|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor Amerikaanse maatstaven was de claim nog bescheiden. Verder kansloze zaak. Als Nevermind was geflopt, zou er geen wannabe case zijn geweest. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Hun boeker wil ik ook wel voor mijn eigen bands, als 'ie dit 50 keer weggezet krijgt... Deze minuut klinkt idd als een amateurcoverband. Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: En ook nog in knap grote theaters. Tenenkrommend. Best kut eigenlijk, wij werken al een jaar of 10 aan de Unplugged-show en hebben deze inmiddels net uitgebreid tot een soort van theatershow waar we wat mee wilden. Kunnen we nu vergeten, welk theater gaat nou 2x hetzelfde programmeren? Aanstaande zaterdag in Zaandam in elk geval onze uitvoering. Plus binnenkort in Eindhoven, Reusel en Doetinchem. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zelf maar eens een promootje in elkaar geknutseld. Beelden vanuit het publiek, audio op multitrack opgenomen (tijdens dezelfde show) en uitgemixed door ondergetekende. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ow, wauw. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |