![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Slim met een hoofdletter S. ![]() |
|
Joepla, 5 euro op een rommelmarkt waar ik woon. Joy, want die had ik vroeger wel en nu weer. ![]() ![]() De kat vond het allemaal heel erg lekker ruiken. ![]() |
|
quote: Tof inderdaad, ik zal er zijn! ![]() ![]() |
|
Ja, tering eind voor mij, maar ik kijk het even aan. Ik heb er wel zin in. ![]() |
|
Ik heb geen mooie oude herinneringen aan Commodore of Amiga, maar wat ik ervan gezien heb vond ik tof, ik ben er in geinteresseerd, het is in de buurt en Skullfuck vroeg of ik meeging, dus ik zal eens kijken hoe het zal zijn! Het geluid dat eruit komt doet het wel voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-05-2006 13:54] ![]() |
|
quote: sega ook? dat wist ik niet. ![]() |
|
quote: Doen! ![]() Schæp sms ff hoelaat je tijd hebt A.u.b. -trrrrrrrrrrr- Suck my piss ![]() |
|
mooi man Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hahahaha, sorry, ik had mijn telefoon vanacht niet mee. Ik wil je wel smsen, maar ik voel al dat ik laat wakker word, dus vanaf 12 uur is bellen toegestaan! ![]() ![]() |
|
quote: Yep! was vandaag ![]() Nee, niets gekocht, wel nieuwe info, wat games gespeeld, AmigaOS 4.0 uit '05 en goede koffie! was toll, volgende keer kom ik je wel tegen, ALS IK HET NIET VERGEET ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Idem. ![]() http://www.retrocomputerdag.nl/phpbb2/index.php Deze dan dus in de gaten houden. Jik en jijk. ![]() |
|
Oew, een gratis amiga 500, af te hlen. Hoop dat ik 'em mag hebben. ![]() ![]() |
|
quote: Die moet ik ook weer hebben samen met Dogs of war en Wings..en Altered beast en beast en zoveel, en airborne ranger op de C64 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hou op! Bekijk die laatste foto's, wat zeg ik, bekijk al die foto's eens. Ik dacht dat ik een redelijke verzameling had. NOT! http://www.retrocomputerdag.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=24 ![]() |
|
Ja maar zo veel ruimte heb ik niet over... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik wel, maar helaas niet zoveel spul. Hoewel mijn eega heel anders denkt over de beschikbare ruimte. ![]() ![]() |
|
het is wel leuk voor de heb maar hoeveel zou je er nu mee gaan spelen+ SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Nou, het plan is om een kast met een 72 cm tv die we nog hebben hier in de pc-kamer te zetten en daar alle consoles neer te zetten, zodat ik en anderen er mee kunnen spelen. Laatst een philips videopac gekocht voor weinig en zelfs daar ben ik alweer enige tijd zoet mee geweest. op de 1 of andere manier vind ik die oldschool spellen veel gaver als bijv de nieuwe tombraider ofzo. ![]() |
|
Klopt de opzet van old school spellen is gewoon ja beter. Neem nu Samurai Warrior op de C64 als je dan een onschuldige aanviel pleegde je poppetje harikiri. Of Return of the ninja ubervet spel..alleen ja 6 floppys ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ach, 6 floppies. Wat dat betreft. Als ik vroeger windows '95 opnieuw wilde installeren waren het 10 floppies. Hehe. ![]() |
|
Nou ja alles beter dan een datarecorder. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Klopt. Pielen met een schroevedraaier met die klotekoppen. Rhaargh! ![]() |
|
quote:Oh die groene en beige van die 2e foto vroeger ook nog gehad. Vroeger, toen we altijd zo nieuwsgierig waren hoe dingen er van binnen uitzagen. Vroeger, toen we dingen dus sloopten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-05-2006 13:43] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |