|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Mee eens, Mayhem was brilliant!!! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Godver dat was gaaf. Morgen komt wel verslagje, m'n rechterarm is wat lam |
|
Mayhem band van de avond? Zijn ze na het eerste nummer beter geworden dan? Ik ben na het eerste nummer van ellende weggelopen. Ik heb een aantal cd's van ze, en vind dat gaaf, maar ik vond ze zo slecht. Ik vond Legion of the damned echt vet, en ben normaal niet zo van de trash. Belphegor had een erg onduidelijk geluid, waardoor het erg slecht overkwam. Maar ze speelden erg goed. En ze hadden het publiek ook erg mee. Sinister vond ik wel geinig, maar ze speelden voor mij toch wat onbekende nummers. Ben meer bekend met ander werk. Moet wel zeggen dat Aad veel beter is op zang. Vette zang. Drummen kan ie toch beter aan Paul overlaten. Ajattara, was toch wat tegenvallend, maar dat liggen aan het feit dat ik zelf alleen een paar snellere nummers van ze ken. Op zich te pruimen. Cannibal corpse was weer vet. Ik heb het na een paar nummers van achter de schermen mogen aanschouwen, en daar klonk het vet. OP het laatst kwamen allerlei muzikanten van andere bands op het podium die de boel flink op stelten gezet hadden. Juist omdat dit de laatste No mercy tourdatum was. Ongelovelijk heerschend dagje weer. Alleen de drank wou maar niet werken. En had het idee dat de sfeer in de kleine zaal beter was als in de grote. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lotd was vet! Pro pain zoals altijd de shit. (band van de avond) De rest saai/slecht geluid/kut. Wat aan de bar gehangen bij CC. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 18-04-2006 1:27] |
|
quote:uh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Slecht spel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
heb hier een PIEP in mn oren, krijg er bijna hoofdpijn van hahaha Belphegor 1349 Mayhem was wel leuk, alleen had er meer vsn verwacht, CC en psycroptic gvd niet gezien en nu maffen...Kut piep. . |
|
quote: Ik ben wel in A'pen geweest naar No Mercy maar kan me echt nie vrstellen dat ze bij jullie zoveel slechter zouden gespeeld hebben dan... Atilla is zowat dé ultra-heerschende frontman!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ja, echt de ultieme verneuker ja. Hij krijgt het niog voor elkaar om Deathcrush te verneuken. Ik vond 1349 trouwens vies tegenvallen (aan het materiaal lag het niet), maar gelukkig hadden we Grimfist, Kataklysm en Prostitute Disfigurement nog. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
nee, dat is een heersende band ja, 13 in een dozijndeath metal dat, prostitute disfigurement hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote: Volledig NIET mee akkoord... OK, Atilla is niet je standaard black meatl krijsertje, mr dat vindk ik nu juist één van de pluspunten aan zijn prestatie!! Die geeft er een extra dimensie aan mee die je maar zelden kan aantreffen in een black metaloptreden. Zoals hier al iemand zei: heel erg "bezwerend" Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Nou voornamelijk het geluid was zoooo kut, dat het spel niets goed kon maken. Misschien is het verbeterd na het eerste nummer. Maar we zijn met ons hele groepje echt direct weggelopen. Ze hebben deathcrush dus wel gespeeld? Jammer niet gezien. Ik vond die zanger maar een beetje idioot met die paint op. Zag er werkelijk waar niet uit. Maar ik geloof wel dat hij best een aardige strot had. OP wacken nog met Maniac was ik ook al niet over te spreken hoor. Ze hebben me onstage nog steeds niet kunnen boeien. Sorry hehe Oh ja en ik wil erbij vermelden dat ik zo goed als nuchter was, dus aan mijn status heeft het niet gelegen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ach iedereen zo zijn eigen smaak. Ik was bijv helemaal wild van Belphegor, maar Raj en Iron maiden zijn weggelopen, omdat ze het niet zo vonden. Kon ik me wel voorstellen, aangezien ze het geluid echt niet mee hadden. Ik ken de nummers behoorlijk goed, maar ik had zelfs een minuut nodig om te horen welk nummer het was De drums overheerschten , en het was onduidelijk. Alleen als je daar doorheen kon luisteren dan wist je dat ze een erg strakke set hadden neergezet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik merk t ja, tis THRASH!! Als Ollie erbij komt, zul je wel moeten heee hahaha |
|
quote: Hey dat heb ik lopen typen, terwijl ik vet moe was ja. En nee had niets met Ollie te maken, ik kan heel goed zelf iets leuk vinden hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ook hier doe ik even mijn verslagje Ajattarra Leuke achtergrondmuziek, niets meer niets minder. Toen maar 2 uur in het cafe zitten drinken en socializen want wat er toen allemaal speelde kon me gestolen worden. Legion of the Damned Klonk goed. Zeker voor de grote zaal op dat tijdstip... Ik hoorde vantevoren trouwens dat de bassist ermee gekapt is, en zag de gitarist van Mangled/Inhume invallen. Deed het goed, ik mistte alleen die vette distortion over de bass. Pro-Pain Erg gaaf. Goed geluid. Maar je mist toch net dat beetje extra wat ze hebben als ze hoofdband zijn in een kleinere zaal. Een erg gave snellere versie van Make War, Not Love. Mayhem Bagger! Maak er verder geen woorden aan vuil, dat is het niet waard. Belphegor 3 nummers van gezien, maar het wist me niet te pakken zoals op cd. Kataklysm Goed geluid, podiumpresentatie en gave muziek. Hier ga ik maar eens meer van checken. Was ze eigenlijk uit het oog verloren na een van die oudere cd's met The Awakener en Rays of ra erop. En vroeg me in het begin ook af of ze wel tot hun recht zouden komen zo hoog op de bill... Maar ze maakten dat meer dan waar. 1349 Net als in Arnhem eerder dit jaar, in een woord fantastisch! Voor mij persoonlijk echt de band van de dag. Mayhem kan met pensioen... Cannibal Corpse Nog een paar nummers van gezien na 1349. Klonk weer vet, als altijd maar zoals hier eerder opgemerkt waren ze een beetje opgebrand (fysiek). Net als ik zelf trouwens, ik had er gewoon de kracht niet meer voor (hehe). Dus toen maar gegaan. Nog wat bekenden tegengekomen die er overigens veel erger aan toe waren als mij, damn die waren echt kankerzat. Dan bleef ik wel thuis in de kroeg, hehe. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: even voor Maurice opkomend: Maurice had al ongeveer sinds het begin van de No Mercy tour met een heftige verkoudheid te maken, en was af en toe zijn stem kwijt, hij heeft iig 2 weken zijn uiterste best gedaan om er nog wat van te maken! carcasstrid |
|
quote: RESPECT!!! Was ook zeker niet slecht bij stem hoor vondk, enkel een wat ander stemgeluid als op cd... Blijft echter topvocalist! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Hoorde ik niet iets van, veel honing? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hahahaha, ik ken zangers die nog nooit op tournee zijn geweest en al na een kwartier kut klinken hahahaha |
|
.. ik ken er die bij de eerste noot (noot?) al kut klinken |
|
Toen ik aankwam was er al meteen een groot minpunt, mijn naam zou op de gastenlijst moeten staan omdat ik hier die plaatsen gewonnen had, maar die konden ze dus niet vinden. Dus uiteindelijk maar een kaartje gekocht en later een brief daarheen schrijven. Mystica: Werd snel saai, maar een leuke opener, niet veel van gezien Ajattara: Werd al helemaal snel saai Prostitute: VET! Voor mij 1 van de betere bands die dag, leuke sfeer ook. Sinister: Stukje van gezien, wel even leuk. LoTD: Wat een enorm kut geluid, het kraakte gewoon aan alle kanten. Toch erg leuk omdat ik de nieuwe CD al wat kende. Pro Pain: Blijft vet, en eindelijk een beetje sfeer in de zaal. Mayhem: Al helemaal bagger. Wederom kut geluid en die zang was soms zo ontzettend irritant en snerpend. Niet lang gebleven dus. Belphegor: Kon me niet heel lang vasthouden, wel even leuk, en in de kleine zaal was de sfeer inderdaad beter. Kataklsym: Leuker dan ik had verwacht na 3 keer, en ook wat beter geluid had ik het idee. Cannibal Corpse: Kon me niet heel lang boeien, 1,5 uur? Nee dankje, niet voor mij. Overigens wel een vette sfeer! |
|
hahaha leuk, prijzen winnen op zm Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat was bij een aantal mensen waar ik mee was ook het geval. Dat is typisch die 013 mentaliteit, heel correct met je bezoekers omgaan. Niet de eerste keer dat ze mensen naaien (op wat voor manier dan ook)... Dat Maurice (LotD) z'n zang minder was heb ik trouwens niet gemerkt. don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |