|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop voor je dat je eigen snare het beste klinkt ! Anders krijgt die maat van je natuurlijk die ultracast niet terug, hahaha. |
|
Inderdaad Ik denk trouwens dat hij hem sowieso gaat verkopen.. Hij heeft een custom maple segment shell snare besteld bij CustomDrums.nl |
|
O, die nieuwe bands erbij zijn wel gaaf ja |
|
hm opzich wel een aardige line up voor de verandering. warempel bands die me wat boeien Je moeder. |
|
quote:Welke dan. Ja Mayhem maar verder...? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb m'n kaartje maar alvast gehaald... is die alvast binnen! En inderdaad belphegor!!! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
verkoop die kaartjes maar weer want pd speelt toch niet |
|
jammer,dus geen PD op 2de PD !!!! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Jammer, maaar jullie gaan toch ook op tour met Cannibal Corpse en Aeon? Doen jullie ook nog Nederlanse zalen aan? |
|
nee.We zouden de laatse twee no mercy gigs meedoen.Die in 013 zou de enige nl show zijn.die tour gaat gewoon door. |
|
Aha jammer. Maargoed, dan zie ik jullie wel op het R'dam Deathfest! |
|
oei Cannibal Corpse + Kataklysm + Finntroll, 013 op 17-04 :D mijn verjaardag. Wat aardig wacken + bier = geheugenverlies |
|
Ik ben present, Mayhem MOET ik zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
idem, kaartje is besteld en Finntroll uiteindelijk toch bevestigd Faustian Spirit of the Earth |
|
Zeg Raj, jij had helemaal niet gezegd dat Mayhem ook zou komen!! Tering jantje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ga je nu wel dan? |
|
Ik denk het wel ja, het gebeurt niet vaak dat je Mayhem live kunt zien... om het dan te combineren met Sadus, Psycroptic (had je ook al niet genoemd) en Hate Eternal (had je OOK al niet genoemd ) vind ik toch niet verkeerd! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-02-2006 2:33] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dude! Ik zat al aardig in de olie. En alleen cannibal corpse is voor mij echt van belang |
|
Tsss tsss tss. Even kijken of ik morgen in nuchtere toestand er nog steeds zo over denk (waarschijnlijk wel) en dan bestel ik ff een kaartje. Lang niet meer gezien ook, die 013. EN dit concert is vlak na mijn tentamens . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik moet ook snel ff een kaartje halen. Het zou misschien zelfs voor het eerst in jaren uitverkocht kunnen raken |
|
mailtje teruggekregen van Tundra (bassist van Finntroll) waarin hij zegt dat ze hun tour gecanceld hebben [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 26-02-2006 2:10] Faustian Spirit of the Earth |
|
lol, organisatie van No Mercy @ Hof Ter Loo weet nog nergens van quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Finntroll en Sadus zullen niet spelen. Norther speelt ipv Finntroll, voor Sadus komt er geen vervanger. Dit is nu de line-up: Cannibal Corpse Kataklysm Norther Pro-Pain Hate Eternal Belphegor Grimfist Psycroptic Sinister Mayhem Ajattara Legion Of The Damned [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-03-2006 19:22] |
|
ach als ik finntroll wil zien ga ik wel kijken op wacken. eens ff mn vriend overhalen om te gaan The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |