|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! No Mercy ...eerst Anthrax maar eens overleven |
|
Zin in!zin in!zin in! |
|
DBeetje Metal om mijn verjaardag te vieren, kan nooit kwaad. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nog een week! is de definitieve programmering eigenlijk al bekend? zal helaas het begin & einde moeten missen . |
|
quote: Groupie The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog 3 keer slapen en het is zover!!!!! (in Antwerpen é ) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik heb hier net 2 gastenlijstplaatsen voor Pro-Pain gewonnen op 17 april in 013, ik neem aan dat dat gewoon voor het No Mercy festival is? |
|
Nee. Na Pro-Pain moet je weer opzouten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Met pro-pain heb je wel de kankerband van de avond uitgezocht, en er komt zo veel moois. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Lijkt me wel kut hoor, met van die bewakers naast je alleen het optreden van pro pain uitkijken en dan de zaal uitgezet worden. |
|
Is dat serieus waar? |
|
OMFG! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2006 22:52] |
|
Dus ik kan er alleen tijdens Pro Pain in? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-04-2006 22:53] |
|
quote: Denk eens logisch na? Maar goed, mij lijkt het logisch dat je gastenlijst plaatsen van Pro Pain hebt gewonnen. Oftewel, jij (vaak plus 1) staan met je naam op een lijstje waardoor je gratis naar binnen mag. Je komt je met je naam melden bij de kassa en toont indien men er naar vraagt je IDkaart en je krijgt je vrijkaarten. Met deze kaarten kun je via de ingang naar binnen lopen, tenminste zo ging het de vorige keren bij 013. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2006 22:57] |
|
Als ik logisch nadenk is het gewoon voor het hele festival, maar je weet tegenwoordig maar nooit . Zo snugger ben ik niet |
|
quote: Nee dat blijkt. Valt toch niet te controleren. |
|
Hehe mooi dan ga ik maandag dus de hele dag gratis naar No Mercy . Vorig jaar ook al gewonnen, gaat lekker |
|
quote: Dan had je kunnen weten hoe zoiets gaat.. maarre veel plezier. |
|
Haha ja maar vorig jaar was echt voor No Mercy, nu hebben ze het alleen over Pro Pain. Maar goed, dank! |
|
quote: Anders mail je even naar de mensen waarbij je die kaarten hebt gewonnen, dan weet je het zeker. |
|
Mir zegt; ga nou mee joh!! hehe |
|
quote: Ik zei nietssssssssssss On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: uhhuh hahahah |
|
quote:Niks ervan. Die gaat al met mij |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |