![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Al weg. ![]() Maar bliepjes heerschen, ja. ![]() |
|
Hallo, wij hebben nog een computer staan die we niet meer gebruiken. hij doet het nog wel, maar aangezien we helemaal geen verstand hebben van computers, is het voor ons niet interessant om er nog iets mee te doen. wij weten ook niet precies wat voor computer het is. voor 15 euro mag je hem hebben. (je moet hem wel op komen halen) Marleen Ja, joh? Geen foto, niets. Zet dan geen advertentie neer. ![]() |
|
mail ze om te vragen of een een ESC knop op zit. Dan waist wul ja. Suck my piss ![]() |
|
'T stond in de vintage sectie, dus ja. Uitleg voor de c64. Mét bliepjes. ![]() http://www.retroforum.nl/audio/c64.mp3 ![]() |
|
Zo, ik heb wat planken opgehangen voor de ouwe zooi. Van links naar rechts: Philips videopac met koffer met spellen, atari 800XE, nintendo 64. ![]() MSX fc200 goldstar, NES, Atari 2600, 2X SNES. ![]() 2X SNES, C64 oud, C64 nieuw, sega gamegear, gameboy. ![]() atari 2600 en 800 XE en snes en gameboy spellen, controllers voor alle zooi en een lege ps2 doos(die heb ik alvast, hehe) ![]() Nou is het wachten op de ps1 die ik van Mental overneem. ![]() |
|
quote: Jij bent mijn GOEROE ..... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Hehehe, Markam heeft meer spul, hoor. En kijk hier eens, niet normaal meer! http://retrocomputerdag.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=24 ![]() |
|
quote: Heb alleen nog me C64 en me PS2 ...rest heb ik niet meer weg gegeven aan neefjes en nichtjes. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Wil nog wel eens een C64, puur voor de SID-chip.. (De geluidschip, verantwoordelijk voor de C64 bliepjes en bloepjes!) Midi-modificeren en gebruiken in mijn muziek.. Heersch! Vond net ook wel een aardige gamescollectie: ![]() ![]() ![]() Stond ook ooit al eens een ONGELOFELIJKE partij games en consoles op ebay te koop, maar die kan ik helaas niet meer terugvinden.. Die was zo mogelijk nog extremer als de eerder gepostte foto's.. Damn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Godverjezusdomme... ![]() |
|
quote: http://createdigitalmusic.com/2006/06/21/musical-mods-of-the-commodore-64-from-traktor-djing-to-knobs-for-prophet64/ zoiets! Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() Vettigheid!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Net gekocht, hopelijk komt het volgende week binnen ![]() Japanse Neo Geo AES homesystem En de Japanse spellen: - Samurai Spirits/Showdown 1, 2 & 3 - Art of fighting 1 - Fatal fury/Garou Real Bout Special ![]() [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 02-08-2006 23:34] ![]() |
|
Gaaf man! ![]() ![]() |
|
Al binnen? Foto? Iig: ![]() ![]() |
|
Ik haal hem toch maar op, maar de persoon waar ik hem van koop woont 250 kilometer van mij vandaan. Dus dat gaat nog een pittige auto ritje worden. ![]() |
|
Ik heb hem!! Hij werkt perfect en speelt oh zo lekker. Ik wil er alleen nog een nieuwe 100 hertz tv voor kopen omdat de japanse neo geo eigenlijk op 60 hertz werkt. Mijn tv trekt het amper ![]() Ik zal binnenkort een aantal foto's maken van de neo geo! ![]() |
|
quote: Doe mij een van die SNES's! ![]() |
|
Je weet toch wel hoe zo'n ding er uitziet? ![]() |
|
quote: vette shit mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? krijg binnenkort 2 wonderswans. een color en een zwart/wit. Zonder games weliswaar, maar het is dan puur voor de heb en aan de spelletjes is geloof ik nog wel te komen, jammer alleen dat alles japans is. Het ding is nooit buiten japan uitgegeven... ![]() niet die ik ga krijgen, maar zodat jullie even weten waar ik het over heb... nu nog een neogeo pocket color... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-08-2006 20:21] ![]() |
|
quote:Wel vet, die neo geo troep was vroeger echt onbetaalbaar. ![]() |
|
Ze zijn nog steeds onbetaalbaar, haha. Laten we zeggen dat ik de xbox 360 er makkelijk van had kunnen kopen. De spellen van een neo geo zijn helaas nog steeds onbetaalbaar. Je betaald rond de 30 tot 1500 euro voor een spel. De 1500 euro betaal je tegenwoordig voor een spel als metal slug of prototypen van spellen. Daarom ben ik blij dat ik meteen de samurai shodown collectie heb en de beste van de fatal fury reeks, real bout special (los al 150 euro waard ![]() Er zijn natuurlijk nog een aantal spellen die ik graag wil hebben, zoals een king of fighters, last blade 2 en kabuki clash....Maar dat komt later wel. Ik krijg in eenkeer wel de kriebels om meerdere oude consoles te kopen. Ik zag op marktplaats.nl dat de sega megadrive ook niet meer al te duur is.......aaargh [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 18-08-2006 11:28] ![]() |
|
Jezus christus!!! Zo duur? Ongelofelijk, zeg. Zoiets schaf ik dan maar niet aan, het moet bij mij allemaal voor weinig zijn, hehe. M'n vrouw ziet me trouwens aankomen. ![]() ![]() |
|
quote:Vetrekken bedoel je ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |