|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme dat gaat heersen! |
|
mayhem? ik ga! [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 05-01-2006 0:00] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dan moet ik ook eigenlijk wel .. heb Belphegor al te vaak gemist |
|
quote: Die heerschen ongelovelijk de pan uit. Helemaal omdat jij ze ook goed kent. Wil je mag deze kans NIET voorbij laten gaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: I know! Je mag me wat dat betreft wel erg vaak aan herinneren [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 05-01-2006 9:56] |
|
quote: Hey Wil wist je dat Belphegor ook op No Mercy ging spelen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Whoah! Neeeeeej! Daar MOET ik bijzijn!!! |
|
quote: Ha, Sinister wil ik graag zien, de rest interesseert me geen reet. Paul, kan ik niet mee als drum-roadie ofzo |
|
Hmm hmmm hmmm; Ik heb Mayhem nog nooit gezien en 'The Grand Declaration of War' vind ik toch echt een geniale plaat maar daar verwacht ik hoogstens twee nummers van op zo'n optreden. En de rest van hun werk vind ik oersaai. Verder is Finntroll best grappig maar die heb ik al meerdere keren gezien en die maken hun werk live nooit waar. Hat Eternal vond ik de laatste keer ook zaadododend en hun laatste CD heeft mij niet kunnen overtuigen. Nee ik denk niet dat ik ga, ... tenzij ze Marduk boeken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hate eternal ,Finntroll,psycroptic en belphegor,zoiezo aanwezig! Expired,Erased and Forgotten |
|
Vette line-up |
|
PD doet in 013 en hof ter loo ook mee |
|
quote: Cool, kan ik jullie ook eens checken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Vreemd. TGDOW is toch wel veruit de minste imho. Geef mij maar De Mysteriis, het geniale Wolf's Lair Abyss of zelfs Chimera Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
YES! PD ook op 013!! dag kan niet meer stuk(enrm heershende blijdchap ) Expired,Erased and Forgotten |
|
Nou, ik denk dat ik na een hele tijd zo'n feestje in 013 weer eens ga bezoeken. |
|
quote: JE moet je moet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Sadus, cannibal corpse, sinister, pro pain. Denk wel dat ik hier bij ga zijn |
|
Pro Pain? Cool! Rest is weer standaard as ever ,... |
|
quote: Yeah... Right... En Pro Pain is zeker nog nooit mee geweest op X-Mas of No Mercy |
|
quote: |
|
quote: Michiel !!! Dat wordt gezellig !, kunnen we drummers checken en bier drinken (ik hoop dat ik niet hoef te rijden). |
|
quote: Als je mijn snaredrum net zo gaaf kan verbouwen als dat de jouwe verbouwd is, dan zeker. |
|
quote: Kut... Want als n00b houtbewerker kan ik dat natuurlijk niet zelf, haha Ik heb btw ook een Ultracast geregeld voor dit weekend! Ik ben benieuwd welke het vetste gaat klinken |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |