IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Vorige pagina | Volgende pagina
VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 08-04-2008 11:46 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Rockstar-dad who killed himself + a rockstar drugaddict who did everything but kill herself... Great parenting there...

Arme dochter...


We don't take it, we just fake it...


MorticiaFrump
Usericon van MorticiaFrump
Posted 08-04-2008 13:35 by MorticiaFrump Wijzig reactieProfiel van MorticiaFrumpQuote dit berichthttp://gothicabelgium.forum2go.nl/

Voor een kind dat ze bij Courtney's zwangerschap hadden afgeschreven, ziet ze er nog goed uit.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-04-2008 17:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 april 2008 20:05 schreef SmashedWindow het volgende:
Verhaal



Hehehe, jij hebt écht een gruwelijke hekel aan deze band, hè? Ik snap niet helemaal dat je zoveel alinea's/woorden aan een band besteed die je klote vind.

Ik heb nogal een hekel aan nederlandstalige muziek en ub40, om maar eens wat op te noemen. Maar ik zie niet in waarom ik mensen moet overtuigen dat dat kut muziek is. Niets zo persoonlijk als smaak.

Wat is de diepere achtergrond, wat is er fout gegaan in 1991, deel het met ons.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-04-2008 17:56]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-06-2008 23:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dan niet, natuurlijk.

Oja.

'As van Kurt Cobain gestolen'


AMSTERDAM - De as van Kurt Cobain is gestolen. Dat schrijft de Britse tabloid News of the World

Volgens de krant zijn de overblijfselen van de Nirvana-zanger gestolen uit het huis van zijn weduwe Courtney Love in Los Angeles.

Love zou de as van haar man, die in 1994 zelfmoord pleegde, samen met een lok van zijn haar bewaren in een roze tasje in de vorm van een teddybeer.

Dit tasje zou nu uit haar huis zijn gestolen, samen met wat juwelen en kleding.

Een deel van de as van de rocker werd na zijn crematie uitgestrooid bij zijn huis in Washington en een ander deel bij een boeddhistische tempel in New York. De rest van de as bleef in het bezit van Love.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 01-06-2008 23:09 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

:')



ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 02-06-2008 9:11 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

//_-\

Wie doet dit nog meer denken aan Dennis Leary's grap over het roken van Keith Richards' as ("We can't do any drugs Keith, you used them all; we have to wait until you die and smoke your ashes")?


MC Hammer Smashed Face


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-06-2008 11:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb me kortgeleden toch maar eens gewaagd aan de debuutplaat. Ik heb met nirvana altijd zoiets van: aan de ene kant vind ik het vrij slecht, maar aan de andere kant heeft het echt iets dat andere bands missen. Bleach is in ieder geval wel erg lekker als ik ervoor in de bui ben.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-06-2008 11:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 23:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dan niet, natuurlijk.

Oja.

'As van Kurt Cobain gestolen'


AMSTERDAM - De as van Kurt Cobain is gestolen. Dat schrijft de Britse tabloid News of the World

Volgens de krant zijn de overblijfselen van de Nirvana-zanger gestolen uit het huis van zijn weduwe Courtney Love in Los Angeles.

Love zou de as van haar man, die in 1994 zelfmoord pleegde, samen met een lok van zijn haar bewaren in een roze tasje in de vorm van een teddybeer.

Dit tasje zou nu uit haar huis zijn gestolen, samen met wat juwelen en kleding.

Een deel van de as van de rocker werd na zijn crematie uitgestrooid bij zijn huis in Washington en een ander deel bij een boeddhistische tempel in New York. De rest van de as bleef in het bezit van Love.




[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 02-06-2008 12:08]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


suul
Usericon van suul
Posted 03-06-2008 7:53 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 11:35 schreef Dirge for november het volgende:
Ik heb me kortgeleden toch maar eens gewaagd aan de debuutplaat. Ik heb met nirvana altijd zoiets van: aan de ene kant vind ik het vrij slecht, maar aan de andere kant heeft het echt iets dat andere bands missen. Bleach is in ieder geval wel erg lekker als ik ervoor in de bui ben.


Inderdaad, het is geen rockacademie shit, maar muziek uit het hart!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-06-2008 18:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gelukkig pleegde Kurt ook zelfmoord vanuit zijn hart.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2008 20:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Had misschien meer met de maag te maken en door het hoofd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-06-2008 22:00 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 3 juni 2008 20:48 schreef De Tegenpartij het volgende:
Had misschien meer met de maag te maken en door het hoofd.
de zelfmoord van de man gaat door de maag?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2008 22:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 juni 2008 22:00 schreef Hades het volgende:
de zelfmoord van de man gaat door de maag?


Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, nee.

Hij had z\oveel last van zijn maag dat hij een kogel door z'n kop schoot. Staat me tenminste bij.

Iedereen weet natuurlijk ook wel dat z'n vrouw er achter zat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-06-2008 22:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Omdat ze slecht kookte?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2008 22:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




Koken nee, coke vast wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 03-06-2008 23:46 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

overrated, die band.
Als die Cobain niet dood gegaan was zou die band een stuk minder bekend en gehypt zijn.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-06-2008 23:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 juni 2008 23:46 schreef Olórin het volgende:
overrated, die band.
Als die Cobain niet dood gegaan was zou die band een stuk minder bekend en gehypt zijn.


Nevermind stond anders boven aan de hitlijsten, toen was hij echt nog in leven hoor


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-06-2008 23:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 23:50 schreef Burzum het volgende:
Nevermind stond anders boven aan de hitlijsten, toen was hij echt nog in leven hoor


Precies. Tuurlijk wordt een band wel iets gehypter na een plotselinge dood, maar het was niet alsof het daarvoor een aanklotend bandje was. Het is niet alsof MTV van elk bandje een unplugged sessie opneemt voor het geval er iemand de pijp uit gaat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2008 0:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 23:46 schreef Olórin het volgende:
overrated, die band.
Als die Cobain niet dood gegaan was zou die band een stuk minder bekend en gehypt zijn.


Wat een onzinnige opmerking, was je aan het slapen begin jaren '90 of zo? Nirvana heeft voor mij en heel veel anderen echt een muzikale aardschok teweeg gebracht. Gewoon een superband, en om het af te gaan zeiken alleen omdat Cobain zich een kogel door de kop gejaagd heeft en nu door 12-jarige knulletjes als een icoon wordt beschouwd getuigt van kortzichtigheid en doofheid. Over smaak valt te twisten, maar een band als Nirvana overrated noemen is echt suf.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 04-06-2008 1:32 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 23:50 schreef Burzum het volgende:
Nevermind stond anders boven aan de hitlijsten, toen was hij echt nog in leven hoor

Klopt. Maar veel van dat hitlijsten spul hoor je later niks meer van. Ik vermoed dat Nirvana niet nu de bekendheid meer zou hebben als ik knakker toen niet was dood gegaan.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 04-06-2008 1:35 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 0:20 schreef Mark het volgende:
Wat een onzinnige opmerking, was je aan het slapen begin jaren '90 of zo?

Klopt, kwam door de muziek van Nirvana.

Nee, wil je vereeuwigd worden, dan moet je sterven. En overrated is het zeker, dan ben ik maar suf.

[Dit bericht is gewijzigd door Olórin op 04-06-2008 1:38]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2008 18:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

haha wat ben jij suf!!1

gelukkig had nirvana na cobains dood meer hits dan ervoor


Je moeder.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-06-2008 19:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 1:32 schreef Olórin het volgende:
Klopt. Maar veel van dat hitlijsten spul hoor je later niks meer van. Ik vermoed dat Nirvana niet nu de bekendheid meer zou hebben als ik knakker toen niet was dood gegaan.


LOL
PWND
:')

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 04-06-2008 19:14]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-06-2008 20:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Weer die discussiee... *zucht*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2008 20:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 1:32 schreef Olórin het volgende:
Ik vermoed dat Nirvana niet nu de bekendheid meer zou hebben als ik knakker toen niet was dood gegaan.



Bekend = slecht? Okee, ik noteer het even, je leert hier elke dag iets bij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen