|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers |
|
@Bleh? *off topic* rare vraag mss, maar hoe schrijf je de naam van je zusje? *off topic* Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hehe, 'Liedewij' |
|
Ok!! Dan had er niemand de juiste spelwijze geraden Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Begin er zin in te krijgen! Tot morgen! |
|
Zal niet mankeren!!! Tot dan! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Tijdschema 013: Tijd- en speelschema (ovb): The Choice: 16.00 – 16.30 Ajatarra 16.45 – 17.15 Sinsiter 17.30 – 18.00 Legion Of The Damned 18.15 – 18.55 Pro-Pain 19.10 – 19.55 Mayhem 20.10 – 21.00 Kataklysm 21.20 – 22.50 Cannibal Corpse Kleine Zaal: 15.45 – 16.15 Mystica 16.30 – 17.00 Prostitute Disfigurement 17.15 – 17.45 Grimfist 18.00 – 18.40 Psycroptic 18.55 – 19.40 Norther 19.55 – 20.45 Belphegor 21.00 – 22.00 1349 |
|
Was al gepost, Ben Jammer dat Prostitute Disfigurement en Sinister elkaar overlappen, maar ga denk toch maar voor Sinister, want Pros Dis zie ik in mei ook nog. Heb er zin in! Lijstje: -MetalJan |
|
Ik heb voor mezelf al een heel schema gemaakt wat ik allemaal wil zien. Inclusief overlappingen. Er staan 10 verschillende bands op het program voor mij. Ik denk vaagjes dat dat niet gaat lukken, zal wel de helft van de tijd staan te idioten in de gang. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hehehe, schema's maken heeft geen zin voor mij....loopt toch altijd anders. Zolang ik maar Mayhem en The Legion of the Damned zeker kan zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oeh dat wordt voor mij eerst Sinister, dan LotD , daarna gelijk door naar Psycroptic, dan effe goed zuipe totdat Mayhem begint en dan Belphegor, 1349 en CC. ik ga ze allemaal voor t eerst zien, en dat allemaal in 1 feestje! . |
|
zonde dat we morgen moeten spelen, had LOTD graag gezien |
|
Wel grappig dat het tijdschema en de volgorde heel anders is in Antwerpen.... lampje |
|
morgen! |
|
quote: Ik moet als ik de bands wil zien, die ik wil zien de hele tijd rennen tussen de zalen. Dat gaat niet lukken. Als ik Belphegor maar zie. En dan komt de rest wel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb onlangs de laatste plaat van Belphegor gehoord, wat een knaller. Vroeger vond ik het zwaar klote en live al helemaal maar tegenwoordig knalt het van alle kanten. Vind ze een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt hebben alsook Behemoth trouwens. Op en neer tussen zalen rennen is kut, zeker als de security weer eens zo leuk is om niemand meer binnen te laten in de meestal te kleine kleine zaal. heb op deze manier al meerdere bands gemist afgelopen jaren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nou ik gelukkig eerder niet. Bij Macabre was ik als 1 van de laasten naar binnen gekomen, en toevallig bij Impaled nazarene was het ook feest. Ik ben dus al ruim van tevoren in die kleine zaal. Belphegor is de band waar ik het meest voor kom. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ook.. maar wil toch ook erg graag mayhem ervoor zien.. dat word leuk! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Nou, ik ga ook maar is! Even bier drinken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Als het alleen voor bier is, is het wel duur drinken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Haha, bier drinken kan je ook thuis.. Cd'tje op... begin er nu toch wel steeds meer zin in te krijgen! nu nog wachten op mn vriendin... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik wil eigenlijk ook wel maarja.. morgen weer werken en geen vervoer. Een ieder ontzettend veel plezier toegewenst, moet lukken gezien de line up. |
|
Gisteren in België naar het No Mercy Fest gaan kijken. Kwam er pas toen Legion of the Damned moest spelen (stomme paas"feestjes" enzo). Ik had grote verwachtingen van LotD, had namelijk de cd nog zitten spelen op weg naar daar. Maar dat sloeg toch wel even tegen.. Het geluid trok op niets Het was alsof de zanger live niet echt kan volgen, en dat is wel jammer. Volgende was Mayhem, altijd vet die "bezwerende" muziek Kataklysm speelde vervolgens de pannen van het dak, want een vette show, en die zanger was enorm sympathiek t.o.v. het publiek, het publiek mocht gewoon op het podium klimmen Cannibal Corpse was ook wel vet, en wat een stembeheersing. Toch begon het na een half uurtje me wat te vervelen en ben ik doorgegaan. Leuk avondje, enkel jammer van die € 30 inkom |
|
LotD was wel goed vond ik, maar MayheM viel wat tegen, buiten Funeral Fog en My Death vond ik bij Belphegor stond het geluid veel te hard, Sinister was ook niet goed, Norther ook niet echt. melodieën kwamen niet over en zanger z'n stem was niet sterk genoeg. Ajattara was dan wel heel sterk, loepzuiver geluid en heel strak gespeeld en idd de twee hoogtepunten waren CC en Kataklysm, al was de sfeer bij 1349 ook heel goed, dankzij de zanger vooral Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |