|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit momenteel in een grunge-revival periode.. AiC, Soundgarden, Mudhoney, Nirvana, het gaat erin als zoete koek!! |
|
|
|
quote: Hoewel ik de hier vermelde bands vaak wel kan/kon waarderen moet ik je gelijk geven. het ergste voorbeeld: Corrosion of conformity, ik hoorde enkele maanden terug een oude plaat van die gasten : vette thrash: , blijkt dan dat ze begin jaren negentig op grunge zijn overgeschakeld. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: mudhoney is zeker vet. And my marlboro light |
|
wel weer typisch, tienermeisjes die kwijlen over kurt kabang, o.a. omdat hij dood is, net als de eeuwige morrison en zelf brandon lee fans, en lui die nirvana vinden heersen omdat het hun eerste bandjes waren. nirvana had zijn zaken best goed voor elkaar in die tijd, maar ik ga het niet meer opzetten ofzo. You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
quote: ik heb all apologies van Sinnead O'Connor, da's pas mooi O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
geef mij maar guns 'n roses Trieste gast |
|
vind ze redelijk maar ze zijn erug gehypt want IN UTERO was niks meer dan een herhalingsoefening van NEVERMIND en ik denk als kurt zich niet doorzeeft had dan had niemand nog over ze gepraat, het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Soundgarden is en blijft het beste uit die scene. Verder kan Mudhoney mij bekoren en natuurlijk de collaboratie Temple Of The Dog. Ik heb het millenium jaarwisseling in Seattle doorgebracht en tegelijkertijd een poging gewaagd om de interessante plekken wat de scene betreft te bezoeken, Gasworks Park, zaaltjes in Fremont etc. Was zeker de moeite waard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo gezegd zo gedaan heb net 'Temple of the dog' in de auto gepleurd. Chris Cornell is gewoon een van de beste rock vocalisten allertijden en dit blijft voor mij een schtiterende jeugdherinnering. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nirvana is gewoon een meeesterlijke band. Vooral het unplugged optreden. |
|
Ik had vroeger een teringhekel aan Nirvana...en nu nog steeds |
|
ik vind de muziek van Nirvana erg goed. vooral de outcesticide cd's. in totaal zijn het er een stuk of 8 heb ik me laten vertellen en ik heb ze nog steeds niet allemaal omdat ze alleen nog te krijgen zijn op cd-beurzen etc. Nirvana blijft voor mij altijd goed!!! en voor degene die het shitmuziek vinden: YOU SUCK it's my passion....... |
|
JENEVERMIND <- jenever http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
grunge |
|
quote: DAn moet ik je zeker de laatste solo cd van Jerry cantreel met uiterste klem aanbevelen. dat is gewoon AiC znder de oude zanger. Wat een heavy nummers staan er tussen gepropt op die cd, afgewisseld met subtieler materiaal. Typisch AiC dus. |
|
Mother Love Bone! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood flood |
|
Nirvana bij mij altijd welkom . Is gewoon simpele muziek die toch goed klinkt . Enforcer, U zijt heilig verklaart: AC/DC= |
|
Zeer interessant lijkt me Boxset Nirvana met cd's en dvd op komst Een unieke boxset van grungeband Nirvana staat op het punt van uitkomen. De set zal drie cd's en een dvd bevatten, met in totaal 81 opnamen. Hiervan zijn er 68 nog nooit eerder uitgebracht. Nirvana was de spraakmakende band rond zanger Kurt Cobain, die in april 1994 zelfmoord pleegde. De box bevat onder meer live opnames, repetities en demo-songs. Op de dvd staat een huisconcert uit 1987. Ter gelegenheid van de release is een speciale website in het leven geroepen. De box had eigenlijk rond Kerstmis 2001 moeten uitkomen, om het tienjarig jubileum van het album Nevermind te vieren, waarmee Nirvana in 1991 doorbrak. Ex-bandleden Dave Grohl en Krist Novoselic waren op dat moment echter verwikkeld in rechtszaken die door Cobains weduwe Courtney Love tegen hen werden aangespannen. Grohl en Novoselic verschenen gisteren overigens voor het eerst sinds jaren weer eens samen in het openbaar, op een bijeenkomst ter ondersteuning van de campagne van de Democratische presidentskandidaat John Kerry. |
|
|
|
Men probeert weer een Nirvana hype te forceren? Ik las iets over een reunie en het nummer Smells like teen spirit heeft een soort van beste rocknummer aller tijden status gekregen ofzo... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Courtney Love was "toevallig" weer in het nieuws omdat ze weer voor de rechter moest verschijnen |
|
quote:wat doet die Novoselic eigenlijk tegenwoordig? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |