IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : No Mercy 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2006 20:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Heeft Mayhem nog nummers van TGDoW gespeeld?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2006 20:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 17:33 schreef Zenial het volgende:
Ik heb bijna elke band gezien en gewoon alles was kut :-S

Weetjewat, ik geloof jou gewoon.. hoef ik ook niet jaloers te zijn.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2006 21:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 20:38 schreef MetalJan het volgende:
Trouwens, de invaldrummer bij 1349 was niemand minder dan Tony Laureano (ex-Nile). Het is maar dat je het weet
Oud nieuws
Frost is met satyricon bezig

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-04-2006 22:40 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Och 1349 was weer erg gaaf maar vorige keer met Frost was toch net wat beter. Ik had zoveel van Mayhem verwacht maar wat een kutzanger hebben ze nu zeg, al zetten ze wel sfeer neer vond ik. Belphegor ben ik na 3 nummers weg gegaan wat was dat saai zeg, net als Cannibal Corpse maar dat was nog wel even leuk uitleven op het einde.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2006 22:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 april 2006 20:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Lees erg weinig over de geweldige prestatie die Grimfist heeft neer gezet

Bij deze dan: Wat was Grimfist kut

Die zanger mogen ze afschieten. Wannabe hardcore

Zenial

Eus
Usericon van Eus
Posted 18-04-2006 22:59 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hier nog wat foto's van afgelopen maandag, de rest is te vinden op mijn website:

http://www.metal-experience.com

Ajattara

Sinister

Legion Of The Damned

Propain

Mayhem

Kataklysm

Cannibal Corpse

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 18-04-2006 23:16 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Die atilla zag er live wel minder gay uit dan op deze foto's zeg..

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 19-04-2006 0:03 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Thanx voor de geweldige foto's!

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-04-2006 0:41 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 15:29 schreef Biertje ? het volgende:

Ik ben er niet lang geweest. Alleen in het begin.
Ik ben benieuwd hoe dat clipje is geworden van Kataklysm.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 19-04-2006 13:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Owwww ja! We worden beroemd!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-04-2006 15:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 22:43 schreef Zenial het volgende:
Bij deze dan: Wat was Grimfist kut

Die zanger mogen ze afschieten. Wannabe hardcore
Hehehe, kun je ook zonder vooroordelen het optreden beoordelen? De prestatie die de band neerzette was erg goed

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 19-04-2006 15:29 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2006 15:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehehe, kun je ook zonder vooroordelen het optreden beoordelen? De prestatie die de band neerzette was erg goed

Ik kan niet oordelen over het optreden in Tilburg, maar in Antwerpen vond ik het alvast erg sterk hoor! Persoonlijk had ik net iets meer nrs van Ghouls of grandeur willen horen maar het is niet meer dan normaal dat het laatste album wat meer aandacht krijgt in de setlist veronderstel ik dusja... Zeer geslaagde eerste live kennismaking met de heren!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-04-2006 17:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vond het alles behalve erg Grimfest na 2 nummers te verruilen voor LotD in de grote zaal..

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-04-2006 23:42 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 12:39 schreef Beli Mawr het volgende:
Man, wat een leuk feestje was het in Antwerpen Mayhem was super maar veel te kort maar toch de leuke nummers gehoord, Funeral Fog, Live Eternal, 1349 heerschte ook zwaar en het bier smaakte

Verder ook redelijk wat ZMers gezien, ik vraag me trouwens af hoe het met Bleh? is
Ow lol...was jij het toch die ik zag?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

oscura
Usericon van oscura
Posted 20-04-2006 13:53 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 19:15 schreef Unholy Mary het volgende:
@Zillah & Oscura: hehehe...busted!
Vroeg me al af waar jullie opeens heen waren bij CC

hahaha! ja en ineens was jij al weg! gezellig dat je er ook was meid!

carcasstrid

Nera K.
Usericon van Nera K.
Posted 20-04-2006 16:36 by Nera K. Wijzig reactieProfiel van Nera K.Quote dit berichthttp://www.nera-k.com

quote:
Op 18 april 2006 20:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Lees erg weinig over de geweldige prestatie die Grimfist heeft neer gezet

Ik vond iig wel dat ze een goede podium presentatie hadden.

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 20-04-2006 18:46 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

er zat entertainment in, ken geen kwaad lijkt me.

.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 25-04-2006 14:46 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Leuk nou ook dit nog eens:

Dag Michael,
Vervelend dat het mis is gegaan met de prijsvraag. Echter retourneren wij enkel geld voor gekochte concertkaartjes wanneer de fout bij ons ligt. Wat Pro-Pain/No Mercy betreft is dat niet het geval, die actie is via hen zelf uitgezet zonder 013 daarover te informeren. Het komt eigenlijk nooit voor dat andere partijen op eigen initiatief acties uitzetten vandaar dat onze boxofficemedewerker je vertelde over de terugstort-mogelijk.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 25-04-2006 15:09 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ze hebben meerdere mensen gewoon van de gastenlijst geschrapt. Alleen zijn die klootzakken van de 013 te trots om hun eigen fouten naaistreken te erkennen.

don't mistake lack of talent for genius

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-04-2006 11:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 april 2006 17:36 schreef Zenial het volgende:
Oh jah, en zag ik voor Cannibal Corpse nou Blastrid en Zillahpants backstage staan? Waren die daar de bandslet aan het uithangen?

Ja man heerschend Wat As zei. Was wel leuk om daarvandaan te kijken. Ik had nog bijna 2 sinaasappels willen pakken backstage, en zijdens dat trashfeestje van al die lui op het podium bij CC, de orangegripm willen doen. Maar dat durf ik dan weer niet

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-04-2006 11:14 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 11:12 schreef zillah-morte het volgende:
Ja man heerschend Wat As zei. Was wel leuk om daarvandaan te kijken. Ik had nog bijna 2 sinaasappels willen pakken backstage, en zijdens dat trashfeestje van al die lui op het podium bij CC, de orangegripm willen doen. Maar dat durf ik dan weer niet

Had je meer bier moeten drinken

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-04-2006 11:20 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 april 2006 11:14 schreef Creepmime het volgende:
Had je meer bier moeten drinken

Of uberhaupt bier, want dat lust ik niet. Ik dronk baco's maar ik merkte er niets van. We konden maar niet dronken worden.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 14:46 schreef Meridian het volgende:
Leuk nou ook dit nog eens:

Dag Michael,
Vervelend dat het mis is gegaan met de prijsvraag. Echter retourneren wij enkel geld voor gekochte concertkaartjes wanneer de fout bij ons ligt. Wat Pro-Pain/No Mercy betreft is dat niet het geval, die actie is via hen zelf uitgezet zonder 013 daarover te informeren. Het komt eigenlijk nooit voor dat andere partijen op eigen initiatief acties uitzetten vandaar dat onze boxofficemedewerker je vertelde over de terugstort-mogelijk.
Mail mij daarover, ik neem aan dat het over de prijsvraag op ZM ging. Die is idd niet met 013 geregeld (staat ook nergens vernoemd, in de prijsvraag), maar met promo-company van Pro-Pain. Mail me dus je gegevens even door, kijk ik wat ik voor je kan regelen. Fout ligt dus niet bij 013, de lijst met namen lag te laat bij de kassa ...

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 26-04-2006 14:17 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 11:31 schreef Jenje het volgende:
Mail mij daarover, ik neem aan dat het over de prijsvraag op ZM ging. Die is idd niet met 013 geregeld (staat ook nergens vernoemd, in de prijsvraag), maar met promo-company van Pro-Pain. Mail me dus je gegevens even door, kijk ik wat ik voor je kan regelen. Fout ligt dus niet bij 013, de lijst met namen lag te laat bij de kassa ...

Toen ik aankwam kregen we wel gratis kaartjes daarvoor.

Maar ik kwam 5 minuten voor Sinister pas binnen.

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 29-04-2006 23:04 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

ik heb ook nog wel n leuke foto over gehouden van No mercy..

http://members.lycos.nl/konthoer/hpbimg/enkel05.JPG

ik was na n half uur al weer buiten..
op n brancard...

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com