|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1 van die gitaristen van The Melvins speelt toch ook mee op die MTV Unplugged sessie? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Geen idee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rechts dus, niet echt duidelijk maar misschien herken jij hem wel Bas Edit: Ik was 12 destijds in Paradiso, bijna 13. Mocht ik met mijn oom mee bandjes kijken [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-09-2011 16:38] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee, niemand van The Melvins. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ok bedankt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ze hebben even een drummer gehad die van de Melvins afkwam. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is Pat Smear, speelde in een of ander punkbandje en later een tijdje in de Foo Fighters. |
|
quote: Ja in het begin ten tijde van Bleach, de MTV sessies waren jaren later pas, en ik had het over een gitarist @CTTS: Oh ja, thanks [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-09-2011 16:50] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dit weekend waren ze nog op tv. Wat was dat live dramatisch zeg. :') |
|
quote: Dat zie en hoor ik nu, toen was het het beste concert ooit voor mij, omdat het mijn eerste was 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vond het toen wel toffe muziek. Maar op een gegeven moment was ik er echt wel klaar mee. Nog meer mensen bekend met de Kurt & Courtney documentaire? Toen ik die zag begon ik toch wel wat te twijfelen aan het zelfmoord verhaal. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Toch heeft Courtney beduidend betere muziek gemaakt. Ik hoorde Hole 's avonds live bij de VPRO en was meteen verkocht. Vooral Violet, dat blijft een geniaal nummer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het schijnt dat Kurt een behoorlijk hand heeft gehad in haar bekendste en beste plaat, Live Through This. Er zijn later een aantal Kurt Cobain demo's opgedoken met de zelfde nummers. Hetzelfde geintje heeft ze daarna geflikt met Celebrity Skin. Haar toenmalige vriendje Billy Corgan had die plaat grotendeels geschreven. Gelukkig leefde hij nog wel en heeft haar toen voor het gerecht kunnen slepen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Op de innersleeve van Slayer's Divine Intervention ziet Kurt er een stuk beter uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Boeiend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1 En nog tig stijlen. Net als nu. Gek mens ben ik, hè? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Even normaal doen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Tegenwoordig ook weer in Foo Fighters (tenmisnte op Pinkpop deed hij mee) |
|
quote:Doe eens rustig man. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb nog hun laatste live optreden ooit gezien, dat was 1994 in Ljubljana (SLOVENIE). |
|
quote: Doe eens rustig? Doe zelf rustig. |
|
quote:Tjongejonge. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De bedrijfspoedel van ZM in de bocht hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zit Job op ZM? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |