|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter!! Norther is 10x beter dan die Finntroll crap Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
8 bands die ik zeker nog weleens wil zien. Goede vervanger dat Norther. |
|
Ik weet niet wat het kost, maar ik heb sterk de neiging om alleen al voor Cannibal Corpe te gaan! |
|
Owww is metallyssee helemaal gek geworden ofzo met hun goeie line-ups? Ik ben er! |
|
CANNIBAL CORPSE KATAKLYSM LEGION OF THE DAMNED PSYCROPTIC GRIMFIST 04.04.06 DE ESSEN @ ZECHE CARL 05.04.06 DE LUDWIGSBURG @ ROCKFABRIK 06.04.06 DE BERLIN @ FRITZ 07.04.06 DE GLAUCHAU @ ALTER SPINNEREI 08.04.06 CZ PRAGUE @ ABATON CLUB 09.04.06 AT WIEN @ PLANET MUSIC 10.04.06 DE MUNICH @ BACKSTAGE 11.04.06 CH PRATTELN @ Z7 12.04.06 FR STRASBOURG @ LA LAITERIE 13.04.06 DE FRANKFURT @ BATSCHKAPP 14.04.06 AT DORNBIRN @ SPIELBODEN 15.04.06 FR PARIS @ LA LOCOMOTIVE 16.04.06 BL ANTWERPEN @ HOF TER LOO 17.04.06 NL TILBURG @ 013 (Antwerpen: + Mayhem, Belphegor, Sinister, Ajattara, + 1 TBC) (Tilburg: + Pro-Pain, Mayhem, Belphegor, Sinister, Ajattara, Prostitute Disfigurement, +1 TBC) |
|
Ik heb mijn kaart binnen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Speelt Hater Eternal niet? |
|
Hee, speelt Pd nu ineen keer weerwel? |
|
Yup, we hebben ze toch nog aan de Tilburg date toe kunnen voegen. |
|
quote: Op de 013 site staat Hate eternal er wel bij. Heb gister nog gekeken. PD heb ik dacht ik er niet bij zien staan. Weet ik niet zeker. Ach als Belphegor maar komt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De line-up die ik gepost heb is de laatste nieuwe en de enige correcte. De +1 TBC in BE/NL zal ook vrij snel bekend worden, kan nog wel eens een leuke band worden. Hate Eternal heeft gecanceled omdat ze in Amerika met Chimaira/Arch Enemy/e.a. op tour zullen zijn. |
|
quote:Van de Belphegor site: Wednesday, 08. March 2006 Bad fuckin news, hate eternal cancelled the forthcoming European tour again. We are very sorry for that, but its not our fault, we would have loved to do this European-monster tour, esp. the dates where we´ve never been to before.... Two new open-air festivals confirmed - check tour guide! More activities regarding festivals, tours, release date of the new opus coming soon... Maar het No Mercy optreden lijkt voor Belphegor wel gewoon door te gaan, aangezien deze nog in de tour guide staat vermeld. Hate Eternal zal wel niet komen dan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hate Eternal er niet bij? Flinke deuk in de line-up is dat.... en wie gaat deze band vervangen? Moeten erg zware jongens zijn. Hopelijk gaan er niet nog meer goeie bands afvallen want dan weet ik het nog niet zo net voor die 30 pleuro. |
|
Ik verwacht niet dat er nu nog wat afvalt.. en die vervanger voor Hate Eternal zal wel snel bekend gemaakt worden. Zij hebben de Europese tour die ze zouden doen (incl. de BE en NL shows van No Mercy) afgezegd omdat ze in Amerika op tour konden met Chimaira/Arch Enemy/e.a. |
|
Prostitute Disfigurement!!! Wel jammer van Hate Eternal zeg, had ze graag nog een keer willen zien. De line-up van No Mercy/X-Mass lijkt nooit vast te staan, zo blijkt maar weer |
|
wel toevallig altijd,komen ze eerst met een vette line-up,iedereen lekker maken en dan cancellen 1 voor 1 de bands,en uiteindelijk staat er weer een kut-line up.. typisch allemaal... Expired,Erased and Forgotten |
|
Zeg, wat een aangename verassing. Ik zou met wat vrienden naar Cannibal Corpse gaan, want die zouden binnenkort komen, kijk ik net wanneer ze spelen krijg ik dit allemaal te zien Wouw! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: De afzegging van Hate Eternal kan het touring agency niks aan doen, die tour stond helemaal en zou op de laatste twee dagen van no mercy beginnen, maar Hate Eternal heeft de boel helaas zelf gecanceled. Finntroll heeft gecanceled omdat ze geen zanger hebben, dus dat kan je het agency ook niet echt aanrekenen natuurlijk. Noem het een reeks van onvermijdelijke ongelukkigheden. |
|
Komt Sadus hier ook of niet? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee, niet meer. |
|
NIet? Omdat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Omdat die op tour gaan met Darkane/Gory Blister rond die tijd. |
|
quote: Hmmm Gory blister en Sadus klinken interessant. No mercy daarentegen steeds minder en ik twijfelde al...kaartverkoopprijs blijft zeker gehandhaafd met de 'plan b bands'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ach Norther Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |