|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Je vergeet ook nog Prostitute Disfigurement |
|
quote: Is het zeker dat die spelen? |
|
Ruud van Neurotic Records zei het. Dus ga ervan uit dat het klopt, aangezien Pros Dis daar onder contract staat. |
|
Speelschema, nog geen tijden(ovb): The Choice: Cannibal Corpse Kataklysm Mayhem Pro-Pain Legion Of The Damned Sinister Ajattara Kleine Zaal: 1349 Belphegor Norther Grimfist Psycroptic Prostitute Disfigurement Mystica |
|
Zijn er tovallig nog mensen die over Zwolle rijden en 2 plaatsen in de auto over hebben. Zijn bereid om reiskosten te betalen. Voor Tilburg wel te verstaan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hoelaat is het eigenlijk afgelopen dan of hebben ze bij jullie geen treinen? Ach, we missen de trein toch altijd dus we doen er niet eens meer moeite voor. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
het is anders om 10 uur de trein pakken ofzo, lekker zinloos... Je moeder. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Er staat nergens dat ze beloofd zijn. En dat een line up onder voorbehoud is, omdat er nu eenmaal dingen veranderen in de lange aanlooptijd naar zon festival toe. De ene keer ligt het probleem bij de organisatie, de andere keer bij de band |
|
Baal wel dat Belphegor in de kleine zaal speelt. Gaat echt druk worden dan. Krijgen we weer van die Macabre situaties. Zaal vol, mag je niet meer naar binnen. Is toch een band waar ik oa voor kom. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lekker proppen. Vandaag ga ik trouwens maar eens een kaartje aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 03-04-2006 12:45] Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Is uitverkocht hoor.... Oh nee het is alweer 3 april On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Muahha!! Zelfde grapje deed ik bij een vriend van me, die trapte er wel in. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Heb nog 1 kaartje te koop. Interesse? ---> mailen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik mag de 17de fijn gaan werken, dus het zal weer Hof ter Loo worden , ach ja, het is dit jaar wel echt een knappe line-up. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gisteren in Essen geweest naar de eerste dag van de No Mercy tour. Was erg vet, vooral Psycroptic en Legion of the Damned. Cannibal Corpse was uiteraard ook cool. Grimfist niet gezien, Kataklysm maar een stukje gezien. |
|
quote: dan zien wij mekaar daar terug Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Juij!! Beli ook van de partij? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Yep Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Héhé, we gaan er zeker enkele klinken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: idd , helaas zal ik alleen zijn, mijn vriendin moet de dag erop werken op stage Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: OP stage moet je fris zijn hé. Ik mag de dag erop om 4u45 uit mijn bed kruipen...maar ja ze zijn mijn zombiekop wel gewend op het werk. Ik hoop dat het geluid goed gaat meevallen, dat durft in Antwerpen nogal eens van wisselende kwaliteit te zijn. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dit gaat waarschijnlijk weer kiezen worden. Zullen wel weer gave bands elkaar overlappen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: vind je? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |