IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2011 22:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Er zitten er hier wel meer met een job.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-09-2011 22:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 17:56 schreef faalhaas het volgende:


Nog meer mensen bekend met de Kurt & Courtney documentaire? Toen ik die zag begon ik toch wel wat te twijfelen aan het zelfmoord verhaal.
Jup, ook gezien. Begon ook te twijfelen, maar ach...na zoveel bekende sterfgevallen doen zich de gekste verhalen de ronde.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-09-2011 22:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 16:21 schreef Mutilator het volgende:

Drummer was altijd al de beste muzikant van de band.

Stukje live opname in Paradiso gezien: wat een slecht optreden zeg: die zang

Ik zag dat optreden een paar avonden terug ook op Nederland 3, en ik heb eigenlijk best een leuk uurtje gehad. Maar de avond dáárvoor zonden ze op Canvas het optreden van Reading '92 uit, en dat was echt hemeltergend tenenkrommend.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-09-2011 0:00 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 17:56 schreef faalhaas het volgende:
Nog meer mensen bekend met de Kurt & Courtney documentaire? Toen ik die zag begon ik toch wel wat te twijfelen aan het zelfmoord verhaal.


Hoezo? Getrouwd zijn met Courtney Love, als dat geen reden is om je schedel te ventileren weet ik het ook niet meer hoor.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-09-2011 3:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 22:51 schreef Silence het volgende:
Jup, ook gezien. Begon ook te twijfelen, maar ach...na zoveel bekende sterfgevallen doen zich de gekste verhalen de ronde.


Dat is zeker waar. En over het algemeen is het complete kolder die werkelijk nergens op is gebaseerd. Moet er altijd om lachen als ik ergens lees dat Paul McCartney eigenlijk al jaren dood is en Jim Morisson nog steeds leeft.

Maar in de Cobain case ligt dat wel wat anders, simpelweg omdat de feiten aantonen dat zelfmoord een te makkelijke conclusie was:

- er zijn geen vingerafdrukken op het wapen aangetroffen
- de afscheidsbrief was niets anders dan een uitleg aan de fans waarom hij met Nirvana ging stoppen
- slechts de laatste 4 regels zijn opeens een afscheid aan vrouw en kind en deze zijn door verschillende handschrift experts in twijfel getrokken, lijkt erop alsof iemand anders ze er later heeft bij gezet
- in Courtney's tas zijn diezelfde week papieren gevonden waarop ze aan het oefenen was met verschillende handschriften
- op de ballpoint ook geen vingerafdrukken aangetroffen
- de hoeveelheid heroine aangetroffen in zijn bloed was dermate hoog dat hij volledig buiten westen moet zijn geweest en dus niet in staat was zichzelf door het hoofd te schieten
- Cobains credit card miste en is nog gebruikt na zijn dood
- alle verhalen dat Kurt depressief en suicidaal zou zijn geweest zijn enkel en alleen door Courtney de wereld in geholpen
- Courtney's gedrag was ook niet bepaald dat van een rouwende weduwe, 2 weken na zijn dood begon ze een relatie met Billy Corgan

Het motief: geld en roem, ze stonden op het punt om te gaan scheiden en dan kon ze gedag zeggen tegen alle miljoenen. Hole stelde op dat moment nog geen reet voor. Als weduwe van Kurt zou ze alles erven (zijn vermogen + alle Nirvana royalties) en kreeg haar eigen carrière natuurlijk een enorme boost.

Kortom, de zaak zou heropend moeten worden.


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-09-2011 4:06 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Kortom, jij moet een aluminium hoedje opzetten.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-09-2011 4:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Neuhj.. kan prima zelf nadenken

Mensen moeten zich eerst eens in de zaak verdiepen dmv de BBC docu Kurt & Courtney en het boek Love & Death, the murder on Kurt Cobain voordat ze beginnen te mekkeren.


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-09-2011 4:23 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 27 september 2011 4:21 schreef faalhaas het volgende:
Mensen moeten zich eerst eens in de zaak verdiepen dmv de BBC docu Kurt & Courtney en het boek Love & Death, the murder on Kurt Cobain voordat ze beginnen te mekkeren.
Nee dat moet helemaal niet en toch mag ik mekkeren.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-09-2011 4:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ok ga er dan maar lekker mee door en kijk ondertussen hier even naar:



... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-09-2011 5:06 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Yo dat is amerikaanse tv, kom op man.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-09-2011 5:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Nou en, het gaat om de feiten, niet om hoe ze gepresenteerd worden toch?


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-09-2011 5:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 september 2011 21:07 schreef faalhaas het volgende:
Hetzelfde geintje heeft ze daarna geflikt met Celebrity Skin. Haar toenmalige vriendje Billy Corgan had die plaat grotendeels geschreven. Gelukkig leefde hij nog wel en heeft haar toen voor het gerecht kunnen slepen.
Onzin dit. Check je feitjes even a.u.b.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-09-2011 5:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2011 5:37 schreef bokkie666 het volgende:
Onzin dit. Check je feitjes even a.u.b.


http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1098948/2010/04/28/Billy-Corgan-Courtney-Love-heeft-mijn-songs-gestolen.dhtml

Je hebt gelijk. Het ging idd om een ander album.


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-09-2011 7:10 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 27 september 2011 5:34 schreef faalhaas het volgende:
Nou en, het gaat om de feiten, niet om hoe ze gepresenteerd worden toch?
Die blijken wel vaker niet te kloppen...zie Bokkie's post...


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2011 7:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Billy Corgan schijnt ook een knap vervelend ventje te zijn. Lijkt me niet iemand die van moppenboekjes houdt in elk geval.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-09-2011 8:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Moppenboekjes zijn dan ook niet leuk


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-09-2011 8:09 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 september 2011 21:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
+1 En nog tig stijlen. Net als nu. Gek mens ben ik, hè?


Gekkie!


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2011 8:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2011 8:02 schreef Ralph het volgende:
Moppenboekjes zijn dan ook niet leuk
Dat is wel waar.
Billy is geen vrolijke Frans in elk geval, op het manische af volgens mij. Zoals veel muzikale genieën. Courtney lijkt me trouwens ook niet echt een stabiel iemand. Tja, dan ga je al gauw een looser als Cobain het leven zuur maken, voor zover hij dat al niet zelf deed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


voltage
Usericon van voltage
Posted 30-09-2011 21:31 by voltage Wijzig reactieProfiel van voltageQuote dit bericht

feit blijft dat hij GEWELDIGE muziek heeft gemaakt


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-09-2011 21:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Courtney Love doet boekje open over Cobain

Laatst gewijzigd: 30-09-11 19:10


AMSTERDAM - Courtney Love gaat een boekje opendoen over haar huwelijk met Kurt Cobain.

In een biografie gaat de zangeres uitgebreid vertellen over haar ex, om een einde te maken aan alle geruchten rond hun relatie. Dat schrijft de Britse zender BBC.

Zo zou Love met de Nirvana-zanger zijn getrouwd om zijn geld en roem. Ook wordt volop gespeculeerd over haar rol bij de zelfmoord van Cobain in 1994. Zij zou hem hebben geholpen een einde te maken aan zijn leven.

Courtney neemt voor het optekenen van haar levensverhaal Anthony Bozza in de arm. Die schreef eerder boeken voor Tommy Lee van Mötley Crüe en gitarist Slash. De 47-jarige Love bracht al eerder een boek uit, maar wil nu alle details uit haar leven uit de doeken doen.

Love trouwde in 1992 met Cobain. Datzelfde jaar werd hun dochter Frances Bean geboren. Zij kwam de afgelopen jaren regelmatig in het nieuws door haar drugsgebruik en wangedrag. Wanneer het boek wordt uitgebracht is nog niet bekend.

© Novum







Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2011 0:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

zal wel weer vol leugens staan..

stuk interessanter leesvoer:

http://www.btinternet.com/~teppic2000/KurtCobainCase/TomGrantCaseManual.pdf

Complete study case van Tom Grant, de private investigator die destijds was ingehuurd door Courtney Love vlak voor Kurt Cobains dood (en die toen spoorloos was). Hij is er van overtuigd dat het geen zelfmoord kan zijn.

Dat hij al zijn bevindingen (een heel boekwerk van 136 pagina's) gratis ter beschikking stelt komt zijn geloofwaardigheid zeker ten goede.


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2012 12:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Sir Paul McCartney zal vanavond wijlen Kurt Cobain vervangen als voorman van Nirvana tijdens het benefietconcert voor de slachtoffers van orkaan Sandy. De overgebleven leden van de grungeband komen voor het eerst in 20 jaar weer bijeen. Dat meldt The Sun. De 70-jarige McCartney heeft onlangs in het geheim geoefend met Foo Fighters-zanger Dave Grohl en bassist Krist Novoselic tijdens een studiosessie. De twee waren mede-oprichters van Nirvana samen met Cobain, die in 1994 zelfmoord pleegde.

Heerlijk die journalisten tegenwoordig, geweldige feitenchecks.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-12-2012 12:14]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-12-2012 15:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2012 12:13 schreef Mark het volgende:

Sir Paul McCartney zal vanavond wijlen Kurt Cobain vervangen als voorman van Nirvana

Gatverdamme.

Maar als het toch over fact checking en (on)volledigheid gaat:
quote:
De overgebleven leden van de grungeband komen voor het eerst in 20 jaar weer bijeen.

Krist heeft in die 20 jaar nochtans meermaals dingen met Dave/Foo Fighters gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-12-2012 15:22]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2012 15:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Misschien bedoelen ze de combinaite Grohl, Novocelic, Smear?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-12-2012 15:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nooit beseft dat die zelfmoord in twijfel getrokken werd. Spannend


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen