|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij deed het goed zoals ik al schreef, hehe. don't mistake lack of talent for genius |
|
Aha, in Antwerpen was het de bassist van Psychroptic die was ingevallen en dus niet dezelfde als in Tilburg. Die kerel heeft het trouwens erg voortreffelijk gedaan!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Man, wat een leuk feestje was het in Antwerpen Mayhem was super maar veel te kort maar toch de leuke nummers gehoord, Funeral Fog, Live Eternal, 1349 heerschte ook zwaar en het bier smaakte Verder ook redelijk wat ZMers gezien, ik vraag me trouwens af hoe het met Bleh? is [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-04-2006 12:40] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hehe, ze vroeg zich gisteren af of jij nog thuisgekomen was na je lift "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ja hoor, veilig en wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Idd, wat een klote performance was dat, had ze nog nooit eerder gezien en had hoge verwachtingen, men heeft het namelijk altijd over het legendarische 'Mayhem'. Kut geluid, vreselijk irritante zanger en de rest van de band straalde niks uit. De enige reden dat ik een paar nummers bleef kijken was vanwege Hellhammer, puur uit respect. Ik ging daarna lekker naar Norther kijken, veel mensen zeiken deze band af maar ze maken gewoon goeie muziek. 1349 was veel beter, deze band heeft tenminste wat variatie in de muziek en een degelijke podiumpresentatie. CC was wel weer leuk, en van Kataklysm ben ik al een tijd fan, pure kwaliteit. Maar mensen geef eens wat credit aan PRO-PAIN!!!! Deze band blaasde iedereen van 't podium af en het publiek ging ook zwaar los. Ik denk dat alleen maar bij 'Hammer Smashed Face' er een een grotere pit was, maar da's te verwachten. Al met al een stuk betere No Mercy dan vorig jaar, veel meer volk ook. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 18-04-2006 13:19] |
|
quote: Klappen op m'n elleboog. Die elleboog is nu helemaal beurs , Pro-Pain was best fel. verslag: Sinister vond ik wel grappig om te aanschouwen, maar het miste wel wat. Legion Of The Damned was wel goed bezig. Heb me er heel goed vermaakt. Pro-Pain was live lekker bezig, alleen wat was die pit klote. Daarnaast ook staan genieten. Mayhem was om te janken. Na 3 nummers bij Norther even gekeken die wel grappig waren, en toch nog stiekem weer bij Mayhem staan kijken die weinig beter speelden dan aan het begin. Die zanger is echt kut. Belphegor 1 nummer van gezien, had er niet zoveel zin in. Dus naar Kataklysm gegaan. Dat deed m'n humeur veel goed, ik had het alleen wel erg warm. 1349 was leuk om te zien, maar jammer van de dronken idioten daar en vrij snel weer weggegaan. En nog 2 nummertjes van CC meegepakt om vervolgens naar huis te gaan. |
|
Goddamn! Psycroptic gemist omdat die klojo's van 013 het om de één of andere manier noodzakelijk achtten om Grimfist en Psycroptic om te wisselen! WTF! Meldt dat dan aan je bezoekers! Wij wisten van niks... en dat was nog wel één van de bands waar ik voor kwam. Verder leuk dagje alles bij elkaar, weinig echt briljante momenten... of je moet Mayhem als briljant slecht zien. Wat een zooi was dat. George Fisher was trouwens ook lekker bij de pinken, "this is the title track of our last record, this is called the wretched spawn". Lekker wakker ben je dan als zanger... [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 18-04-2006 14:30] |
|
Meneer Fisher was trouwens goed bijgekomen. Hetzelfde met de zanger van Kataklysm. |
|
quote: . |
|
quote: Hehe, alles in orde 1349 vond ik veruit het best. Er was uiteindelijk maar één band die ik echt niet goed vond en dat was het eerste. |
|
Weer eens een leuk dagje No Mercy -Mystica: vond ze in vergelijking met vroeger een stuk vooruit gegaan. Leuk voor effe te kijken. -Ajatarra: saai -Prostitute Disfigurement: knallend optreden maar het ging wel vrij snel vervelen aangezien ik liever iets meer afwisseling in de nummers hoor -Sinister: qua drums zijn ze er gigantisch op vooruit gegaan Qua zang zijn ze er erg veel op achteruit gegaan. Zing dan niet is mijn advies. Vond de nieuwe nummers maar erg saai, die kabbelden maar wat voort zonder hoogtepunten. -Legion of the Damned: vette show, 1 van de beste bands van de dag -Grimfist: stak met kop en schouders boven de andere bands uit, vette show en goede interactie met het publiek -Mayhem: viel me helaas wat tegen. Het geluid was extreem kut en de gitaar was meestal niet te horen van waar ik stond. Had er dus meer van verwacht. -1349: kort stukje gezien, was mij TE warm in die toko. In het begin zwaar kut geluid welke gelukkig vrij snel verholpen werd. -Cannibal Corpse: vond ze vroeger zo goed. Tegenwoordig sta ik maar verveeld te kijken. Heb ze waarschijnlijk te vaak gezien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb bijna elke band gezien en gewoon alles was kut :-S Nouja Ajattara was wel cool, die hadden niet moeten openen. En Belphegor was wel okee. Enige andere vermeldenswaardige was Mayhem, jeuzes die deden volgens mij hun best om zo kut mogelijk te klinken. Als er tijdens het eerste nummer nog microfoons bij de drums worden gezet heb je ook een lekkere soundcheck ja. Meest positieve van de avond was de nieuwe shoarmatent in tilburg. Erg goed vreten Zenial |
|
Oh jah, en zag ik voor Cannibal Corpse nou Blastrid en Zillahpants backstage staan? Waren die daar de bandslet aan het uithangen? Zenial |
|
quote: haha!! beetje minder jij he? ik had van Maurice een backstagepasje gehad en hij had er nog 1 over, dus ik heb Zillah meegetrokken carcasstrid |
|
|
|
quote: @Zillah & Oscura: hehehe...busted! Vroeg me al af waar jullie opeens heen waren bij CC Was weer top deze No Mercy . Gezellige mensen, goede bands (behalve dan Mayhem...). Ik vond Lotd en CC nog de beste. Kataklysm helaas gemist, die had ik eigenlijk ook nog wel even willen zien. Btw, dat bier bij 013 heeft zeker -1% alcohol ofzo? Hatsjikidee! |
|
He shit ik sta ook op de foto: http://www.metalshots.com/2006-04-17_NoMercy_Tilburg/slides/NoMercy_0015.html Zenial |
|
quote: ben je die linker of die rechter Hatsjikidee! |
|
Kwart over 4 kwamen wij (ik + 5 vrienden) binnen. Gelijk maar wat muntjes en ons 1e biertje gescoord. Daarna wilden we Prostitute Disfigurement gaan kijken, maar de kleine zaal zat propvol en we hadden ook geen zin om ons door die mensenmassa heen te wurmen. Toen maar naar de grote zaal gelopen, waar Sinister begon. Ken ze eigenlijk niet zo goed, maar het klonk wel goed. Toch maar eens hun nieuwe cd aanschaffen. Legion of the Damned vond ik erg goed spelen. Ook van deze band had ik nog nooit gehoord en kende dus Occult ook niet echt. Lekkere thrash dus. Pro-Painwas nog vetter! Tering, dt rostte alles en iedereen omver. Ook vette setlist zeg. Eén van de hoogtepunten van de dag! Mayhem niet gezien ivm eetpauze. Maar aan de reacties hier te zien, heb ik niet zoveel gemist, geloof ik. Kataklysm vond ik ook vrij vet. Jammer dat ze The Awakener niet speelden, voor de rest lekkere set. Cannibal Corpse daarna was ook wel goed, maar had er iets meer van verwacht. Kwam denk omdat Kataklysm en Pro-Pain me daarvoor al omver hadden geblazen, hehe. Toch speelden ze wel een lekkere setlist. Bij Hammer Smashed Face maar weggegaan. We waren iets van 12 uur thuis. Al met al een lekker dagje gehad! |
|
Lees erg weinig over de geweldige prestatie die Grimfist heeft neer gezet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bwa geweldig, slecht was het zeker niet, maar geweldig nu ook weer niet Faustian Spirit of the Earth |
|
Trouwens, de invaldrummer bij 1349 was niemand minder dan Tony Laureano (ex-Nile). Het is maar dat je het weet |
|
quote: Je hoeft jezelf niet zo af te kraken hoor.. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |