|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
jah idd voor mij ook.. luister nu af en toe Nirvana, omdat ik het vroeger zo leuk vond, maar na 5 min heb ik het al wel weer gehoord Red de fietsen de winter door. |
|
nirvanawas mijn opstapje richtimng den metal. ik luister het bijna nooit meer maar heb de cd;s nog wel en kan het zeker waarderen als iemand het opzet |
|
Bleach luister ik nog zeer vaak. Voor mij was het geen opstap naar metal, ik was lang metal |
|
quote:bleach is wel de beste ja. |
|
quote: 't is gewoon zo lekker vuil en gruizig. De anderen kan ik ook wel waarderen, maar die zijn toch wat gepolijster. |
|
quote:oftewel debut album |
|
quote: The True-Nirvana |
|
nirvana Love is a curse |
|
Nirvana is nog steeds super The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
Vroeger veel geluisterd, door Nirvana (onder andere) richting Metal gegroeid. Maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig 1 nummertje wel kan luisteren maar dan heb ik het toch al snel weer gehad met Nirvana. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Even mijn cd's-die-ik-nooit-meer-luister aan het doorspitten... kom zowaar (een van de) eerste cd's tegen die ik ooit kopieerde (in de tijd van 1000-euro branders en 10-euro cd's) .. Nirvana, alle singles , gebrand begin '95. |
|
Hmmm...volgens mij heb ik vandaag alle Nirvana-cd's beluisterd...In Utero en Incesticide zelfs twee keer... Correctie : Incesticide staat voor de derde keer op... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-10-2003 22:09] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nirvana is nog steeds erg in onder brugklassers zag ik vorige week, zij en biohazard worden door de 12 tot 14 jarigen blijkbaar nog steeds als zeer hip ende alto beschouwd |
|
Oh yeah ... die smells like teen spirit solo is zo machtig this user is dead |
|
Grohl komt de kamer binnen en ziet het lijk van Cobain liggen, doorzeefd door een hagelschot, er ligt een briefje bij "excuse all the blood". Grohl neemt een paar stukjes schedel van Cobain en maakt foto's. Deze foto word later gebruikt voor een live-albumcover. Of ben ik nu in de war. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
haha "sorry for all the blood", dat is wel humor opzich .. this user is dead |
|
quote:LOL I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
het zal vast alleen maar een gerucht zijn...maar toch: Nadat de politie alles had onderzocht kwam Courtney aanzetten met een afscheidsbrief die "onder zijn kussen" lag..... signature |
|
Uit "I Killed Kurt" van de New Yorkse hatecore band SFA: No more Nirvana or whiny emo songs I sent you back to hell, back to hell where you belong I'm glad I blew your brains out, I'm glad I took your life Just wish you could stick around to see me kill your wife! YOU'RE NEXT COURTNEEEEEEEEEY!!! Overigens is en blijft Nevermind mijn favoriete lp aller tijden... En Nirvana mijn favoriete band aller tijden... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik heb nooit iets aan Nirvana gevonden, snapte die hele hype ook niet om die band. Ze zullen ongetwijfeld leuke nummers geschreven hebben, maar zo "boven-gemiddeld" (dat het nu bijna tot een vorm van "cult status" verheven is) was het nou toch ook weer niet "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Whahaha Geniaal nummer jaaaa!! |
|
nirvan ruleert, jammer dat de BEST OF geen best of was, bleach en in utero ruleren |
|
Hun beste nummer is jammer genoeg niet van hunzelf : "The man who sold the world" |
|
quote:Alleen jammer dat het alle singles niet waren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |