life and Times of Dave Grohl, meldt de Engelse muzieksite NME. "Ik ving op wat voor een slechte drummer hij me vond. Ik moest meer spelen als Dan Peters." Peters was de drummer die eventjes op de drumstoel van Nirvana zat voordat Grohl erbij kwam. . Op dat moment was de spanning tussen de bandleden al te snijden en was dit de druppel die de emmer deed overlopen. Tegenover toermanager Alex McLeod vertelde Grohl vervolgens dat hij uit de band wilde stappen. "Ik wilde alleen maar 'fucking' muziek spelen, zonder al deze gekkigheid." De toermanager kon de drummer alsnog van gedachten doen veranderen. Grohl besloot op een professionele manier zijn aanstelling voort te zetten. Bestaan Paul Brannigan, auteur van het boek, denkt niet dat Cobain iets van dit incident heeft meegekregen. Verder speculeert hij dat Nirvana vandaag de dag nog altijd zou bestaan, mocht Cobain geen zelfmoord hebben gepleegd in 1994. "Maar dan wel zonder Dave Grohl. Hij wist donders goed dat Nirvana de band was van jeugdvrienden Cobain en Krist Novoselic (bassist)," aldus Brannigan. © NU.nl/René Hartkamp Print dit artikelFotoof tip bij dit bericht Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik denk ook dat Grohl veel te goed was voor die onmundige kutband van Kurt Koppijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heeft me ook nooit kunnen boeien. En ik snap niet waar al die Nirvana-aandacht opeens weer vandaan komt. Nevermind = twintig jaar, toch? Nou, reden tot feest! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Drummer was altijd al de beste muzikant van de band. Stukje live opname in Paradiso gezien: wat een slecht optreden zeg: die zang The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb vandeweek de Nevermind editie van Classic Albums opgenomen, en zit het nu terug te kijken. Die Kurt Cobain was misschien een rare kwast, maar wel een geniaal muzikant en tekstschrijver. Zometeen nog een keer het concert in Paradiso opzetten, daar was ik gewoon bij op 13 of 14 jarige leeftijd! Wat een jeugdsentiment haha, we worden inderdaad oud Bart 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik snapte het toen al niet. Tot overmaat van ramp had ik ook nog een alto/hippie-achtig broertje en een zusje die met deze band wegliepen. Gelukkig heeft mijn broertje zich later ook tot Slayer bekeerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik luisterde ook gewoon Slayer, naast Nirvana De stukken in de studio, waar die producer bepaalde takes laat horen, waar zoveel emotie inzit, zijn echt geweldig om te horen in mijn geval 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |