|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind 't wel goede muziek. Me zus heeft veel cd's van ze. En me vader luistert het ook!! |
|
Zijn jullie soms allemaal aan de drugs ofzo? |
|
Nee niet echt. |
|
anders kun je de muziek waarschijnlijk niet aanhoren signature |
|
Zo veel luisteren ze het nou ook weer niet :| |
|
Zijn ze depressief dan? |
|
anders zou het excuus voor druggebruik zijn signature |
|
Lijkt me duidelijk dat jullie niet van die muziek houden? |
|
Nee, we waarschuwen juist voor de gevolgen als je naar Nirvana luistert. |
|
nee hoor, das typisch ZM om zo te doen Territorial Pissing signature |
|
Ghehe, oke. Maar ik luister meer naar Kamelot dan naar Nirvana [a] |
|
je begrijpt het echt niet hé signature |
|
en als Peal Jam en REM ook grunge zijn dan weet ik het absoluut niet meer geef mij maar The Melvins dan signature |
|
quote: Ze hebben toch echt wel een paar enorme kneiters van liedjes gemaakt, hoor. Smells like..., come as you are en lithium zou ik toch niet bepaald onder de noemer mislukte rockmuziek waarbij het gebrek aan enig talent werd verhuld door het label "alternatief" willen scharen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
psssst wim, hij vindt het gewoon kut en moet dat op anderen afschuiven Je moeder. |
|
jammer voor Nirvana dat Foo Fighters nu emo zijn signature |
|
quote: quote: |
|
quote: Of ik al dan niet iets afschuif doet niets af aan de enorme vaginaliteit van die band hoor. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
meningen, meningen edit: was je nog naar kayak in de gigant geweest trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-04-2008 21:49] Je moeder. |
|
Off-topic: Ja. Ik heb zelfs nog een paar foto's gemaakt. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
(was gaaf he? ) en toch een klein beetje ontopic want nirvana heeft ook in de gigant gestaan ooit Je moeder. |
|
'twas zeker gaaf, als alles goed zit ik in volgende week dan ook weer in Veenendaal, en de 25e in Zwolle (en dan met orkest). Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
beter die in zwolle skip ik. maar kayak 15 mei wordt hem dan weer wel Je moeder. |
|
quote: Lol, al 4,5 jaar dus ondertussen hahahahaha |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |