|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft Mayhem nog nummers van TGDoW gespeeld? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Oud nieuws Frost is met satyricon bezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Och 1349 was weer erg gaaf maar vorige keer met Frost was toch net wat beter. Ik had zoveel van Mayhem verwacht maar wat een kutzanger hebben ze nu zeg, al zetten ze wel sfeer neer vond ik. Belphegor ben ik na 3 nummers weg gegaan wat was dat saai zeg, net als Cannibal Corpse maar dat was nog wel even leuk uitleven op het einde. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Bij deze dan: Wat was Grimfist kut Die zanger mogen ze afschieten. Wannabe hardcore Zenial |
|
Hier nog wat foto's van afgelopen maandag, de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com Ajattara Sinister Legion Of The Damned Propain Mayhem Kataklysm Cannibal Corpse |
|
Die atilla zag er live wel minder gay uit dan op deze foto's zeg.. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Thanx voor de geweldige foto's! |
|
quote: Ik ben er niet lang geweest. Alleen in het begin. Ik ben benieuwd hoe dat clipje is geworden van Kataklysm. |
|
Owwww ja! We worden beroemd! |
|
quote:Hehehe, kun je ook zonder vooroordelen het optreden beoordelen? De prestatie die de band neerzette was erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik kan niet oordelen over het optreden in Tilburg, maar in Antwerpen vond ik het alvast erg sterk hoor! Persoonlijk had ik net iets meer nrs van Ghouls of grandeur willen horen maar het is niet meer dan normaal dat het laatste album wat meer aandacht krijgt in de setlist veronderstel ik dusja... Zeer geslaagde eerste live kennismaking met de heren!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik vond het alles behalve erg Grimfest na 2 nummers te verruilen voor LotD in de grote zaal.. |
|
quote:Ow lol...was jij het toch die ik zag? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: hahaha! ja en ineens was jij al weg! gezellig dat je er ook was meid! carcasstrid |
|
quote: Ik vond iig wel dat ze een goede podium presentatie hadden. |
|
er zat entertainment in, ken geen kwaad lijkt me. . |
|
Leuk nou ook dit nog eens: Dag Michael, Vervelend dat het mis is gegaan met de prijsvraag. Echter retourneren wij enkel geld voor gekochte concertkaartjes wanneer de fout bij ons ligt. Wat Pro-Pain/No Mercy betreft is dat niet het geval, die actie is via hen zelf uitgezet zonder 013 daarover te informeren. Het komt eigenlijk nooit voor dat andere partijen op eigen initiatief acties uitzetten vandaar dat onze boxofficemedewerker je vertelde over de terugstort-mogelijk. |
|
Ze hebben meerdere mensen gewoon van de gastenlijst geschrapt. Alleen zijn die klootzakken van de 013 te trots om hun eigen fouten naaistreken te erkennen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ja man heerschend Wat As zei. Was wel leuk om daarvandaan te kijken. Ik had nog bijna 2 sinaasappels willen pakken backstage, en zijdens dat trashfeestje van al die lui op het podium bij CC, de orangegripm willen doen. Maar dat durf ik dan weer niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Had je meer bier moeten drinken Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Of uberhaupt bier, want dat lust ik niet. Ik dronk baco's maar ik merkte er niets van. We konden maar niet dronken worden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Mail mij daarover, ik neem aan dat het over de prijsvraag op ZM ging. Die is idd niet met 013 geregeld (staat ook nergens vernoemd, in de prijsvraag), maar met promo-company van Pro-Pain. Mail me dus je gegevens even door, kijk ik wat ik voor je kan regelen. Fout ligt dus niet bij 013, de lijst met namen lag te laat bij de kassa ... |
|
quote: Toen ik aankwam kregen we wel gratis kaartjes daarvoor. Maar ik kwam 5 minuten voor Sinister pas binnen. |
|
ik heb ook nog wel n leuke foto over gehouden van No mercy.. http://members.lycos.nl/konthoer/hpbimg/enkel05.JPG ik was na n half uur al weer buiten.. op n brancard... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |