IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : No Mercy 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 13-03-2006 19:04 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

jongens, effe snel een vraag:

ben nog nooit in de 013 geweest, is het openbaar vervoer goed te doen ? kom vanuit Den Haag( zoetermeer)

af en toe een nachtje op straat vertoefen kan leuk zijn, alleen mijzelf kennende gaat dat met mn dronken kop weer helemaal fout( haags accent + dronken zijn in brabant/limburg is geen goeie combinatie )

.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-03-2006 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het is ongeveer 5 minuten lopen vanaf het station naar 013.

Laatste trein naar Rotterdam/Den Haag gaat om 0.02 uur.

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 13-03-2006 19:36 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

5min lopen, dat is wel te doen

dan ben ik zeker van de partij, bedankt gozer

.

cranial
Usericon van cranial
Posted 13-03-2006 20:44 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

quote:
Op 9 maart 2006 20:54 schreef neurotic het volgende:
De afzegging van Hate Eternal kan het touring agency niks aan doen, die tour stond helemaal en zou op de laatste twee dagen van no mercy beginnen, maar Hate Eternal heeft de boel helaas zelf gecanceled. Finntroll heeft gecanceled omdat ze geen zanger hebben, dus dat kan je het agency ook niet echt aanrekenen natuurlijk. Noem het een reeks van onvermijdelijke ongelukkigheden.
valt wel op dat ze er de laatste jaren nix aan kunnen doen... ,ik noem even het melechesh incident...uiteindelijk kon de boeker er wel wat aan doen,en kwam er een enorm krap-band als vervanging..ik ben enorm benieuwd hoe ze dit weer gaan pogen te verknallen.

Expired,Erased and Forgotten

cranial
Usericon van cranial
Posted 13-03-2006 20:49 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

vindt het gewoon enorm klote hoe elke keer weer een enorm vette line-up wordt aangeboden ,en vrvolgens alle vette bands waar iedereen voor komt cancellen.
ik zou het gewoon eens leuk viden,dat als ik naar no mercy ga,dat dan ook alle beloofde bands spelen

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-03-2006 22:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 maart 2006 20:49 schreef cranial het volgende:
vindt het gewoon enorm klote hoe elke keer weer een enorm vette line-up wordt aangeboden ,en vrvolgens alle vette bands waar iedereen voor komt cancellen.
ik zou het gewoon eens leuk viden,dat als ik naar no mercy ga,dat dan ook alle beloofde bands spelen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-03-2006 18:09 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Dit is de "final" line-up voor het No Mercy fest in Antwerpen:

cannibal corpse 22.50 / 24.00

kataklysm 21.35 / 22.30

mayhem 20.30 / 21.15

legion of the damned 19.30/20.10

sinister 18.30 / 19.10

1349 17.30 / 18.10

belphegor 16.35 / 17.15

ajattara 15.45 /16.20

norther 15.00/15.30

grimfist 14.15/14.45

psycroptic 13.30/14.00

finntroll is cancelled because singer has left the band,
also hate eternal has concelled there european tour
these bands will be replaced by
1349 and NORTHER

DOORS OPEN 13.00 BEGIN 13.30

Heersch!!! 1349 als vervanger bijgekomen en Legion of the damned speelt veel later en dus wat langer dan oorspronkelijk het plan was Enkel jammer dat Grimfist zo vroeg al moet spelen mr ach, een feest zal het toch wel worden

Member of the iso-betawuste crew!!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-03-2006 18:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

WOW, goeie zaak dat Finntroll gecanceld heeft, die treden wel veel vaker op en de vervanging is mooi

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 15-03-2006 18:29 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

In Antwerpen deuren open om 1300. En in Tilburg om 1500.
Dat word of veel missen voor mij, of elke band speelt korter. Of ik snap er weer eens geen hol van.

Het zal je moeder maar wezen...

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 15-03-2006 18:31 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 18:29 schreef Inferno het volgende:
In Antwerpen deuren open om 1300. En in Tilburg om 1500.
Dat word of veel missen voor mij, of elke band speelt korter. Of ik snap er weer eens geen hol van.
Alle 2 de zalen worden gebruikt in 013.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-03-2006 18:32 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 maart 2006 18:31 schreef Creepmime het volgende:
Alle 2 de zalen worden gebruikt in 013.

In Antwerpen kunnen ze dat niet echt, er is maar één podium.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 15-03-2006 18:35 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Owjaaaa.
Nou valt dan nog weer mee.

Het zal je moeder maar wezen...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-03-2006 18:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zie dat Pro-Pain er ook niet meer bij staat. Zal toch niet waar zijn, dat zij ook niet meer komen he?

edit: Ah gelukkig, ik zie op hun site dat ze wel in 013 komen.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-03-2006 18:46]

cranial
Usericon van cranial
Posted 15-03-2006 19:15 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

ben benieuwd hoeveel bands cancellen voordat ik bij de ingang ben

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 15-03-2006 19:18 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 18:32 schreef Beli Mawr het volgende:
In Antwerpen kunnen ze dat niet echt, er is maar één podium.
Daarom begint het ook eerder.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 15-03-2006 21:43 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Pro-Pain moet erbij! Die hebben volgens mij nog nooit een show gecancelled

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 16-03-2006 9:21 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Eens moet de eerste keer zijn.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-03-2006 11:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

prima dat psycroptic er ook opstaat, eerst waren die niet bevestigd door Hof Ter Lo

Faustian Spirit of the Earth

just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 16-03-2006 11:21 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

hmm doet me denken aan een flikkerboyband die titel maargoed ...

ik wou dat ik naar finntroll kon!!!!!!

Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!

oscura
Usericon van oscura
Posted 16-03-2006 11:29 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

nog 1 maand!!

damn

carcasstrid

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 16-03-2006 12:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm, nu hopen dat de line-up een beetje intact blijft, want ik baal er als een stekker van dat Hate Eternal niet komt...

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

zillah-morte
Posted 16-03-2006 12:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 maart 2006 12:20 schreef Borgia het volgende:
Hmm, nu hopen dat de line-up een beetje intact blijft, want ik baal er als een stekker van dat Hate Eternal niet komt...

Maar Belphegor komt wel

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 16-03-2006 14:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

En ben nu echt benieuwd, heb dr nu een paar samples van binnen en dat klinkt lekker!!!

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 16-03-2006 14:27 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik begrijp dus het enthousiasme rond Belphegor eig helemaal niet!! Kheb die nu al keer of drie gezien en die hebben me nooit echt kunnen boeien... Ik vind het persoonlijk maar vrij middelmatige black-death en ik herinner me nog dat ik me telkens weer aan de vocals heb zitten ergeren. Achja, ieder zn meug natuurlijk!! Een helse namiddag/avond belooft het iig te worden!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

zillah-morte
Posted 16-03-2006 15:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 maart 2006 14:21 schreef Murdering Monk het volgende:
En ben nu echt benieuwd, heb dr nu een paar samples van binnen en dat klinkt lekker!!!

Zij weten nog hoe ze live de drums moeten gebruiken. Niks koekblikken, oude vertrouwde dubbele bass geluid

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com