IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Nirvana Volgende pagina
Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 21-12-2001 23:36 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

zijn hier nog mensen die van nirvana houden, ik namelijk wel


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 21-12-2001 23:42 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik ook


zo, dat was mijn beurt dan weer


Satan
Usericon van Satan
Posted 21-12-2001 23:45 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik heb een boek met lyrics (en tabs) .van nevermind waaronder smells like teen spirit . misschien zijn ze ook op het net te vinden . ik heb ook een versie van tori amos van smells like teen spirit .
In Utero vind ook erg goed . Heart shaped box .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 21-12-2001 23:47]



The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 21-12-2001 23:47 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

alleen sommige nummers zijn goed maarja ieder zijn eigen smaak gelukkig


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-12-2001 0:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

smells like teen spirit is wel cool (meer jeugd sentiment) en euh, nog een paar die ik me vast wel weet te herinnneren als ik nuchter ben


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-12-2001 0:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nirvana... Wat heb ik daar een goeie herinneringen aan, zeg... Jammeer van de hype eromheen, maar die gasten heersten. Dave Grohl nog wel, Foo Fighters is humor. Mooi man, jezelf niet serieus nemen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2001 0:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik hield meer van echte Seattle bands als Metal Church, Queensryche & Jimi Hendrix.

Ontopic: Nirvana...had wel z'n eigen kwaliteit maar begon mij toch te snel te zeurderig over te komen. Ze hebben wel wat aardige nummertjes gemaakt...en hardere muziek dan pop bij het grote publiek toegankelijker gemaakt.

En die Grohl(s) had van mij mogen blijven drummen in ee punkband ofzo; da konnie een stukkie beter!

Leukste aan Nirvana vond ik de MTV music awards, waar de bassist -hoelaag kan ik mijn bas hangen en apestijl akkoorden pakken- z'n bas in de lucht gooide...en op z'n kop kreeg!!!! Hilarisch moment!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-12-2001 1:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-12-2001 1:20 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2001 0:48 schreef Mutilator het volgende:
Ik hield meer van echte Seattle bands als Metal Church, Queensryche & Jimi Hendrix.



Mutilator, u bent hierbij (on)heilig verklaard!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 22-12-2001 1:39 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik vind Queensrÿche ook goed en al die grunge bands ook .Pearl jam en soundgarden .
alleen ik moet toegeven dat de hype zeer onterecht was rond die 'grunge' bands.
Omdat Nirvana een soort Indy muziek maakte en soungarden meer metal .ook alice in chains had een heel ander geluid .
Queensryche leek helemaal niet op die bands .
maar desalnietemin een zeer goede band .



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-12-2001 3:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Toen ik nog klein was, was het voor mij top.
Tsjah, het was een entree naar echte muziek. Ik moet het waarderen, maar ik ken nu zoveel muziek dat ik er nu anders tegen aan kijk. Maar zonder Nirvana was ik nooit zo ver in de muziek gekomen zoals waar ik nu ben...

dus:



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-12-2001 3:31]



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2001 3:31 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Geef mij maar Nirvana,die gasten waren tenminste net zo sociaal onaangepast als ik : gewoon om 3 uur nog een turkenkroeg ingaan die net aan het sluiten is in EPE. Jezus, wat een kutdorp! Euh Karnivoor, binnenkort woon ik wel in Zwolle hoor!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-12-2001 9:52 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik vind een van hun bese nummers,
about a girl


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-12-2001 17:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nirvana, o die gast die zelfmoord heeft gepleegd. eheh.
Die gasten speelden altijd zo ongelovelijk slecht eheeheh..
Nee ik pas. dank u


"This one is older than shit, heavier than time!"


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 22-12-2001 17:14 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Bintmeister en een van mn bandleden die zich graag Kurt Cocain noemt zijn Nirvana fan
jee
en ze hebben nog niet eens geopperd Nirvana te coveren


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-12-2001 17:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nirvana, sja... wel aardig. Vroeger vond ik het niets, maar weet het nu wel te waarderen.



witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 22-12-2001 18:02 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Nirvana heeft wel goeie muziek gemaakt,luister t nu niet meer zoveel maar kan t nog wel waarderen


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-12-2001 20:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vind hun teksten wel mooi,maar ze speelden serieus vals-en ze sloegen altijd de boel kapot op 't eind...waarom eigenlijk?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 22-12-2001 20:54 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Beetje dom provoceren...nooit doen wat men verwacht dat je gaat doen...verder niet echt ergens voor staan....voila, Nirvana.
Beetje kinderachtig allemaal...


SCUM FUCK


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2001 23:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

3x nixs
Had een paar jaar geleden kaartjes voor nirvana concert todat ik kreeg te horen dat hij zelf moord had gepleegt de lul
!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2001 1:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nirvana? 'Het gaat wel'. Het is niet vreselijk irritante muziek, en ook niet zo verschrikkelijk dom zoals de meeste MTV-gecultiveerde 'harde' muziek dezer dagen. Echter, het is zo gebaseerd op grenzeloos zelfmedelijden en onzekerheid dat het voor mij alle artistieke waarde heeft verloren. De boodschap die uit de hoes van 'Nevermind' alleen al spreekt, zou mij doen afhaken. En dan heb ik OOK nog een keer de muziek gehoord. Kurt Cobain: intelligente jongen, jammer dat hij zijn talenten heeft verspild aan zichzelf ipv aan het maken van Kunst.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-12-2001 1:22 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Polly wants a cracker.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2001 1:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De heavy versie dan he


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 23-12-2001 6:07 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 22 december 2001 9:52 schreef Voice_of_thunder het volgende:
ik vind een van hun bese nummers,
about a girl

Ik ken die live versie ervan .werd best vaak gedraaid ,toen hij pas overleden was .
ik denk dat het komt omdat een van de redenen waarom hij ongelukkig was, was ,omdat hij geen echte vrienden had .
Hij had slecht contact met de andere bandleden en zijn vrouw vlak voor hij overleed .



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2001 6:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 december 2001 20:51 schreef madeline usher het volgende:
Vind hun teksten wel mooi,maar ze speelden serieus vals-en ze sloegen altijd de boel kapot op 't eind...waarom eigenlijk?


Waarschijnlijk geinspireerd op The who: de eerste band die hun versterkers kapot schopten tijdens live optredens en daarmee - toevalligerwijs- de 'distortion sound' creeerden!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ik ben geen fan van hun muziek, maar die ontdekking.....)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 23-12-2001 13:48 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Negative hiero is groot Nirvana-fan, LOL


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-12-2001 15:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Heb zelf ook jaren naar Nirvana geluisterd! (heb hier zelf nog een aantal concertvideo's liggen onder het stof) Foo Fighters heeft me eigenlijk nooit kunnen boeien.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen