IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : No Mercy 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-04-2006 11:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 18 april 2006 10:27 schreef NecroNoud het volgende:

Legion of the Damned Klonk goed. Zeker voor de grote zaal op dat tijdstip... Ik hoorde vantevoren trouwens dat de bassist ermee gekapt is, en zag de gitarist van Mangled/Inhume invallen. Deed het goed, ik mistte alleen die vette distortion over de bass.

hoe deed harold het? de band hoer haha... hij speelt meer shows mee in de toekomst

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-04-2006 11:56 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Hij deed het goed zoals ik al schreef, hehe.

don't mistake lack of talent for genius

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 18-04-2006 12:20 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Aha, in Antwerpen was het de bassist van Psychroptic die was ingevallen en dus niet dezelfde als in Tilburg. Die kerel heeft het trouwens erg voortreffelijk gedaan!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-04-2006 12:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Man, wat een leuk feestje was het in Antwerpen Mayhem was super maar veel te kort maar toch de leuke nummers gehoord, Funeral Fog, Live Eternal, 1349 heerschte ook zwaar en het bier smaakte

Verder ook redelijk wat ZMers gezien, ik vraag me trouwens af hoe het met Bleh? is

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-04-2006 12:40]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-04-2006 12:45 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Hehe, ze vroeg zich gisteren af of jij nog thuisgekomen was na je lift

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-04-2006 12:48 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 april 2006 12:45 schreef Digerdoden het volgende:
Hehe, ze vroeg zich gisteren af of jij nog thuisgekomen was na je lift

ja hoor, veilig en wel

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 18-04-2006 13:17 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Mayhem kan met pensioen

Idd, wat een klote performance was dat, had ze nog nooit eerder gezien en had hoge verwachtingen, men heeft het namelijk altijd over het legendarische 'Mayhem'. Kut geluid, vreselijk irritante zanger en de rest van de band straalde niks uit. De enige reden dat ik een paar nummers bleef kijken was vanwege Hellhammer, puur uit respect. Ik ging daarna lekker naar Norther kijken, veel mensen zeiken deze band af maar ze maken gewoon goeie muziek. 1349 was veel beter, deze band heeft tenminste wat variatie in de muziek en een degelijke podiumpresentatie.

CC was wel weer leuk, en van Kataklysm ben ik al een tijd fan, pure kwaliteit. Maar mensen geef eens wat credit aan PRO-PAIN!!!! Deze band blaasde iedereen van 't podium af en het publiek ging ook zwaar los. Ik denk dat alleen maar bij 'Hammer Smashed Face' er een een grotere pit was, maar da's te verwachten.

Al met al een stuk betere No Mercy dan vorig jaar, veel meer volk ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 18-04-2006 13:19]

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 18-04-2006 13:45 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 1:28 schreef spectre het volgende:
uh

Klappen op m'n elleboog. Die elleboog is nu helemaal beurs , Pro-Pain was best fel.

verslag:
Sinister vond ik wel grappig om te aanschouwen, maar het miste wel wat.

Legion Of The Damned was wel goed bezig. Heb me er heel goed vermaakt.

Pro-Pain was live lekker bezig, alleen wat was die pit klote. Daarnaast ook staan genieten.

Mayhem was om te janken. Na 3 nummers bij Norther even gekeken die wel grappig waren, en toch nog stiekem weer bij Mayhem staan kijken die weinig beter speelden dan aan het begin. Die zanger is echt kut.

Belphegor 1 nummer van gezien, had er niet zoveel zin in. Dus naar Kataklysm gegaan. Dat deed m'n humeur veel goed, ik had het alleen wel erg warm.

1349 was leuk om te zien, maar jammer van de dronken idioten daar en vrij snel weer weggegaan. En nog 2 nummertjes van CC meegepakt om vervolgens naar huis te gaan.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 18-04-2006 14:29 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Goddamn! Psycroptic gemist omdat die klojo's van 013 het om de één of andere manier noodzakelijk achtten om Grimfist en Psycroptic om te wisselen! WTF! Meldt dat dan aan je bezoekers! Wij wisten van niks... en dat was nog wel één van de bands waar ik voor kwam.

Verder leuk dagje alles bij elkaar, weinig echt briljante momenten... of je moet Mayhem als briljant slecht zien. Wat een zooi was dat.

George Fisher was trouwens ook lekker bij de pinken, "this is the title track of our last record, this is called the wretched spawn". Lekker wakker ben je dan als zanger...

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 18-04-2006 14:30]

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 18-04-2006 15:19 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Meneer Fisher was trouwens goed bijgekomen. Hetzelfde met de zanger van Kataklysm.

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 18-04-2006 15:29 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 13:45 schreef arnibes het volgende:

1349 was leuk om te zien, maar jammer van de dronken idioten daar

.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 18-04-2006 17:24 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 12:39 schreef Beli Mawr het volgende:
[...]
Verder ook redelijk wat ZMers gezien, ik vraag me trouwens af hoe het met Bleh? is

Hehe, alles in orde

1349 vond ik veruit het best. Er was uiteindelijk maar één band die ik echt niet goed vond en dat was het eerste.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2006 17:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Weer eens een leuk dagje No Mercy

-Mystica: vond ze in vergelijking met vroeger een stuk vooruit gegaan. Leuk voor effe te kijken.
-Ajatarra: saai
-Prostitute Disfigurement: knallend optreden maar het ging wel vrij snel vervelen aangezien ik liever iets meer afwisseling in de nummers hoor
-Sinister: qua drums zijn ze er gigantisch op vooruit gegaan Qua zang zijn ze er erg veel op achteruit gegaan. Zing dan niet is mijn advies. Vond de nieuwe nummers maar erg saai, die kabbelden maar wat voort zonder hoogtepunten.
-Legion of the Damned: vette show, 1 van de beste bands van de dag
-Grimfist: stak met kop en schouders boven de andere bands uit, vette show en goede interactie met het publiek
-Mayhem: viel me helaas wat tegen. Het geluid was extreem kut en de gitaar was meestal niet te horen van waar ik stond. Had er dus meer van verwacht.
-1349: kort stukje gezien, was mij TE warm in die toko. In het begin zwaar kut geluid welke gelukkig vrij snel verholpen werd.
-Cannibal Corpse: vond ze vroeger zo goed. Tegenwoordig sta ik maar verveeld te kijken. Heb ze waarschijnlijk te vaak gezien.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2006 17:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb bijna elke band gezien en gewoon alles was kut :-S
Nouja Ajattara was wel cool, die hadden niet moeten openen. En Belphegor was wel okee.
Enige andere vermeldenswaardige was Mayhem, jeuzes die deden volgens mij hun best om zo kut mogelijk te klinken. Als er tijdens het eerste nummer nog microfoons bij de drums worden gezet heb je ook een lekkere soundcheck ja.
Meest positieve van de avond was de nieuwe shoarmatent in tilburg. Erg goed vreten

Zenial

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2006 17:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Oh jah, en zag ik voor Cannibal Corpse nou Blastrid en Zillahpants backstage staan? Waren die daar de bandslet aan het uithangen?

Zenial

oscura
Usericon van oscura
Posted 18-04-2006 17:42 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 17:36 schreef Zenial het volgende:
Oh jah, en zag ik voor Cannibal Corpse nou Blastrid en Zillahpants backstage staan? Waren die daar de bandslet aan het uithangen?

haha!! beetje minder jij he? ik had van Maurice een backstagepasje gehad en hij had er nog 1 over, dus ik heb Zillah meegetrokken

carcasstrid

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 18-04-2006 19:14 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Foto-verslag van bands en publiek nu online bij

www.metalshots.com

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-04-2006 19:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 17:36 schreef Zenial het volgende:

@Zillah & Oscura: hehehe...busted!
Vroeg me al af waar jullie opeens heen waren bij CC

Was weer top deze No Mercy . Gezellige mensen, goede bands (behalve dan Mayhem...). Ik vond Lotd en CC nog de beste. Kataklysm helaas gemist, die had ik eigenlijk ook nog wel even willen zien.

Btw, dat bier bij 013 heeft zeker -1% alcohol ofzo?

Hatsjikidee!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2006 19:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Zenial

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-04-2006 19:19 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 19:16 schreef Zenial het volgende:
He shit ik sta ook op de foto:

http://www.metalshots.com/2006-04-17_NoMercy_Tilburg/slides/NoMercy_0015.html

ben je die linker of die rechter

Hatsjikidee!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-04-2006 19:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kwart over 4 kwamen wij (ik + 5 vrienden) binnen. Gelijk maar wat muntjes en ons 1e biertje gescoord. Daarna wilden we Prostitute Disfigurement gaan kijken, maar de kleine zaal zat propvol en we hadden ook geen zin om ons door die mensenmassa heen te wurmen.

Toen maar naar de grote zaal gelopen, waar Sinister begon. Ken ze eigenlijk niet zo goed, maar het klonk wel goed. Toch maar eens hun nieuwe cd aanschaffen.

Legion of the Damned vond ik erg goed spelen. Ook van deze band had ik nog nooit gehoord en kende dus Occult ook niet echt. Lekkere thrash dus.

Pro-Painwas nog vetter! Tering, dt rostte alles en iedereen omver. Ook vette setlist zeg. Eén van de hoogtepunten van de dag!

Mayhem niet gezien ivm eetpauze. Maar aan de reacties hier te zien, heb ik niet zoveel gemist, geloof ik.

Kataklysm vond ik ook vrij vet. Jammer dat ze The Awakener niet speelden, voor de rest lekkere set.

Cannibal Corpse daarna was ook wel goed, maar had er iets meer van verwacht. Kwam denk omdat Kataklysm en Pro-Pain me daarvoor al omver hadden geblazen, hehe. Toch speelden ze wel een lekkere setlist. Bij Hammer Smashed Face maar weggegaan. We waren iets van 12 uur thuis. Al met al een lekker dagje gehad!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2006 20:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Lees erg weinig over de geweldige prestatie die Grimfist heeft neer gezet

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-04-2006 20:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

bwa geweldig, slecht was het zeker niet, maar geweldig nu ook weer niet

Faustian Spirit of the Earth

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-04-2006 20:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Trouwens, de invaldrummer bij 1349 was niemand minder dan Tony Laureano (ex-Nile). Het is maar dat je het weet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2006 20:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 11:19 schreef Jenje het volgende:
.. ik ken er die bij de eerste noot (noot?) al kut klinken

Je hoeft jezelf niet zo af te kraken hoor..

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com