|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is ongeveer 5 minuten lopen vanaf het station naar 013. Laatste trein naar Rotterdam/Den Haag gaat om 0.02 uur. |
|
5min lopen, dat is wel te doen dan ben ik zeker van de partij, bedankt gozer . |
|
quote:valt wel op dat ze er de laatste jaren nix aan kunnen doen... ,ik noem even het melechesh incident...uiteindelijk kon de boeker er wel wat aan doen,en kwam er een enorm krap-band als vervanging..ik ben enorm benieuwd hoe ze dit weer gaan pogen te verknallen. Expired,Erased and Forgotten |
|
vindt het gewoon enorm klote hoe elke keer weer een enorm vette line-up wordt aangeboden ,en vrvolgens alle vette bands waar iedereen voor komt cancellen. ik zou het gewoon eens leuk viden,dat als ik naar no mercy ga,dat dan ook alle beloofde bands spelen Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit is de "final" line-up voor het No Mercy fest in Antwerpen: cannibal corpse 22.50 / 24.00 kataklysm 21.35 / 22.30 mayhem 20.30 / 21.15 legion of the damned 19.30/20.10 sinister 18.30 / 19.10 1349 17.30 / 18.10 belphegor 16.35 / 17.15 ajattara 15.45 /16.20 norther 15.00/15.30 grimfist 14.15/14.45 psycroptic 13.30/14.00 finntroll is cancelled because singer has left the band, also hate eternal has concelled there european tour these bands will be replaced by 1349 and NORTHER DOORS OPEN 13.00 BEGIN 13.30 Heersch!!! 1349 als vervanger bijgekomen en Legion of the damned speelt veel later en dus wat langer dan oorspronkelijk het plan was Enkel jammer dat Grimfist zo vroeg al moet spelen mr ach, een feest zal het toch wel worden Member of the iso-betawuste crew!! |
|
WOW, goeie zaak dat Finntroll gecanceld heeft, die treden wel veel vaker op en de vervanging is mooi Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
In Antwerpen deuren open om 1300. En in Tilburg om 1500. Dat word of veel missen voor mij, of elke band speelt korter. Of ik snap er weer eens geen hol van. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote:Alle 2 de zalen worden gebruikt in 013. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: In Antwerpen kunnen ze dat niet echt, er is maar één podium. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Owjaaaa. Nou valt dan nog weer mee. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Ik zie dat Pro-Pain er ook niet meer bij staat. Zal toch niet waar zijn, dat zij ook niet meer komen he? edit: Ah gelukkig, ik zie op hun site dat ze wel in 013 komen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-03-2006 18:46] |
|
ben benieuwd hoeveel bands cancellen voordat ik bij de ingang ben Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Daarom begint het ook eerder. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Pro-Pain moet erbij! Die hebben volgens mij nog nooit een show gecancelled |
|
Eens moet de eerste keer zijn. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
prima dat psycroptic er ook opstaat, eerst waren die niet bevestigd door Hof Ter Lo Faustian Spirit of the Earth |
|
hmm doet me denken aan een flikkerboyband die titel maargoed ... ik wou dat ik naar finntroll kon!!!!!! Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
nog 1 maand!! damn carcasstrid |
|
Hmm, nu hopen dat de line-up een beetje intact blijft, want ik baal er als een stekker van dat Hate Eternal niet komt... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Maar Belphegor komt wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En ben nu echt benieuwd, heb dr nu een paar samples van binnen en dat klinkt lekker!!! |
|
Ik begrijp dus het enthousiasme rond Belphegor eig helemaal niet!! Kheb die nu al keer of drie gezien en die hebben me nooit echt kunnen boeien... Ik vind het persoonlijk maar vrij middelmatige black-death en ik herinner me nog dat ik me telkens weer aan de vocals heb zitten ergeren. Achja, ieder zn meug natuurlijk!! Een helse namiddag/avond belooft het iig te worden!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Zij weten nog hoe ze live de drums moeten gebruiken. Niks koekblikken, oude vertrouwde dubbele bass geluid On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |