IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Vorige pagina | Volgende pagina
Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 26-07-2003 16:56 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Door Nirvana ben ik naar muziek gaan luisteren, al mijn nirvana ceedees liggen nu ergens weg te rotten.
Ik vind er nu geen drol meer aan.
Maar daar is het voor mij wel begonnen


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 26-07-2003 17:03 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

jah idd voor mij ook.. luister nu af en toe Nirvana, omdat ik het vroeger zo leuk vond, maar na 5 min heb ik het al wel weer gehoord


Red de fietsen de winter door.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2003 17:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

nirvanawas mijn opstapje richtimng den metal.
ik luister het bijna nooit meer maar heb de cd;s nog wel en kan het zeker waarderen als iemand het opzet


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 17:09 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Bleach luister ik nog zeer vaak. Voor mij was het geen opstap naar metal, ik was lang metal


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2003 17:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:09 schreef filosofem het volgende:
Bleach luister ik nog zeer vaak. Voor mij was het geen opstap naar metal, ik was lang metal
bleach is wel de beste ja.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 17:12 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:11 schreef impaled succubus het volgende:
bleach is wel de beste ja.


't is gewoon zo lekker vuil en gruizig. De anderen kan ik ook wel waarderen, maar die zijn toch wat gepolijster.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2003 17:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:12 schreef filosofem het volgende:
't is gewoon zo lekker vuil en gruizig. De anderen kan ik ook wel waarderen, maar die zijn toch wat gepolijster.
oftewel debut album


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 17:14 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:13 schreef impaled succubus het volgende:
oftewel debut album


The True-Nirvana


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 26-07-2003 20:05 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

nirvana


Love is a curse


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 26-07-2003 20:43 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

Nirvana is nog steeds super


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-07-2003 20:45 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Vroeger veel geluisterd, door Nirvana (onder andere) richting Metal gegroeid. Maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig 1 nummertje wel kan luisteren maar dan heb ik het toch al snel weer gehad met Nirvana.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-09-2003 10:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Even mijn cd's-die-ik-nooit-meer-luister aan het doorspitten... kom zowaar (een van de) eerste cd's tegen die ik ooit kopieerde (in de tijd van 1000-euro branders en 10-euro cd's) .. Nirvana, alle singles , gebrand begin '95.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 22:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm...volgens mij heb ik vandaag alle Nirvana-cd's beluisterd...In Utero en Incesticide zelfs twee keer...



Correctie : Incesticide staat voor de derde keer op...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-10-2003 22:09]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-10-2003 22:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nirvana is nog steeds erg in onder brugklassers zag ik vorige week, zij en biohazard worden door de 12 tot 14 jarigen blijkbaar nog steeds als zeer hip ende alto beschouwd


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 22:13 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh yeah ... die smells like teen spirit solo is zo machtig


this user is dead


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 26-10-2003 22:20 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Grohl komt de kamer binnen en ziet het lijk van Cobain liggen, doorzeefd door een hagelschot, er ligt een briefje bij "excuse all the blood".
Grohl neemt een paar stukjes schedel van Cobain en maakt foto's.
Deze foto word later gebruikt voor een live-albumcover.


Of ben ik nu in de war.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 22:21 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

haha "sorry for all the blood", dat is wel humor opzich ..


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 22:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:20 schreef Nibiru het volgende:
Grohl komt de kamer binnen en ziet het lijk van Cobain liggen, doorzeefd door een hagelschot, er ligt een briefje bij "excuse all the blood".
Grohl neemt een paar stukjes schedel van Cobain en maakt foto's.
Deze foto word later gebruikt voor een live-albumcover.


Of ben ik nu in de war.
LOL


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 28-10-2003 18:01 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

het zal vast alleen maar een gerucht zijn...maar toch:
Nadat de politie alles had onderzocht kwam Courtney aanzetten met een afscheidsbrief die "onder zijn kussen" lag.....


signature


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 28-10-2003 18:05 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Uit "I Killed Kurt" van de New Yorkse hatecore band SFA:

No more Nirvana or whiny emo songs
I sent you back to hell, back to hell where you belong
I'm glad I blew your brains out, I'm glad I took your life
Just wish you could stick around to see me kill your wife!

YOU'RE NEXT COURTNEEEEEEEEEY!!!

Overigens is en blijft Nevermind mijn favoriete lp aller tijden... En Nirvana mijn favoriete band aller tijden...


We don't take it, we just fake it...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-10-2003 18:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb nooit iets aan Nirvana gevonden, snapte die hele hype ook niet om die band. Ze zullen ongetwijfeld leuke nummers geschreven hebben, maar zo "boven-gemiddeld" (dat het nu bijna tot een vorm van "cult status" verheven is) was het nou toch ook weer niet


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-10-2003 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Whahaha Geniaal nummer jaaaa!!



pascal
Usericon van pascal
Posted 04-11-2003 18:39 by pascal Wijzig reactieProfiel van pascalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/blaadje

nirvan ruleert, jammer dat de BEST OF geen best of was, bleach en in utero ruleren


katharina
Usericon van katharina
Posted 04-11-2003 23:30 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

Hun beste nummer is jammer genoeg niet van hunzelf : "The man who sold the world"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-11-2003 23:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 10:20 schreef Valorian het volgende:
Even mijn cd's-die-ik-nooit-meer-luister aan het doorspitten... kom zowaar (een van de) eerste cd's tegen die ik ooit kopieerde (in de tijd van 1000-euro branders en 10-euro cd's) .. Nirvana, alle singles , gebrand begin '95.
Alleen jammer dat het alle singles niet waren...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen