IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : No Mercy 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-04-2006 15:55 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Zekers

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-04-2006 15:59 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

@Bleh?

*off topic* rare vraag mss, maar hoe schrijf je de naam van je zusje? *off topic*

Member of the iso-betawuste crew!!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-04-2006 16:00 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Hehe, 'Liedewij'

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-04-2006 16:01 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ok!! Dan had er niemand de juiste spelwijze geraden

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-04-2006 16:03 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Begin er zin in te krijgen! Tot morgen!

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-04-2006 16:04 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Zal niet mankeren!!! Tot dan!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-04-2006 16:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 april 2006 15:51 schreef Bleh? het volgende:
Knoop doorgehakt, toch naar Hof Ter Loo morgen

**houdt camera al in de aanslag **

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 15-04-2006 19:00 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Tijdschema 013:

Tijd- en speelschema (ovb):
The Choice:
16.00 – 16.30 Ajatarra
16.45 – 17.15 Sinsiter
17.30 – 18.00 Legion Of The Damned
18.15 – 18.55 Pro-Pain
19.10 – 19.55 Mayhem
20.10 – 21.00 Kataklysm
21.20 – 22.50 Cannibal Corpse

Kleine Zaal:
15.45 – 16.15 Mystica
16.30 – 17.00 Prostitute Disfigurement
17.15 – 17.45 Grimfist
18.00 – 18.40 Psycroptic
18.55 – 19.40 Norther
19.55 – 20.45 Belphegor
21.00 – 22.00 1349

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-04-2006 19:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was al gepost, Ben

Jammer dat Prostitute Disfigurement en Sinister elkaar overlappen, maar ga denk toch maar voor Sinister, want Pros Dis zie ik in mei ook nog. Heb er zin in!

Lijstje:

-MetalJan

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-04-2006 0:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb voor mezelf al een heel schema gemaakt wat ik allemaal wil zien. Inclusief overlappingen.
Er staan 10 verschillende bands op het program voor mij.
Ik denk vaagjes dat dat niet gaat lukken, zal wel de helft van de tijd staan te idioten in de gang.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2006 9:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, schema's maken heeft geen zin voor mij....loopt toch altijd anders. Zolang ik maar Mayhem en The Legion of the Damned zeker kan zien.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 16-04-2006 10:26 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

oeh dat wordt voor mij eerst Sinister, dan LotD , daarna gelijk door naar Psycroptic, dan effe goed zuipe totdat Mayhem begint en dan Belphegor, 1349 en CC.

ik ga ze allemaal voor t eerst zien, en dat allemaal in 1 feestje!

.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-04-2006 10:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zonde dat we morgen moeten spelen, had LOTD graag gezien

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 16-04-2006 11:17 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Wel grappig dat het tijdschema en de volgorde heel anders is in Antwerpen....

lampje

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 16-04-2006 12:25 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

morgen!

zillah-morte
Posted 16-04-2006 13:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 april 2006 9:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehehe, schema's maken heeft geen zin voor mij....loopt toch altijd anders. Zolang ik maar Mayhem en The Legion of the Damned zeker kan zien.

Ik moet als ik de bands wil zien, die ik wil zien de hele tijd rennen tussen de zalen. Dat gaat niet lukken.
Als ik Belphegor maar zie. En dan komt de rest wel.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2006 13:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb onlangs de laatste plaat van Belphegor gehoord, wat een knaller. Vroeger vond ik het zwaar klote en live al helemaal maar tegenwoordig knalt het van alle kanten. Vind ze een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt hebben alsook Behemoth trouwens.

Op en neer tussen zalen rennen is kut, zeker als de security weer eens zo leuk is om niemand meer binnen te laten in de meestal te kleine kleine zaal. heb op deze manier al meerdere bands gemist afgelopen jaren.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

zillah-morte
Posted 16-04-2006 16:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 april 2006 13:55 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb onlangs de laatste plaat van Belphegor gehoord, wat een knaller. Vroeger vond ik het zwaar klote en live al helemaal maar tegenwoordig knalt het van alle kanten. Vind ze een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt hebben alsook Behemoth trouwens.

Op en neer tussen zalen rennen is kut, zeker als de security weer eens zo leuk is om niemand meer binnen te laten in de meestal te kleine kleine zaal. heb op deze manier al meerdere bands gemist afgelopen jaren.

Nou ik gelukkig eerder niet. Bij Macabre was ik als 1 van de laasten naar binnen gekomen, en toevallig bij Impaled nazarene was het ook feest. Ik ben dus al ruim van tevoren in die kleine zaal.
Belphegor is de band waar ik het meest voor kom.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 17-04-2006 10:32 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik ook.. maar wil toch ook erg graag mayhem ervoor zien.. dat word leuk!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 17-04-2006 12:49 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2006 10:32 schreef Botzwaard het volgende:
Ik ook.. maar wil toch ook erg graag mayhem ervoor zien.. dat word leuk!
Nou, ik ga ook maar is! Even bier drinken.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

zillah-morte
Posted 17-04-2006 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 april 2006 12:49 schreef Creepmime het volgende:
Nou, ik ga ook maar is! Even bier drinken.

Als het alleen voor bier is, is het wel duur drinken

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 17-04-2006 14:11 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Haha, bier drinken kan je ook thuis.. Cd'tje op...
begin er nu toch wel steeds meer zin in te krijgen! nu nog wachten op mn vriendin...

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2006 14:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik wil eigenlijk ook wel maarja.. morgen weer werken en geen vervoer. Een ieder ontzettend veel plezier toegewenst, moet lukken gezien de line up.

twan
Usericon van twan
Posted 17-04-2006 15:07 by twan Wijzig reactieProfiel van twanQuote dit bericht

Gisteren in België naar het No Mercy Fest gaan kijken. Kwam er pas toen Legion of the Damned moest spelen (stomme paas"feestjes" enzo).

Ik had grote verwachtingen van LotD, had namelijk de cd nog zitten spelen op weg naar daar. Maar dat sloeg toch wel even tegen.. Het geluid trok op niets

Het was alsof de zanger live niet echt kan volgen, en dat is wel jammer.

Volgende was Mayhem, altijd vet die "bezwerende" muziek

Kataklysm speelde vervolgens de pannen van het dak, want een vette show, en die zanger was enorm sympathiek t.o.v. het publiek, het publiek mocht gewoon op het podium klimmen

Cannibal Corpse was ook wel vet, en wat een stembeheersing. Toch begon het na een half uurtje me wat te vervelen en ben ik doorgegaan.

Leuk avondje, enkel jammer van die € 30 inkom

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-04-2006 17:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

LotD was wel goed vond ik, maar MayheM viel wat tegen, buiten Funeral Fog en My Death vond ik

bij Belphegor stond het geluid veel te hard, Sinister was ook niet goed, Norther ook niet echt. melodieën kwamen niet over en zanger z'n stem was niet sterk genoeg.

Ajattara was dan wel heel sterk, loepzuiver geluid en heel strak gespeeld

en idd de twee hoogtepunten waren CC en Kataklysm, al was de sfeer bij 1349 ook heel goed, dankzij de zanger vooral

Faustian Spirit of the Earth

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com